Послуги з розміщення рекламного банеру на "Вступ .ОСВІТА.UA", банеру Catfish преміум та інформаційних матеріалів на сайті Освіта.ua і дизайнерські послуги з їх оформлення

Послуги з розміщення рекламного банеру на “Вступ .ОСВІТА.UA”, банеру Catfish преміум та інформаційних матеріалів на сайті Освіта.ua і дизайнерські послуги з їх оформлення

 (код ДК 021:2015 – 79340000-9 «Рекламні та маркетингові послуги»)

Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2021-02-05-002260-c .

1.Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: 

Предмет закупівлі: Послуги з розміщення рекламного банеру на “Вступ .ОСВІТА.UA”, банеру Catfish преміум та інформаційних матеріалів на сайті Освіта.ua і дизайнерські послуги з їх оформлення – послуги.

Строк надання послуг: з моменту укладення договору до 30.09.2021 року.

Види та обсяг надання послуг

ПОСЛУГИ Од. виміру Кількість  
 
1 Розміщення банеру Університету (1210/120 п) на інформаційній системі «Вступ.ОСВІТА.UA» посл. 1  
2 Розміщення банеру Catfish  преміум на сайті Освіта.ua (3 000 000 показів) посл. 1  
3 Розміщення інформаційних матеріалів на сайті Освіта.ua (стаття) посл. 2  
4 Дизайнерські послуги з оформлення банерів та інформаційних матеріалів посл. 14  

 

     У вартість послуг включено всі витрати на транспортування, навантаження, страхування та інші витрати, сплату податків і зборів тощо. 

  1. Розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:

Закупівля проводиться на очікувану вартість, яка визначена з урахуванням кошторисних призначень на І – ІI – й квартал 2021 року, фактичної потреби в наданні таких послуг з метою забезпечення безперебійної роботи Університету державної фіскальної служби України.

Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: Державний бюджет України, 188 880 грн. 00 коп. з урахуванням ПДВ.

Розміщено на сайті УДФСУ: 10.02.2021 року.

Цифровий мікшерний пульт YAMAHA TF3

Цифровий мікшерний пульт YAMAHA TF3 (код ДК 021:2015 – 31680000-6 «Електричне приладдя та супутні товари для електричного обладнання»)

Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2021-02-19-012079-b.

1.Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: 

Предмет закупівлі: Цифровий мікшерний пульт YAMAHA TF3 – товар.

Строк поставки товарів: з моменту укладення договору до 01 квітня 2021 року.

Види та обсяг надання послуг

Товар Од. виміру Кількість
1 Цифровий мікшерний пульт YAMAHA TF3 шт. 1

     У вартість товару включено всі витрати на транспортування, навантаження, страхування та інші витрати, сплату податків і зборів тощо. 

  1. Розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:

Закупівля проводиться на очікувану вартість, яка визначена з урахуванням кошторисних призначень на І – ІI – й квартал 2021 року, фактичної потреби в наданні таких послуг з метою забезпечення безперебійної роботи Університету державної фіскальної служби України.

Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: Державний бюджет України, 81423 грн. 00 коп. з урахуванням ПДВ.

Розміщено на сайті УДФСУ: 19.02.2021 року.

Послуги з монтажу та пуско - налагоджуванню системи автоматичної пожежної сигналізації в будівлі військової кафедри Університету

     Послуги з монтажу та пуско-налагоджуванню системи автоматичної пожежної сигналізації в будівлі військової кафедри Університету ДФСУ за адресою: м.Ірпінь, вул. Північна, 48 (код ДК 021:2015 – 51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування)

Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2021-03-18-007081-c.

 

Технічні, якісні та кількісні 

характеристики предмета  закупівлі

 

До кінця подачі тендерної пропозиції учасник обов’язково повинен здійснити виїзд на об’єкти для ознайомлення з фактичними обсягами робіт, про що зазначити в акті обстеження об’єкту, та підписати цей акт у замовника і надати його копію у складі тендерної пропозиції. Встановлення системи пожежної сигналізації здійснюється в експлуатованій будівлі під час відсутності дітей (вихідні дні, канікулярні, після закінчення освітнього процесу). 

Розрахунок ціни пропозиції виконувати відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».

Передбачається виконання монтажу та пусконалагодженню системи пожежної сигналізації згідно зі Специфікацією обладнання та матеріалів.

Норми витрат матеріалів можуть коригуватися в залежності від підбору, без зміни інших нормативних показників.

Послуги з монтажу системи пожежної сигналізації виконуються відповідно до затвердженої проектної документації.

Під час встановлення пожежної сигналізації необхідно забезпечити дотримання вимог, з врахуванням положень чинних нормативно-правових актів, у галузі охорони навколишнього природного середовища та екологічної безпеки.

Термін встановлення системи пожежної сигналізації – до 30.06.2021року.

Строк служби системи пожежної сигналізації – згідно з технічними характеристиками від завода-виробника обладнання.

Виконавець повинен встановити систему пожежної сигналізації якісно та відповідно до технічних характеристик, які відповідають умовам та  вимогам діючих нормативних документів:

  • ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво».
  • «Правила пожежної безпеки в Україні», затверджені наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.12.2014 № 1417;
  • ПУЕ «Правила  устаткування електроустановок », 2017 р.;
  • ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту»;
  • ДБН В.1.1.7-2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва»;
  • ДСТУ – Н СЕN/TS 54-14:2009 «Системи пожежної сигналізації та оповіщення».

Комплекс технічних засобів системи пожежної сигналізації з підключенням до Пульту централізованого спостереження повинен мати модульну структуру будови і розрахований на цілодобову роботу, надійно забезпечувати контроль стану охоронних зон: норма, несправність, пожежа.

Система пожежної сигналізації не повинна реагувати на інші явища, не пов’язані з виявленням пожежі.

Гарантійний термін на встановлену систему пожежної сигналізації повинен складати протягом 12 місяців з дати підписання Замовником Акту здачі-приймання наданих послуг.

Для підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам учасник у складі своєї пропозиції надає:

перелік обладнання і матеріалів (специфікацію), що будуть використовуватися учасником для виконання робіт (надання послуг), передбачених закупівлею;

– календарний план-графік виконання робіт (надання послуг) за закупівлею.

Обладнання та матеріали, що будуть використані, мають бути новими та сертифікованими в Україні та відповідати вимогам чинного законодавства, про що у складі тендерної пропозиції учасник надає гарантійний лист.

СПЕЦИФІКАЦІЯ 

Послуги з монтажу та пуско-налагоджуванню системи автоматичної пожежної сигналізації в будівлі військової кафедри Університету ДФСУ за адресою: м.Ірпінь,вул. Північна, 48

 


п/п
Найменування послуг Одиниця
виміру
Кількість
1 2 3 4
Розділ 1. Монтаж системи 
1 Монтаж сповiщувача ПС автоматичного димового фотоелектричного, радiоiзотопного,
свiтлового у нормальному виконаннi СПД
3
шт 104
2 Монтаж сповiщувача ПС автоматичного теплового електроконтактного, магнiтоконтактного у нормальному виконаннi SPR-1 шт 19
3 Монтаж сповіщувача світлозвукового “Джміль-2” та ОСЗ-12 “Вихід” шт 14
4 Встановлення модулів (МРЛ-2.1, МЦА-
GSM)
шт 1
5 Прокладання коробiв пластикових 100м 10,80
6 Прокладання iзольованих проводiв
перерiзом до 6 мм2 у коробах
100м 10,80
Розділ 2. Пусконалагоджувальні роботи
7 Налагодження систем пожежогасіння,
димовиведення і ОПС. Сповіщувач
димовий
шт 160
8 Налагодження систем пожежогасіння,
димовиведення і ОПС. Сповіщувач
ручний контактний
шт 25
9 Налагодження систем пожежогасіння,
димовиведення і ОПС. Прилад
приймально-контрольний з кількістю
шлейфів від 4 до 9, за перший шлейф
шт 1
10 Налагодження систем пожежогасіння,
димовиведення і ОПС. Прилад
приймально-контрольний з кількістю
шлейфів від 4 до 9, за кожний наступний
шлейф
шт 7
11 Налагодження систем пожежогасіння,
димовиведення і ОПС. Прилад
приймально-контрольний з кількістю
шлейфів від 10 до 20, за перший шлейф
шт 1
12 Налагодження систем пожежогасіння,
димовиведення і ОПС. Прилад
приймально-контрольний з кількістю
шлейфів від 10 до 20, за кожний
наступний шлейф
шт 14

 

Якщо специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, таке посилання є необхідним та обґрунтованим. Після кожного такого посилання слід вважати наявний вираз «або еквівалент». 

«Або еквівалент» передбачає, що технічні параметри та характеристики еквіваленту повинні відповідати вимогам, зазначеним в тендерній документації або мати не гірші показники, ніж зазначені в даній документації.

Гарантійні вимоги:

У разі виявлення недоліків з якості усіх наданих послуг Виконавець повинен усунути їх за власний рахунок.

      1. У разі надання Виконавцем послуг неналежної якості, Замовник має право на дострокове розірвання договору. 
      2. Термін надання послуг: до 30.06.2021 рік.
      3. У вартість послуг включено всі витрати пов’язані з транспортуванням, навантаженням, страхуванням та інші витрати, сплату податків і зборів тощо. 
      4. Виконання послуг повинно проводиться спеціалізованими майстрами. 
      5. Умови оплати: впродовж 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Акта приймання-передачі наданих послуг.
      6. Гарантія на надані послуги: відповідно до норм та вимог до даного виду послуг.

Розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:

Закупівля проводиться на очікувану вартість, яка визначена з урахуванням кошторисних призначень на І – ІI – й квартал 2021 року. 

Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: Державний бюджет України, 132`419грн.11 коп. (сто тридцять дві тисячі чотириста дев’ятнадцять грн 11 коп.) з урахуванням ПДВ.

 

Електрична енергія (непобутовий споживач (корпуси)

Електрична енергія (непобутовий споживач (корпуси))

 (код ДК 021:2015 – 09310000-5 – Електрична енергія)

Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2021-03-01-010633-a.

1.Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: 

Предмет закупівлі: Електрична енергія (непобутовий споживач (корпуси)) – товар.

Кількість: 442 000 кВт/год., у тому числі:

Група споживачів Б – (без АСКОЕ).

Період постачання: з «01» квітня 2021 року до «30» червня 2021 року цілодобово.

Перелік об’єктів споживача

Адреса об҆єкту Вид об҆єкту ЕІС-код точки комерційного обліку за об҆єктом споживача
м. Ірпінь, вул. Університетська,31 Населення 62Z3185155279536
м. Ірпінь, вул. Університетська,31 Непромисловість 62Z9570380447880
м. Ірпінь, вул. Університетська,31 Непромисловість 62Z9254374095974
м. Ірпінь, вул. Університетська,31 Непромисловість 62Z8452964524049
м. Ірпінь, вул. Університетська,31 Непромисловість 62Z5294631763257
м. Ірпінь, вул. Університетська,31 Непромисловість 62Z0434553471512
м. Ірпінь, вул. Університетська,31 Непромисловість 62Z8687032750260
м. Ірпінь, вул. Університетська,31 Непромисловість 62Z8935756713743
м. Ірпінь, вул. Університетська,31 Непромисловість 62Z9428466094759
м. Ірпінь, вул. Університетська,31 Непромисловість 62Z5127899673495
м. Ірпінь, вул. Українська,82 Непромисловість 62Z7229032213233
м. Ірпінь, вул. Українська,82 Непромисловість 62Z029540781283Y
м. Ірпінь, вул. Українська,82 Непромисловість 62Z038599830524M
м. Ірпінь, вул. Українська,82 Непромисловість 62Z221921758551D
     

Умови постачання електричної енергії замовнику повинні відповідати наступним нормативно – правовим актам:

– Закону України «Про ринок електричної енергії»;

– Постанові НКРЕКП Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії № 312 від 14.03.2018р.;

 – Постанові НКРЕКП “Про затвердження Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання № 375 від 12.06.2018р. ;

– Постанові НКРЕКП Про затвердження Кодексу систем розподілу” № 310 від 14.03.2018р. ; 

– іншим нормативно – правовим актам, прийнятих на виконання Закону України «Про ринок електричної енергії»;

та вимогам ДСТУ EN50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення».

  1. Розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:

Закупівля проводиться на очікувану вартість, яка визначена з урахуванням кошторисних призначень на І – ІI – й квартал 2021 року, фактичних залишків електричної енергії, номінальної вартості електричної енергії встановленої постановою Кабінету Міністрів України від 28.12.2020 № 1325,  з метою забезпечення безперебійної роботи Університету державної фіскальної служби України.

Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: Державний бюджет України, 1 559 004 грн  72 коп. (один мільйон п’ятсот п’ятдесят дев’ять тисяч чотири грн. 72 коп.) з урахуванням ПДВ 259 834 грн. 12 коп. (двісті п’ятдесят дев’ять тисяч вісімсот тридцять чотири грн. 12 коп.).

Електрична енергія код ДК 021:2015

Електрична енергія (код ДК 021:2015 – 09310000-5 – Електрична енергія)

Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2021-01-27-005484-c.

1.Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: 

Предмет закупівлі: Електрична енергія – товар.

Кількість: 600 000 кВт/год., у тому числі:

– Електрична енергія -корпуси (непромислові) – 306 560 кВт./год; 

– Електрична енергія -гуртожитки, клас 2 – 159 380 кВт./год;

– Електрична енергія -населення (місто), клас 2 – 131 250 кВт./год;

– Електрична енергія -технічні цілі (місто), клас 2 – 2 810 кВт./год.

Група споживачів Б – (без АСКОЕ).

Період постачання: з «01» березня 2021 року до «30» червня 2021 року цілодобово.

Перелік об’єктів споживача

Адреса об҆єкту Вид об҆єкту ЕІС-код точки комерційного обліку за об҆єктом споживача
м. Ірпінь, вул. Університетська,31 Населення 62Z3185155279536
м. Ірпінь, вул. Університетська,31 Непромисловість 62Z9570380447880
м. Ірпінь, вул. Університетська,31 Непромисловість 62Z9254374095974
м. Ірпінь, вул. Університетська,31 Гуртожитки 62Z2480531189551
м. Ірпінь, вул. Університетська,31 Гуртожитки 62Z8171349673036
м. Ірпінь, вул. Університетська,31 Непромисловість 62Z8452964524049
м. Ірпінь, вул. Університетська,31 Непромисловість 62Z5294631763257
м. Ірпінь, вул. Університетська,31 Непромисловість 62Z0434553471512
м. Ірпінь, вул. Університетська,31 Непромисловість 62Z8687032750260
м. Ірпінь, вул. Університетська,31 Населення 62Z4084398941104
м. Ірпінь, вул. Університетська,31 Гуртожитки 62Z0854570555323
м. Ірпінь, вул. Університетська,31 Непромисловість 62Z8935756713743
м. Ірпінь, вул. Університетська,31 Гуртожитки 62Z8411844902226
м. Ірпінь, вул. Університетська,31 Непромисловість 62Z9428466094759
м. Ірпінь, вул. Університетська,31 Непромисловість 62Z5127899673495
м. Ірпінь, вул. Університетська,31 Населення 62Z8766095341289
м. Ірпінь, вул. Університетська,31 Гуртожитки 62Z5286551387110
м. Ірпінь, вул. Університетська,31 Населення 62Z4755158232669
м. Ірпінь, вул. Університетська,31 Гуртожитки 62Z9850626289608
м. Ірпінь, вул. Університетська,31 Населення 62Z6232392959853
м. Ірпінь, вул. Українська,82 Непромисловість 62Z7229032213233
м. Ірпінь, вул. Українська,82 Непромисловість 62Z029540781283Y
м. Ірпінь, вул. Українська,82 Непромисловість 62Z038599830524M
м. Ірпінь, вул. Українська,82 Непромисловість 62Z221921758551D
м. Ірпінь, вул. Українська,82 Населення 62Z8987211970944
м. Ірпінь, вул. Українська,82   62Z5268289106042
     

Умови постачання електричної енергії замовнику повинні відповідати наступним нормативно – правовим актам:

– Закону України «Про ринок електричної енергії»;

– Постанові НКРЕКП Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії № 312 від 14.03.2018р.;

 – Постанові НКРЕКП “Про затвердження Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання № 375 від 12.06.2018р. ;

– Постанові НКРЕКП Про затвердження Кодексу систем розподілу” № 310 від 14.03.2018р. ; 

– іншим нормативно – правовим актам, прийнятих на виконання Закону України «Про ринок електричної енергії»;

та вимогам ДСТУ EN50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення».

  1. Розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:

Закупівля проводиться на очікувану вартість, яка визначена з урахуванням кошторисних призначень на І – ІI – й квартал 2021 року, фактичних залишків електричної енергії, номінальної вартості електричної енергії встановленої постановою Кабінету Міністрів України від 28.12.2020 № 1325,  з метою забезпечення безперебійної роботи Університету державної фіскальної служби України.

Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: Державний бюджет України, 1 500 000 грн  00 коп. (один мільйон п’ятсот тисяч грн 00 коп.) з урахуванням ПДВ.

Послуги з вивезення твердих побутових відходів

Послуги з вивезення твердих побутових відходів (код ДК 021:2015 – 90510000-5 – Утилізація сміття та поводження зі сміттям)

Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2021-02-03-003264-b.

1.Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: 

  1. До ціни тендерної пропозиції включаються наступні витрати: 
  • податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством;
  •  страхування, транспортування, завантажування, розвантажування, утилізація сміття та інші витрати, визначені законодавством.
  1. До розрахунку ціни тендерної пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та витрати, пов’язані з укладанням договору. 
  2. Бюджетні зобов’язання за договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань.
  3. Строк надання послуг: з моменту укладення Договору по 30 червня 2021 рік.
  4. Місце надання послуг та кількість зазначені в Таблиці 1: 

  Таблиця 1

№п/п Найменування об’єкту, адреса розташування Кількість контейнерів Періодичність вивезення ТПВ Кількість вивезень за період Обєм 1 контейнера, м.куб. Кількість ТПВ, м. куб.
1 Гуртожиток №1 вул. Садова, 86А 6 3 рази на тиждень 53 1,1 349,8
2 Навчальні корпуси вул. Університетська, 31 5 3 рази на тиждень 53 1,1 291,5
3 Гуртожиток №2, вул. Тургенівська, 102 А 2 3 рази на тиждень 53 1,1 116,6
4 Гуртожиток №3 господарська зона вул. Північна, 48 5 3 рази на тиждень 53 1,1 291,5
5 Гуртожиток ФПМ вул. Садова, 90 3 3 рази на тиждень 53 1,1 174,9
6 Житловий будинок вул. Українська, 82 2 3 рази на тиждень 53 1,1 116,6
Разом: 1 340,9
  1. Наявність в Учасника спеціально обладнаних транспортних засобів (сміттєвозів) для забезпечення надання послуг з вивезення твердих побутових відходів.
  2. Наявність в Учасника 23 спеціально обладнаних контейнерів для забезпечення збору сміття  на всіх об’єктах начального закладу.
  3. Учасник повинен надавати послуги: 

– з чищення та санітарно-гігієнічної обробка контейнерів для збору  твердих побутових відходів;

 – підмітання сміттєвих майданчиків після уборки сміттєвоза.

  1. Під час надання послуг Виконавцем виконуються заходи із захисту довкілля.
  2. Розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:

Закупівля проводиться на очікувану вартість, яка визначена з урахуванням кошторисних призначень на І – ІI – й квартал 2021 року. 

Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: Державний бюджет України, 191 078 грн  25 коп. (сто дев’яносто одна тисяча сімдесят вісім грн 25 коп.) з урахуванням ПДВ.

Електрична енергія (побутовий споживач (універсальна послуга))

Електрична енергія (побутовий споживач (універсальна послуга))

 (код ДК 021:2015 – 09310000-5 – Електрична енергія)

Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2021-03-01-004279-b.

1.Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: 

Предмет закупівлі: Електрична енергія (побутовий споживач (універсальна послуга)) – товар.

Кількість: 507500 кВт., у тому числі:

Період постачання: з «01» січня 2021 року до «30» червня 2021 року цілодобово.

Для забезпечення безперервного надання послуг з постачання електричної енергії Споживачу Постачальник зобов’язується здійснювати своєчасну закупівлю електричної енергії в обсягах, що за належних умов забезпечить задоволення попиту на споживання електричної енергії Споживачем.

Постачальник зобов’язується забезпечити комерційну якість послуг, які надаються Споживачу за цим Договором, що передбачає вчасне та повне інформування Споживача про умови постачання електричної енергії, ціни на електричну енергію та вартість послуг, що надаються, надання роз’яснень щодо положень актів чинного законодавства, якими регулюються відносини Сторін, ведення точних та прозорих розрахунків зі Споживачем, а також можливість вирішення спірних питань шляхом досудового врегулювання.

Споживач має право на отримання компенсації за недотримання показників комерційної якості послуг Постачальником. Постачальник зобов’язується надавати компенсацію Споживачу за недотримання показників комерційної якості послуг у порядку, затвердженому Регулятором, опублікувати на своєму офіційному вебсайті порядок надання компенсацій та їх розміри.

Умови постачання електричної енергії замовнику повинні відповідати наступним нормативно – правовим актам:

– Закону України «Про ринок електричної енергії»;

– Постанові НКРЕКП Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії № 312 від 14.03.2018р.;

 – Постанові НКРЕКП “Про затвердження Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання № 375 від 12.06.2018р. ;

– Постанові НКРЕКП Про затвердження Кодексу систем розподілу” № 310 від 14.03.2018р. ; 

– іншим нормативно – правовим актам, прийнятих на виконання Закону України «Про ринок електричної енергії»;

та вимогам ДСТУ EN50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення».

  1. Розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:

Закупівля проводиться на очікувану вартість, яка визначена Державним бюджетом України, фактичних залишків електричної енергії Університету державної фіскальної служби України,  з метою забезпечення безперебійної роботи Університету державної фіскальної служби України.

Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: Державний бюджет України в розмірі 852 600 грн. 00 коп. (вісімсот  п’ятдесят дві тисячі шістсот грн. 00 коп.) у тому числі ПДВ  142 100 грн. 00 коп. (сто сорок дві тисячі сто грн. 00 коп.).

Дата розміщення інформації на сайті УДФСУ: 05.03.2021 р.

Розподіл природного газу

Розподіл природного газу

(код ДК 021:2015 – 65210000-8 «Розподіл газу»)

Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2021-03-02-002878-c.

1.Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: 

Предмет закупівлі: Розподіл природного газу- послуга.

Кількість: 450450,01  м.куб..

Оператор ГРМ зобов’язується:

1) розміщувати на сайті чинні тарифи за послуги з розподілу природного газу та поточну редакцію тексту цього Договору і Кодексу газорозподільних систем, а у разі внесення до цього Договору в установленому законодавством порядку відповідних змін своєчасно їх публікувати в офіційних друкованих виданнях, які публікуються на території його ліцензованої діяльності;

2) забезпечити належний рівень комерційного обліку природного газу по Споживачу, у тому числі формування загального об’єму та обсягу розподілу (споживання) природного газу Споживачу за відповідний період;

3) здійснювати перерахунок об’ємів (обсягів) розподіленого природного газу по об’єкту Споживача відповідно до вимог Кодексу газорозподільних систем та сплачувати компенсацію Споживачу у разі невідповідності якості природного газу на межі балансової належності об’єкта Споживча параметрам, визначеним Кодексом газорозподільних систем.

Якість природного газу, що передається Оператором ГРМ Споживачу на межі балансової належності його об’єкта, має відповідати вимогам, встановленим Кодексом газорозподільних систем.

Величина тиску природного газу на межі балансової належності Споживача повинна відповідати значенням, визначеним в нормативних документах.

Чисельні значення фізико-хімічних показників природного газу, які заносяться до баз даних обчислювачів та/або коректорів об’єму газу, Оператор ГРМ доводить до відома Споживача (за виключенням випадків, коли комерційний вузол обліку Споживача організований на базі побутового лічильника газу) з періодичністю, визначеною Кодексом газорозподільних систем.

Перевірка величини тиску та/або якісних показників природного газу здійснюється Оператором ГРМ на підставі письмової заяви Споживача. У разі надходження такої заяви Оператор ГРМ зобов’язується направити свого представника за місцем виклику протягом двох робочих днів у містах і п’яти календарних днів у сільській місцевості в узгоджений зі Споживачем час.

Порядок визначення чисельних значень фізико-хімічних показників (характеристик) природного газу та врегулювання спірних питань між Сторонами щодо їх визначення чи невідповідності здійснюється відповідно до вимог Кодексу газорозподільних систем.

  1. Розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:

Закупівля проводиться на очікувану вартість, яка визначена Державним бюджетом України (з урахуванням кошторисних призначень спеціального фонду Університету державної фіскальної служби України на 2021 рік).

Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: кошти Університету державної фіскальної служби України в розмірі 783 783 грн. 02 коп. (сімсот вісімдесят три тисячі сімсот вісімдесят три гривні 02 коп.) у тому числі ПДВ.

Дата розміщення інформації на сайті УДФСУ: 02.03.2021 р.

Послуги з централізованого водопостачання та водовідведення

Послуги з централізованого водопостачання та водовідведення для потреб Сторожинецького ННІ (код ДК 021:2015 – 65110000-7 «Розподіл води»)

Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2021-02-05-004017-b.

1.Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: 

 – Виконавець зобов’язується надати Споживачеві послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, а Споживач зобов’язується оплачувати надані послуги за тарифами, встановленими відповідно до законодавства, у порядку, строки та на умовах, передбачених Договором.

– Виконавець повинен забезпечити якість питної води відповідно до вимог державних санітарних норм і правил з тиском питної води відповідно до параметрів, встановлених державними будівельними нормами, на межі інженерно-технічних систем постачання послуги Виконавця та інженерно-технічних систем Споживача.

– послуги повинні надаватись Споживачеві безперервно, крім часу перерв, визначених частиною першою статті 16 Закону України «Про житлово-комунальні послуги»

– послуги з централізованого водовідведення мають надаватись у мережі Виконавця з мереж Споживача за умови справності мереж Споживача. 

  1. Розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:

Закупівля проводиться на очікувану вартість, яка визначена з урахуванням кошторисних призначень на 2021 року. 

Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: Державний бюджет України, 1 439 грн  10 коп. (одна тисяча чотириста тридцять дев’ять грн 10 коп.) з урахуванням ПДВ.

Тарифи на послуги встановлюються уповноваженими законом державними органами місцевого самоврядування відповідно до Закону і становлять:

на послугу з централізованого водопостачання -24,24 грн. за 1 куб. метр;

на послугу з централізованого водовідведення -7,74 грн. за 1 куб. метр.

Електрична енергія (для Сторожинецького ННІ Університету державної фіскальної служби України)

Електрична енергія (для Сторожинецького ННІ Університету державної фіскальної служби України) 

(код ДК 021:2015 – 09310000-5 – Електрична енергія)

Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2021-02-15-003603-a.

1.Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: 

Предмет закупівлі: Електрична енергія – товар.

Кількість: 11851,98  кВт/год., у тому числі:

Період постачання: з «01» січня 2021 року до «31» грудня 2021 року цілодобово.

Постачальник повинен поставити Замовнику товар в обсягах, визначених цим Договором, із дотриманням граничних показників якості електричної енергії, визначених державними стандартами.

Для забезпечення безперервного надання послуг з постачання електричної енергії Споживачу Постачальник зобов’язується здійснювати своєчасну закупівлю електричної енергії в обсягах, що за належних умов забезпечать задоволення попиту на споживання електричної енергії Споживачем.

Умови постачання електричної енергії замовнику повинні відповідати наступним нормативно – правовим актам:

– Закону України «Про ринок електричної енергії»;

– Постанові НКРЕКП Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії № 312 від 14.03.2018р.;

 – Постанові НКРЕКП “Про затвердження Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання № 375 від 12.06.2018р. ;

– Постанові НКРЕКП Про затвердження Кодексу систем розподілу” № 310 від 14.03.2018р. ; 

– іншим нормативно – правовим актам, прийнятих на виконання Закону України «Про ринок електричної енергії»;

та вимогам ДСТУ EN50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення».

  1. Розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:

Закупівля проводиться на очікувану вартість, яка визначена Державним бюджетом України (з урахуванням кошторисних призначень спеціального фонду Університету державної фіскальної служби України на 2021 рік), фактичних залишків електричної енергії Сторожинецького ННІ Університету державної фіскальної служби України, номінальної вартості електричної енергії встановленої постановою Кабінету Міністрів України від 28.12.2020 № 1325,  з метою забезпечення безперебійної роботи Сторожинецького ННІ Університету державної фіскальної служби України.

Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: кошти Університету державної фіскальної служби України із його спеціального фонду в розмірі 34 275 грн. 92 коп. (тридцять чотири тисячі двісті сімдесят п’ять грн. 92 коп.) у тому числі ПДВ  5 712 грн. 65 коп. (п’ять тисяч сімсот дванадцять грн. 65 коп.). 

Дата розміщення інформації на сайті УДФСУ: 15.02.2021 р.

Послуги з централізованого водопостачання та водовідведення (Конотопський навчально-консультаційний пункт дистанційної освіти)

Послуги з централізованого водопостачання та водовідведення для потреб Конотопського навчально-консультаційного пункту дистанційної освіти (код ДК 021:2015 – 65110000-7 «Розподіл води»)

Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2021-02-15-001536-b.

1.Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: 

 – Виконавець зобов’язується надати Споживачеві послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, а Споживач зобов’язується оплачувати надані послуги за тарифами, встановленими відповідно до законодавства, у порядку, строки та на умовах, передбачених Договором.

– Виконавець повинен забезпечити якість питної води відповідно до вимог державних санітарних норм і правил з тиском питної води відповідно до параметрів, встановлених державними будівельними нормами, на межі інженерно-технічних систем постачання послуги Виконавця та інженерно-технічних систем Споживача.

– послуги повинні надаватись Споживачеві безперервно, крім часу перерв, визначених частиною першою статті 16 Закону України «Про житлово-комунальні послуги»

– послуги з централізованого водовідведення мають надаватись у мережі Виконавця з мереж Споживача за умови справності мереж Споживача.

  1. Розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:

Закупівля проводиться на очікувану вартість, яка визначена Державним бюджетом України (з урахуванням кошторисних призначень спеціального фонду Університету державної фіскальної служби України на 2021 рік).

Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: Державний бюджет України, 465 грн. 70 коп. (чотириста шістдесят п’ять грн. 70 коп.) з ПДВ 77 грн. 62 коп. (сімдесят сім грн. 62 коп.).

Тарифи на послуги встановлюються уповноваженими законом державними органами місцевого самоврядування відповідно до Закону і становлять:

на послугу з централізованого водопостачання -8,51 грн. за 1 куб. метр;

на послугу з централізованого водовідведення -9,97 грн. за 1 куб. метр.

Дата розміщення інформації на сайті УДФСУ: 15.02.2021 р.

Електрична енергія (непобутовий споживач)

Електрична енергія (непобутовий споживач) 

(код ДК 021:2015 – 09310000-5 – Електрична енергія)

Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2021-02-23-001019-c.

1.Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: 

Предмет закупівлі: Електрична енергія – товар.

Кількість: 500500 кВт., у тому числі:

Період постачання: з «01» січня 2021 року до «31» березня 2021 року цілодобово.

Для забезпечення безперервного надання послуг з постачання електричної енергії Споживачу Постачальник зобов’язується здійснювати своєчасну закупівлю електричної енергії в обсягах, що за належних умов забезпечать задоволення попиту на споживання електричної енергії Споживачем.

 Постачальник зобов’язується забезпечити комерційну якість послуг, які надаються Споживачу за Договором, що передбачає вчасне та повне інформування Споживача про умови постачання електричної енергії, ціни на електричну енергію та вартість послуг, що надаються, надання роз’яснень положень актів чинного законодавства, якими регулюються відносини Сторін, ведення точних та прозорих розрахунків із Споживачем, а також можливість вирішення спірних питань шляхом досудового врегулювання.

Споживач має право на отримання компенсації за недотримання показників комерційної якості надання послуг Постачальником. Постачальник зобов’язується надавати компенсацію Споживачу за недотримання показників комерційної якості надання послуг Постачальником у порядку, затвердженому Регулятором, опублікувати на своєму офіційному веб-сайті порядок надання компенсацій та їх розміри.

Умови постачання електричної енергії замовнику повинні відповідати наступним нормативно – правовим актам:

– Закону України «Про ринок електричної енергії»;

– Постанові НКРЕКП Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії № 312 від 14.03.2018р.;

 – Постанові НКРЕКП “Про затвердження Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання № 375 від 12.06.2018р. ;

– Постанові НКРЕКП Про затвердження Кодексу систем розподілу” № 310 від 14.03.2018р. ; 

– іншим нормативно – правовим актам, прийнятих на виконання Закону України «Про ринок електричної енергії»;

та вимогам ДСТУ EN50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення».

  1. Розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:

Закупівля проводиться на очікувану вартість, яка визначена Державним бюджетом України, фактичних залишків електричної енергії Університету державної фіскальної служби України,  з метою забезпечення безперебійної роботи Університету державної фіскальної служби України.

Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: Державний бюджет України в розмірі 1 187 776 грн. 59 коп. (один мільйон сто вісімдесят сім тисяч сімсот сімдесят шість грн. 59 коп.) у тому числі ПДВ  197 962 грн. 77 коп. (сто дев’яносто сім тисяч дев’ятсот шістдесят дві грн. 77 коп.).

Дата розміщення інформації на сайті УДФСУ: 23.02.2021 р.

Послуги з акредитації освітніх програм

Послуги з акредитації освітніх програм (код ДК 021:2015 – 98110000-7  «Послуги підприємницьких, професійних та спеціалізованих організацій»)

Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2021-02-15-001536-b.

1.Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: 

 Замовник на власний розсуд і за власним бажанням замовляє у Національного агентства, а Національне агентство надає Замовнику на оплатній основі послуги з акредитації освітньої програми за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 98110000-7 – Послуги підприємницьких, професійних та спеціалізованих організацій:

  • Лот 1 Акредитація освітньої програми «Право (Правове регулювання публічних та приватних відносин»

Ідентифікатор освітньої програми у ЄДЕБО:            31754

Спеціальність:                           081       Право

Рівень вищої освіти:                  Перший         (бакалаврський)

 Кількість освітніх програм, які акредитуються:   1

                            Кількість залучених експертів:    3

                                                       в т.ч.: 

                                                 Керівник:    1

                          Члени експертної групи:    2

№ п/п Складові витрат: Кількість Ціна, грн. Вартість, грн.
1 Попереднє вивчення акредитаційної справи, в т.ч.:      
1.1. Оплата праці керівника експертної групи, включно з нарахуванням єдиного соціального внеску 1 12 537,11 12 537,11
1.2. Оплата праці членів експертної групи, включно з нарахуванням єдиного соціального внеску 2 11 492,35 22 984,70
2. Оплата експертів, за період роботи дистанційно або безпосередньо в закладі вищої освіти, в т.ч.:      
2.1. Оплата праці керівника експертної групи, включно з нарахуванням єдиного соціального внеску 1 4 873,17 4 873,17
2.2. Оплата праці членів експертної групи, включно з нарахуванням єдиного соціального внеску 2 3 654,88 7 309,76
3. Оплата послуг члена галузевої експертної ради, який готує експертний висновок ГЕР 1 2 196,00 2 196,00
4. Оплата витрат(*), пов’язаних з відрядженням членів експертної групи до ЗВО та у зворотному напрямку(**) 3 дистанційна експертиза 0,00
5. Оплата послуг організаційного характеру 1 12 000,00 12 000,00
6. Оплата за оформлення сертифіката про акредитацію 1 електронний сертифікат 0,00
Загальна вартість, гривень (без ПДВ): 61900,74

* – Попередній розрахунок витрат, пов’язаних з відрядженням членів експертної групи до ЗВО, оплата яких передбачена вимогами підпункту четвертого пункту другого розділу VI «Фінансування акредитаційної процедури» Положення про акредитацію освітніх програм, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти, затвердженого наказом МОН України від 11 липня 2019 року №977, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України від 08 серпня 2019 року за №880/33851.

** – Вказана сума витрат включається до Розрахунку ціни Договору тільки за умови фактичного виїзду для проведення акредитаційної експертизи членами експертної групи до ЗВО та у зворотному напрямку. 

  • Лот 2 Акредитація освітньої програми «Право (Фінансові розслідування)»

Ідентифікатор освітньої програми у ЄДЕБО:            31414

Спеціальність:                           081       Право

Рівень вищої освіти:                  Перший         (бакалаврський)

 Кількість освітніх програм, які акредитуються:   1

                            Кількість залучених експертів:    3

                                                       в т.ч.: 

                                                 Керівник:    1

                          Члени експертної групи:    2

№ п/п Складові витрат: Кількість Ціна, грн. Вартість, грн.
1 Попереднє вивчення акредитаційної справи, в т.ч.:      
1.1. Оплата праці керівника експертної групи, включно з нарахуванням єдиного соціального внеску 1 12 537,11 12 537,11
1.2. Оплата праці членів експертної групи, включно з нарахуванням єдиного соціального внеску 2 11 492,35 22 984,70
2. Оплата експертів, за період роботи дистанційно або безпосередньо в закладі вищої освіти, в т.ч.:      
2.1. Оплата праці керівника експертної групи, включно з нарахуванням єдиного соціального внеску 1 4 873,17 4 873,17
2.2. Оплата праці членів експертної групи, включно з нарахуванням єдиного соціального внеску 2 3 654,88 7 309,76
3. Оплата послуг члена галузевої експертної ради, який готує експертний висновок ГЕР 1 2 196,00 2 196,00
4. Оплата витрат(*), пов’язаних з відрядженням членів експертної групи до ЗВО та у зворотному напрямку(**) 3 дистанційна експертиза 0,00
5. Оплата послуг організаційного характеру 1 12 000,00 12 000,00
6. Оплата за оформлення сертифіката про акредитацію 1 електронний сертифікат 0,00
Загальна вартість, гривень (без ПДВ): 61900,74

* – Попередній розрахунок витрат, пов’язаних з відрядженням членів експертної групи до ЗВО, оплата яких передбачена вимогами підпункту четвертого пункту другого розділу VI «Фінансування акредитаційної процедури» Положення про акредитацію освітніх програм, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти, затвердженого наказом МОН України від 11 липня 2019 року №977, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України від 08 серпня 2019 року за №880/33851.

** – Вказана сума витрат включається до Розрахунку ціни Договору тільки за умови фактичного виїзду для проведення акредитаційної експертизи членами експертної групи до ЗВО та у зворотному напрямку. 

  • Лот 3 Акредитація освітньої програми «Право (Митна безпека)»

Ідентифікатор освітньої програми у ЄДЕБО:            31415

Спеціальність:                           081       Право

Рівень вищої освіти:                  Перший         (бакалаврський)

 Кількість освітніх програм, які акредитуються:   1

                            Кількість залучених експертів:    3

                                                       в т.ч.: 

                                                 Керівник:    1

                          Члени експертної групи:    2

№ п/п Складові витрат: Кількість Ціна, грн. Вартість, грн.
1 Попереднє вивчення акредитаційної справи, в т.ч.:      
1.1. Оплата праці керівника експертної групи, включно з нарахуванням єдиного соціального внеску 1 12 537,11 12 537,11
1.2. Оплата праці членів експертної групи, включно з нарахуванням єдиного соціального внеску 2 11 492,35 22 984,70
2. Оплата експертів, за період роботи дистанційно або безпосередньо в закладі вищої освіти, в т.ч.:      
2.1. Оплата праці керівника експертної групи, включно з нарахуванням єдиного соціального внеску 1 4 873,17 4 873,17
2.2. Оплата праці членів експертної групи, включно з нарахуванням єдиного соціального внеску 2 3 654,88 7 309,76
3. Оплата послуг члена галузевої експертної ради, який готує експертний висновок ГЕР 1 2 196,00 2 196,00
4. Оплата витрат(*), пов’язаних з відрядженням членів експертної групи до ЗВО та у зворотному напрямку(**) 3 дистанційна експертиза 0,00
5. Оплата послуг організаційного характеру 1 12 000,00 12 000,00
6. Оплата за оформлення сертифіката про акредитацію 1 електронний сертифікат 0,00
Загальна вартість, гривень (без ПДВ): 61900,74

* – Попередній розрахунок витрат, пов’язаних з відрядженням членів експертної групи до ЗВО, оплата яких передбачена вимогами підпункту четвертого пункту другого розділу VI «Фінансування акредитаційної процедури» Положення про акредитацію освітніх програм, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти, затвердженого наказом МОН України від 11 липня 2019 року №977, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України від 08 серпня 2019 року за №880/33851.

** – Вказана сума витрат включається до Розрахунку ціни Договору тільки за умови фактичного виїзду для проведення акредитаційної експертизи членами експертної групи до ЗВО та у зворотному напрямку. 

  • Лот 4 Акредитація освітньої програми «Міжнародне право»

Ідентифікатор освітньої програми у ЄДЕБО:            31419

Спеціальність:                           239    Міжнародне право

Рівень вищої освіти:                  Перший         (бакалаврський)

 Кількість освітніх програм, які акредитуються:   1

                            Кількість залучених експертів:    3

                                                       в т.ч.: 

                                                 Керівник:    1

                          Члени експертної групи:    2

№ п/п Складові витрат: Кількість Ціна, грн. Вартість, грн.
1 Попереднє вивчення акредитаційної справи, в т.ч.:      
1.1. Оплата праці керівника експертної групи, включно з нарахуванням єдиного соціального внеску 1 12 537,11 12 537,11
1.2. Оплата праці членів експертної групи, включно з нарахуванням єдиного соціального внеску 2 11 492,35 22 984,70
2. Оплата експертів, за період роботи дистанційно або безпосередньо в закладі вищої освіти, в т.ч.:      
2.1. Оплата праці керівника експертної групи, включно з нарахуванням єдиного соціального внеску 1 4 873,17 4 873,17
2.2. Оплата праці членів експертної групи, включно з нарахуванням єдиного соціального внеску 2 3 654,88 7 309,76
3. Оплата послуг члена галузевої експертної ради, який готує експертний висновок ГЕР 1 2 196,00 2 196,00
4. Оплата витрат(*), пов’язаних з відрядженням членів експертної групи до ЗВО та у зворотному напрямку(**) 3 дистанційна експертиза 0,00
5. Оплата послуг організаційного характеру 1 12 000,00 12 000,00
6. Оплата за оформлення сертифіката про акредитацію 1 електронний сертифікат 0,00
Загальна вартість, гривень (без ПДВ): 61900,74

* – Попередній розрахунок витрат, пов’язаних з відрядженням членів експертної групи до ЗВО, оплата яких передбачена вимогами підпункту четвертого пункту другого розділу VI «Фінансування акредитаційної процедури» Положення про акредитацію освітніх програм, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти, затвердженого наказом МОН України від 11 липня 2019 року №977, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України від 08 серпня 2019 року за №880/33851.

** – Вказана сума витрат включається до Розрахунку ціни Договору тільки за умови фактичного виїзду для проведення акредитаційної експертизи членами експертної групи до ЗВО та у зворотному напрямку. 

  • Лот 5 Акредитація освітньої програми «Фізична культура і спорт (Фізична культура і спорт: тренер з виду спорту)»

Ідентифікатор освітньої програми у ЄДЕБО:            31761

Спеціальність:                           017      Фізична культура і спорт

Рівень вищої освіти:                  Перший         (бакалаврський)

 Кількість освітніх програм, які акредитуються:   1

                            Кількість залучених експертів:    3

                                                       в т.ч.: 

                                                 Керівник:    1

                          Члени експертної групи:    2

№ п/п Складові витрат: Кількість Ціна, грн. Вартість, грн.
1 Попереднє вивчення акредитаційної справи, в т.ч.:      
1.1. Оплата праці керівника експертної групи, включно з нарахуванням єдиного соціального внеску 1 12 537,11 12 537,11
1.2. Оплата праці членів експертної групи, включно з нарахуванням єдиного соціального внеску 2 11 492,35 22 984,70
2. Оплата експертів, за період роботи дистанційно або безпосередньо в закладі вищої освіти, в т.ч.:      
2.1. Оплата праці керівника експертної групи, включно з нарахуванням єдиного соціального внеску 1 4 873,17 4 873,17
2.2. Оплата праці членів експертної групи, включно з нарахуванням єдиного соціального внеску 2 3 654,88 7 309,76
3. Оплата послуг члена галузевої експертної ради, який готує експертний висновок ГЕР 1 2 196,00 2 196,00
4. Оплата витрат(*), пов’язаних з відрядженням членів експертної групи до ЗВО та у зворотному напрямку(**) 3 дистанційна експертиза 0,00
5. Оплата послуг організаційного характеру 1 12 000,00 12 000,00
6. Оплата за оформлення сертифіката про акредитацію 1 електронний сертифікат 0,00
Загальна вартість, гривень (без ПДВ): 61900,74

* – Попередній розрахунок витрат, пов’язаних з відрядженням членів експертної групи до ЗВО, оплата яких передбачена вимогами підпункту четвертого пункту другого розділу VI «Фінансування акредитаційної процедури» Положення про акредитацію освітніх програм, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти, затвердженого наказом МОН України від 11 липня 2019 року №977, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України від 08 серпня 2019 року за №880/33851.

** – Вказана сума витрат включається до Розрахунку ціни Договору тільки за умови фактичного виїзду для проведення акредитаційної експертизи членами експертної групи до ЗВО та у зворотному напрямку. 

                                                                                                                

  1. Розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:

Закупівля проводиться на очікувану вартість, яка визначена Державним бюджетом України (з урахуванням кошторисних призначень спеціального фонду Університету державної фіскальної служби України на 2021 рік).

Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: Державний бюджет України, 309 503 грн. 70 коп. (Триста дев’ять тисяч п’ятсот три грн. 70 коп.) без ПДВ.

Дата розміщення інформації на сайті УДФСУ: 11.03.2021 р.