Інна Фризюк розповіла секрети командної роботи під час StartUp-у

Інна Фризюк розповіла секрети командної роботи під час StartUp-у

До Університету державної фіскальної служби України завітала бізнес-коуч, блогерка, та авторка статей на порталі OsvitaNova – Інна Фризюк, яка провела майстер-клас «Командна робота під час StartUp-у». Зустріч організували студентки та сестри сестринства «Kappa Delta Phi», щоб розповісти студентам як створити команду мрії і як організувати роботу у колективі так, щоб вона була продуктивною.

Гостя розповіла присутнім, що для успішного StartUp-у потрібно підібрати хорошу команду і окреслити ціль. «Якщо ви вирішите працювати над власним проектом, то не зможете досягнути успіху без хорошої команди, недостатньо просто зібрати однодумців у одному приміщенні – потрібно їх об’єднати. Якщо у команди немає однієї цілі, то результату вона не досягне», – підкреслила Інна Фризюк і додала: «Про це завжди має пам’ятати керівник, якщо він хоче, щоб команда ефективно працювала. Якщо керівник не передає ціль і не згуртовує команду навколо однієї мети, то вона буде працювати на свою власну ціль».

Крім цього, спікер повідомила, що існує чотири етапи розвитку команди, які відбуваються у кожному колективі. «Перший етап – формування, другий – хаос, третій – нормалізація і четвертий етап – це команда. Дуже важливо, щоб керівник пройшов всі ці етапи разом з командою», – зауважила Інна Фризюк

Також, фахівець наголосила, що для злагодженої роботи важлива якісна комунікація між кожним членом команди і запевнила, що конфлікти це добре, адже вони допомагають вийти на новий рівень взаємодії. «Конфлікти – це зіштовхування інтересів, вони допомагають виявити проблеми і вийти на новий рівень. Дуже важливо, щоб люди озвучували, що їм не подобається, це допомагає уникати непорозумінь. Ніхто не повинен залишатися наодинці з проблемами чи помилками»,- сказала Інна Фризюк .

Наприкінці зустрічі гостя відповіла на питання присутніх та поділилася порадою, як підібрати свою команду. «Щоб знати, яка команда вам потрібна, ви маєте сформувати свої цінності і зрозуміти яких саме людей ви хочете до себе притягнути», – підсумувала Інна Фризюк.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *