Структурні підрозділи Університету вчаться бути прибутковими підприємствами Ірпеня
Вже доброю традицію стало проведення круглих столів для керівників структурних підрозділів Університету державної фіскальної служби України. Ще влітку цього року такий формат заходу був започаткований проректором з науково-педагогічної роботи та інфраструктури Університету – Оксаною Яровою. Оскільки окрім освітніх послуг, податковий Університет може надавати низку платних послуг, тому під егідою Ректора Університету Павла Пашка цього разу на захід зібрались керівники структурних підрозділів навчального закладу, які на сьогодні надають послуги в сфері медицини, побуту, спорту та видавничої діяльності. Основна мета круглого столу – розширення лінійки платних послуг для населення.
- «В умовах жорсткої конкуренції і постійних змін та викликів, особливо тих, що підкинула пандемія covid-19, змінилася кон’юнктура ринку, – підкреслила О. Ярова. – Ми більше, ніж Університет, ми підприємство готових та діючих брендів. Тому ефективне використання матеріально-технічної бази нашого закладу створює комфортні соціально-побутові умови не тільки для студентів та працівників Університету, але також має можливості задовольнити потреби мешканців Ірпеня та Приірпіння низкою необхідних послуг за помірну ціну, яка в середньому нижче, ніж у конкурентів».
До проведення круглого столу долучився відділ маркетингу та перспективних технологій Університету, який на реальних кейсах показав, що набір сучасних безкоштовних інструментів просування дає швидкий та якісний результат промоції.
- «Звертаю увагу, наш відділ також працює над тим, щоби всі підрозділи Університету були залучені у тендерні та грантові програми, – розповіла начальник відділу маркетингу Лєране Козакевич. – Ми не зупинимось над маркетинговим супроводом підрозділів, а будемо спільно з командою розширювати діяльність Університету в інвестиційних проектах, міжнародній співпраці тощо».
За інформацією організаторів, наступний захід планується провести наприкінці листопада цього року.
- «Запрошуємо до участі всіх, хто цікавиться та хоче розвиватися й спільно співпрацювати на імідж Університету, стати нашим партнером, – наголосила проректор О. Ярова. – Один в полі не воїн, тільки синергія та командна робота всіх підрозділів якісно посилить конкурентоспроможність всього Університету».