CAREER ORIENTATION DAY в Університеті фіскальної служби України

CAREER ORIENTATION DAY в Університеті фіскальної служби України

3 листопада  в Університеті фіскальної служби України проходив Career Orientation Day від креативної платформи STUDIO 46.

Для студентів була проведена відкрита лекція і майстер клас від експерта з риторики, та філософа Миколи Овчарова. Він розповів про основи ораторської майстерності, формулювання правильної аргументації в публічних виступах і текстах. Лекція була цікавою усім присутнім – і студентам, і викладачам. Лектор розповідав про реалії сьогодення, що в даний вік цифрових технологій у людини в 1000 разів більше об’єктів уваги, в порівнянні з тією кількістю інформації, якою вона оперувала раніше.

Також мова йшла про емоційні і візуальні ефекти в складанні аргументації. Автор класифікації типів аргументації розповів про те, що статистика, яка додається до аргументації діє гірше, ніж особистий досвід, якому довіряють люди і з яким діляться один з одним.

«Візуалізація викликається за допомогою образів в підсвідомості людини, але ці образи створити не можна, їх можна тільки знайти. Наприклад новорічна реклама Coca-Cola. Насправді логічного зв’язку між цим газованим напоєм і Новорічним святом немає, але через постійне повторення і сукупність елементів Нового року, які були показані в даній рекламі, в підсвідомості людини спрацьовує асоціативний ряд, викликаючи емоцію. Тобто ми купуємо не Coca-Cola, ми купуємо емоцію».

Спікер наголосив на тому, що оратору необхідно контролювати не тільки зміст своєї промови, але і свої жести, міміку, позу. «На рівні підсвідомості кулак – це прихована загроза. Висунутий палець – це жест спрямованої загрози. Тож не можна тицяти пальцем ні виступаючи перед публікою, ні навіть виховуючи малу дитину, як це звично роблять багато батьків. Та навіть визнані оратори вдаються до жестів, яких не потрібно було б робити» – розповідає експерт з риторики. Були згадані підходи до створення презентацій: приклади сильних емоційних візуальних презентацій і порівняння з простими презентаціями без застосування яскравих візуальних об’єктів.

«В ораторському мистецтві розвивається та людина, яка дуже спостережлива за іншими ораторами і публічними людьми. Багато новаторів та видатних людей не проходили спеціальні школи, а просто навчились спостерігати.»

В кінці виступу Микола Михайлович подарував свою книгу «Майстер публічних виступів» наймолодшому слухачеві. Основним надбанням книги є визначення форм аргументації у сучасній риториці.

Другим спікером, який виступав на Career Orientation Day був представник Центру кар’єрного розвитку STUDPOINT Володимир Швець. Молодий колектив професіоналів STUD-POINT сприяє працевлаштуванню та розвитку молоді будь-яких спеціальностей, і Володимир у своєму виступі робив акцент на працевлаштування саме у національних компаніях, та розповідав з якими компаніями співпрацює їх організація. Зі студентами обговорювались можливості трьохсторонньої комунікації: бізнес-університет студент. Спікер закликав студентів не боятись налагоджувати контакт і запрошувати для виступів в університеті спеціалістів з великих компаній. Головне – це звертатися до них уже зі сформованою пропозицією, а не з абстрактним «давайте співпрацювати». Володимир розповідав про важливість створення і ефективної роботи студентських організацій, оскільки це може бути першою сходинкою в професійному зростанні, як спеціаліста в тій, чи іншій області. Цікава пропозиція прозвучала від студентки про те, що було б добре кожного року організовувати в університеті День Самоуправління, коли викладачі і студенти міняються ролями.

Володимир наголошував на тому, що працедавці особливо звертають увагу на навички саме живої комунікації, якої на практиці можна здобути працюючи в сфері HoReCa (Hotel/Restaurant/Call-centr). Адже в епоху цифрових технологій люди частіше замикаються в собі і не мають достатніх навичок живої комунікації.   

Спікер також згадав про освітні курси “HR школа« і “Marketing school”, які організовує їх центр.

На завершення виступів завідувач кафедри української словесності та культури Наталія Зикун подякувала засновнику, і PR-менеджеру STUDIO 46 Анастасії Тимошенко за організацію Дня профорієнтації, та за змістовні лекції цікавих спікерів. В свою чергу, креативна платформа сподівається на плідну співпрацю, на подальші цікаві спільні проекти і події, які будуть організовуватися в стінах Університету фіскальної служби України.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *