Вивчаємо сучасні медіатренди: участь у Media Boost. 2.0

Вивчаємо сучасні медіатренди: участь у Media Boost. 2.0

Завідувач кафедри журналістики, української словесності та культури Зикун Н.І. взяла участь у інтенсиві Media Boost. 2.0, результати якого будуть запроваджені в освітній процес за ОПП «Журналістика і зв’язки з громадськістю».

Протягом вересня-грудня 2020 р. усі, хто цікавиться сучасною журналістикою, планує започаткувати і просувати власний медіапроєкт, «прокачати» свої професійні навички, обмінятися досвідом з колегами, мали можливість взяти участь у інтенсиві Media Boost. 2.0 від Digital Communications Network і America House Kyiv за підтримки Посольства США в Україні. 

У його програмі були три різні за методами подачі інформації модулі:

Лекції:

Робота під час пандемії: подолати стрес та вигорання

Стратегічні комунікації

Написання грантових заявок

Монетизація у соціальних мережах

Робота з подкастами: від ідеї до запуску

Тренінги / Skills Institute

Як знімати на смартфон та робити динамічні стріми та мобільні історії?

Як без декорацій та обладнань створити гарну відео-картинку?

Як писати цікаві історії, які будуть читати та поширювати?

Як запустити та монетизувати канал YouTube?

Як створити успішну email-розсилку?

Як монетизувати подкаст?

Тех-презентації / Tech Demos

Як знімати на смартфон та робити динамічні стріми та мобільні історії?

Як без декорацій та обладнань створити гарну відео-картинку?

Як писати цікаві історії, які будуть читати та поширювати?

Як запустити та монетизувати канал YouTube?

Як створити успішну email-розсилку?

Як монетизувати подкаст?

Спікерами були медіа-експерти з України та з-за кордону.

Слухачі дізналися: як адаптувати свій контент до вимог аудиторії; як робити якісну цифрову журналістику; як монетизувати якісну цифрову журналістику; як з новими додатками розказати історію інтерактивно і багато іншого, не менш цікавого. Записи вебінарів можна переглянути за посиланням: https://www.mediaboost.live/#program

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *