Аліна Солодка-Доля: соцмережі – прекрасний інструмент презентації себе

Аліна Солодка-Доля: соцмережі – прекрасний інструмент презентації себе

До Університету державної фіскальної служби України завітала популярна блогерка, журналістка та телеведуча – Аліна Солодка-Доля, яка розповіла про мистецтво самопрезентації. Зустріч організували студентки із сестринства «Kappa Delta Phi», щоб допомогти студентам не боятися публічних виступів та отримувати від них задоволення.

Гостя розповіла про те, як розпочинала свою кар’єру, шукала себе і справу свого життя, а також про досвід роботи в журналістиці. «У журналістиці я понад 5 років, 3 роки працювала на телебаченні ведучою ранкових програм. За цей період провела більше 1000 інтерв’ю з блогерами та зірками шоу-бізнесу, а також писала для таких видань, як: Pink, Marie Claire, La Boussole, tochka.net та інших», – зазначила Аліна Солодка-Доля.

Крім цього, блогерка запевнила присутніх, що соціальні мережі – це прекрасний інструмент презентації себе та, навіть, поділилася деякими секретами. Вона стверджує, що завдяки соціальним мережам можна сформувати персональний бренд та заробляти чимало грошей. «Якщо правильно і якісно створювати контент соціальних мереж, то вони стануть прекрасним інструментом самопрезентації. Адже, ви сформуєте особистий бренд і це допоможе вам заробляти на рекламі та отримувати пропозиції співпраці від роботодавців», – розповіла Аліна Солодка-Доля, після чого відповіла на питання присутніх та поділилася порадами побудови успішної кар’єри. «Перше, що ви маєте зробити, – це сісти і написати свої сильні сторони, у чому ваші переваги і які у вас захоплення. Сформуйте чітку життєву ціль та впевнено йдіть до неї», – закликала Аліна Солодка-Доля.

Наприкінці зустрічі журналістка задала домашнє завдання – зробити якісне intro своїх соціальних мереж.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *