Відбувся майстер-клас «Сучасні виклики журналістики»

Відбувся майстер-клас «Сучасні виклики журналістики»

Сьогодні до Університету ДФС України завітала гостя – телеведуча, радіоведуча, громадський діяч, голова громадської організації «Інститут споживчого права» і просто цікава особистість – Тетяна Михайлівна Шальман.

Тетяна Михайлівна – кандидат філологічних наук зі спеціальності «Журналістика», доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Інституту журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка, досвідчений науковець, викладач, редактор, член спілки журналістів України з 1997 року.

У її науково-практичному арсеналі – більше 30 наукових статей, 4 науково-методичних посібники, 2 навчальних посібники, а саме: «Основи реклами у сфері освіти», «Посади для фахівців з реклами».

Для сучасного студента-журналіста Тетяна Шальман є взірцем – учителем і наставником.

За роки викладацької діяльності викладала такі дисципліни: «Історія української журналістики», «Телепрограма» «Прямоефірне телебачення», «Види журналістики», «Журналістська етика», «Теорія та практика журналістської діяльності», «Журналістське розслідування». «Телеменеджмент», «Посади для фахівців реклами», «Етика рекламної та ПР-діяльності», «Брендинг», «Прес-служби та інформаційні агентства», «Зв’язки з громадськістю у США».

Останні роки викладає: «Іміджологія», «Організація рекламної та PR-кампанії», «Виставкова діяльність», «Рекламний ринок в Україні та світі».

За активну життєву позицію, професіоналізм та принциповість у справі, якою займається, Тетяну Михайлівну Шальман було удостоєно відзнаками: грамотою Митрополита Київського і всієї України Володимира; Почесною грамотою та подяками Київського міського голови; численними грамотами та подяками від державних та громадських організацій.

Кожному українцеві відома діяльність Тетяни Шальман на телебаченні, оскільки протягом 10 років вона була автором та ведучою програми «Споживач» на ТРК «Київ» (1999–2009)., з 2010 до 2015 рр. була керівником проекту «Всеукраїнська газета «Споживач.інфо», працювала провідним спеціалістом відділу зв’язків з громадськістю Українського науково-дослідного інституту сертифікації, стандартизації та якості продукції, є членом-кореспондентом Міжнародної академії стандартизації.

Вона впевнено крокує своїм журналістським шляхом в унісон зі змінами, які нам диктує щодня життя. І ось уже квітень 2019 року… Яким потрібно бути журналістові, аби «йти в ногу з часом»? Що, на думку відомої журналістки, покладено в поняття «сучасна журналістська етика»? Як вона розуміє поняття «свобода слова»? Що охоплює поняття «професіоналізм журналіста»? На ці та інші запитання отримали відповіді студенти спеціальності «Журналістика» ННІ гуманітарних наук Університету ДФС України.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *