Протоколи засідань

Приймальна комісія

Приймальна комісія Університету ДФС України

Контакти: 

вул. Садова,53, каб.Р107, Р108, Р109 

м. Ірпінь, Київська область,08205

+38 (04597) 60-353, pr.usfsu@nusta.edu.ua  

Консультаційний центр з питань прийому на навчання (відділ профорієнтаційної роботи, практики та сприяння працевлаштуванню):

вул. Садова,53, каб. Р109, Р 110

м. Ірпінь, Київська область,08205

 +38 (04597) 60-695, (068)(073) 619-31-31, 03.06@nusta.edu.ua


Голова Приймальної комісії Державного податкового університету – Валентина Павлівна Унинець-Ходаківська;

Відповідальний секретар Приймальної комісії –  кандидат юридичних наук. доцент Мілевська Альона Олександрівна

Порядок роботи Приймальної комісії 

В консультаційно-інформаційний період
Понеділок – п’ятницяз 9-00 до 17-00
                      обідня перерваз 13-00 до 13-45
Субота та неділявихідний день
В період прийому заяв про участь у конкурсі та документів вступників, проведення вступних випробувань
Понеділок – п’ятницяз 9-00 до 17-00
                      обідня перерваз 13-00 до 13-15
Суботаз 9-00 до 13-00 без обідньої перерви
Неділявихідний день
В період прийому оригіналів документів від вступників, рекомендованих до зарахування на місця за державним замовленням
Без вихідних з 9-00 до 18-00з технічною перервою на 15 хвилин (за необхідності провітрювання приміщень)

У разі необхідності Приймальна комісія може прийняти рішення про зміну графіка її роботи, яке буде оприлюднене на інформаційних стендах Приймальної комісії та на веб-сайті Університету.

Адреса Університету ДФС України:

вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, Київська область, 08205   


Прийом документів для іноземних громадян здійснюється за адресою:

08201, м. Ірпінь, вул. Університетська 31  1-й поверх, каб. 116 Л.

Довідки за телефоном: (045 97)   60 473           

 

Засідання Приймальної комісії

Приймальна комісія Університету ДФС України

Контакти: 

вул. Садова,53, каб.Р107, Р108, Р109 

м. Ірпінь, Київська область,08205

+38 (04597) 60-353, pr.usfsu@nusta.edu.ua  

Консультаційний центр з питань прийому на навчання (відділ профорієнтаційної роботи, практики та сприяння працевлаштуванню):

вул. Садова,53, каб. Р109, Р 110

м. Ірпінь, Київська область,08205

 +38 (04597) 60-695, (068)(073) 619-31-31, 03.06@nusta.edu.ua


Голова Приймальної комісії Державного податкового університету – Валентина Павлівна Унинець-Ходаківська;

Відповідальний секретар Приймальної комісії –  кандидат юридичних наук. доцент Мілевська Альона Олександрівна

Порядок роботи Приймальної комісії 

В консультаційно-інформаційний період
Понеділок – п’ятницяз 9-00 до 17-00
                      обідня перерваз 13-00 до 13-45
Субота та неділявихідний день
В період прийому заяв про участь у конкурсі та документів вступників, проведення вступних випробувань
Понеділок – п’ятницяз 9-00 до 17-00
                      обідня перерваз 13-00 до 13-15
Суботаз 9-00 до 13-00 без обідньої перерви
Неділявихідний день
В період прийому оригіналів документів від вступників, рекомендованих до зарахування на місця за державним замовленням
Без вихідних з 9-00 до 18-00з технічною перервою на 15 хвилин (за необхідності провітрювання приміщень)

У разі необхідності Приймальна комісія може прийняти рішення про зміну графіка її роботи, яке буде оприлюднене на інформаційних стендах Приймальної комісії та на веб-сайті Університету.

Адреса Університету ДФС України:

вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, Київська область, 08205   


Прийом документів для іноземних громадян здійснюється за адресою:

08201, м. Ірпінь, вул. Університетська 31  1-й поверх, каб. 116 Л.

Довідки за телефоном: (045 97)   60 473           

 

(Консультацію щодо отримання податкової знижки можете отримати за телефоном 0990208199)

Вступ на бакалаврат (І-ІІІ) курс

Програма фахового вступного випробування 292 Міжнародні економічні відносини

Програма фахового вступного випробування 053 Психологія

Програма фахового вступного випробування 051 Економічна кібернетика

Програма фахового вступного випробування 081 Право та 293 Міжнародне право

Програма додаткового вступного двипробування з Економічної теорії

Програма фахового вступного випробування 051 Економіка

Програма творчого конкурсу та фахового іспиту з фізичної підготовки

Програма фахового вступного випробування 061 Журналістика

Програма фахового вступного випробування 262 Правоохоронна діяльність

Програма фахового вступного випробування 035 Філологія

Програма фахового вступного випробування 071 Облік і оподаткування

Програма фахового вступного випробування 122 Компютерні науки

Програма фахового вступного випробування 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність (Товарознавство)

Програма фахового вступного випробування 073 Менеджмент

Програма фахового вступного випробування 072 Фінанси, банківська справа та страхування

Програма фахового вступного випробування 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність (ННІ ЕОМС)

Програми вступних випробувань магістр

Програма фахового вступного випробування 061 Журналістика

Програма фахового вступного випробування ОПП Фінансові технології

Програма фахового вступного випробування 051 Економіка (Економічна кібернетика)

Програма фахового вступного випробування 071 Облік і оподаткування

Програма фахового вступного випробування 053 Психологія

Програма фахового вступного випробування 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Програма фахового вступного випробування 051 Економіка

Програма фахового вступного випробування 281 Публічне управління та адміністрування

Програма фахового вступного випробування 262 Правоохоронна діяльність

Програма фахового вступного випробування 072 Фінанси, банківська справа та страхування

Програма фахового вступного випробування 122 Компютерні науки

Програма фахового вступного випробування 073 Менеджмент

Програма фахового вступного випробування 291 Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії

Програма фахового вступного випробування 292 Міжнародні економічні відносини

Програма вступного випробування з іноземної мови

Програма фахового вступного випробування 017 Фізична культура і спорт

Програма фахового вступного випробування 014 Середня освіта (Історія. Правознавство)

Програма фахового вступного випробування 014 Середня освіта (Математика)

Програма фахового вступного випробування 051 Економіка (Економіка с=міста та регіону)

Рейтинговий список вступників (І етап)

Рейтинговий список вступників (IІ етап)

Рейтинговий список вступників (IІI етап)

Списки зарахованих (I етап)

Списки зарахованих (II етап)

Контактна інформація

Керівник освітніх центрів “Крим-Україна” та “Донбас-Україна” – заступник відповідального секретаря приймальної комісії 
Сидоренко Олексій Миколайович. 
Телефон: (+3804597)60353
Мобільний:(+38)0971733399
Освітній центр “Крим-Україна та Донбас-Україна» працюватиме з 07 червня до 24 вересня 2021 року. 
Початок прийому заяв і документів 01 липня 2021 (І етап), 3 вересня 2021 (ІІ етап)
Закінчення прийому заяв і документів від вступників, які складають вступні іспити в Університеті 12:00 14 липня 2021 (І етап), 12:00 14 вересня 2021 (ІІ етап)

Університет має власне студентське містечко, в якому діє три гуртожитки із загальною кількістю понад 750 ліжко-місць для здобувачів вищої освіти та мешкає близько 380 співробітників з родинами. Гуртожитки студмістечка поділяються на три типи:

  • блочного типу з санвузлом в житловому блоці;
  • коридорного типу з санвузлами в житловій кімнаті;
  • коридорного типу з санвузлами загального користування на поверсі.

У приміщеннях гуртожитків створені належні соціально-побутові умови для комфортного проживання студентів та аспірантів. Кімнати укомплектовані необхідними меблями: ліжками, шафами, тумбочками, столом та стільцями. У кожному гуртожитку – комфортні вестибюлі, кухні, санітарно-гігієнічні приміщення, кімнати для навчання та відпочинку. На період карантинних заходів обладнано три ізольовані кімнати відповідно до санітарно-епідеміологічних вимог на 9 ліжко-місць.

Студентські гуртожитки університету призначені для проживання здобувачів вищої освіти за денною формою навчання (студентів, аспірантів та докторантів), які проживають на відстані більше ніж 50 км від м. Ірпеня. Здобувачі вищої освіти, які постійно проживають у містах, селищах та селах, які знаходяться на відстані ближче ніж 50 км від міста Ірпеня (м. Буча, смт. Гостомель і т.д.) і потребують місця в гуртожитках, поселяються на загальних підставах після завершення основного поселення  при наявності вільних місць. Місця в гуртожитках не надаються особам, які забезпечені житлом у тому самому населеному пункті, де зареєстровано гуртожиток. Першочергове надання місця у гуртожитку надається іногороднім студентам, які відносяться до пільгових категорій (студенти-сироти, учасники бойових дій, діти учасників ООС, особи з інвалідністю, студенти з багатодітних сімей, особи, які постраждали в наслідок Чорнобильської катастрофи та особи, які зареєстровані як внутрішньо переміщені), іноземним студентам та студентським родинам. Інші категорії студентів отримують місця у гуртожитках у разі їх наявності, але пріоритети першочерговості надаються студентам із малозабезпечених сімей. Розподіл місць у гуртожитках здійснюється відповідно до Положення «Про студентські гуртожитки студмістечка Університету державної фіскальної служби України». Голова студентської ради та студентської профспілки навчального закладу спільно з заступником директора з навчально-виховної роботи, формують списки поселених, згідно з потребою іногородніх студентів, які потребують житла. Списки оприлюднюються на сайті Університету державної фіскальної служби України.

На період проведення підготовчих курсів, вступних кампаній, установчих та екзаменаційних сесій в студентські гуртожитки університету можуть бути поселені також вступники та студенти заочної форми навчання (при наявності вільних місць).

У гуртожитках діє студентська рада, яка забезпечує активне студентське життя. Проводиться чимало заходів інтелектуального, розважального та спортивного характеру.

Вартість проживання для студентів університету складає 520 грн/міс, для  осіб, що є працівниками інших закладів освіти, установ та організацій — 945 грн/міс, подобова вартість проживання в гуртожитках для абітур’єнтів на період вступної кампанії складає 150 грн/доба.

Для поселення до гуртожитку студмістечка необхідно виконати наступні кроки:

  1. Дізнатися в якому гуртожитку буде проживати здобувач вищої освіти – уточнити в дирекції ННІ або на сайті у вкладці «Поселення до гуртожитку» сторінки «Вступнику»
  2. Звернутися до директора студмістечка (або особи яка його заміщує) для отримання ордеру на поселення
  3. Звернутися до завідувача відповідного гуртожитку для оформлення права на проживання в гуртожитку та формування особової справи з наступним переліком документів:
    – Копія паспорту громадянина України або ID-карти та довідки реєстрації місця проживання (додаток 13);
    – Копія ідентифікаційного коду;
    – Довідка про склад сім´ї;
    – Довідка про наявність пільг (якщо є);
    – Копія посвідчення, що підтверджує статус пільгової категорії;
    – Довідка про флюорографічне обстеження;
    – Довідка з відміткою лікаря дерматолога про допуск до поселення у гуртожиток (видається в будь-якій поліклініці/амбулаторії за місцем проживання, де вказується відсутність захворювання на педикульоз)
    – Фото 3*4 – 4 шт
  4. Укласти договір про проживання в гуртожитку
  5. Здійснити оплату за банківськими реквізитами за наступний місяць проживання в гуртожитку
  6. Пройти інструктаж з Правил техніки безпеки, Правил пожежної безпеки та ознайомитися з Правилами проживання і поведінки в гуртожитку
  7. Отримати ключі від кімнати, майно для тимчасового користування, а також тимчасову перепустку на вхід до гуртожитку, яка згодом обмінюється на постійну.

Для тимчасової реєстрації місця перебування на період навчання необхідно звернутися до паспортиста студмістечка та надати наступні документи:
– Паспорт громадянина України або ID-карту та довідку реєстрації місця проживання (додаток 13);
– Копію паспорту громадянина України або ID-карти та довідки реєстрації місця проживання (додаток 13);
– Копію ідентифікаційного коду;
– Оригінал приписного свідоцтва або військового квитка з відміткою Ірпінсько-Бучанського військкомату про взяття на облік (тільки для хлопців). В разі відмови військовим комісаріатом за місцем проживання знімати з обліку здобувача вищої освіти, необхідно взяти довідку про зарахування такого здобувача до Університету державної фіскальної служби України (в приймальній комісії або в дирекції ННІ);
– Копію приписного свідоцтва або військового квитка (тільки для хлопців);
– Довідку з ННІ про те, що здобувача вищої освіти зараховано на відповідний курс навчання та він дійсно є студентом.

Управління адміністративно-господарською діяльністю здійснюється адміністрацією студентського містечка, яка розміщена у приміщенні гуртожитку №3 за адресою: вулиця Північна,79-Б.

Графік роботи 
в робочі дні з 8:30 до 17:30 (з 12:00 до 13:00 – обідня перерва)

Адміністрація студентського містечка

Директор студентського містечка
Горда Олена Володимирівна
+38 (04597) 60108

Паспортист студентського містечка
Зотько Галина Миколаївна
+38 (04597) 60108

Гуртожиток № 1
Адреса: вул. Садова, 86-А м. Ірпінь, Київська область, 08205
тел. +38 (04597) 62299
завідувач — Скупа Ірина Миколаївна

Гуртожиток № 2
Адреса: вул. Тургенівська, 102-А м. Ірпінь, Київська область, 08205
тел. +38 (04597) 62329
завідувач — Берладин Христина Іванівна

Гуртожиток № 3
Адреса: вул. Північна, 79-Б м. Ірпінь, Київська область, 08205
тел. +38 (04597) 60108
завідувач — Чабан Тетяна Миколаївна

   Заява на поселення у гуртожиток

Додаток до інформації на сайт

Заява на поселення

 

Ліцензії


  Ліцензії  

Сертифікати про акредитацію


  Сертифікати  

FAQ
Контакти
Списки зарахованих Списки рекомендованих до зарахування

Багаторічна дружба науковців Державного податкового університету та Білоруського державного економічного університету

Ринок страхових послуг є важливою частиною фінансової системи та виконує функцію фінансового стабілізатора, який покликаний забезпечити сталий розвиток економіки будь-якої країни. Ця актуальна теза була озвучена 15 листопада на двох міжнародних вебінарах, присвячених питанням розвитку страхових ринків України та Білорусі. Професор кафедри фінансових ринків Державного податкового університету Віктор Тринчук разом із завідувачкою кафедри фінансів Білоруського […]

В Державному податковому університеті відбулося засідання ректорату

17 січня 2022 року в Державному податковому університеті відбулося перше в новому навчальному семестрі засідання ректорату під головуванням в.о. ректора Валентини Унинець-Ходаківської. Засідання відбулося за участі проректорів, директорів Навчально-наукових інститутів, керівників структурних підрозділів та інших членів ректорату.  На порядку денному засідання ректорату обговорили важливі питання діяльності університету та його структурних підрозділів. Зокрема, про зміни та […]

Успішні проєкти Юридичної клініки Державного податкового університету

Навчальна лабораторія «ЮК»ННІ права ДПУ у грудні 2021 року отримала Сертифікат, який посвідчує досягнення при реалізації проєкту «Імплементація діяльності та організація роботи Юридичної клініки на деокупованій території України з метою посилення фінансової грамотності населення», який реалізовувався в рамках проєкту USAID «Трансформація фінансового сектору» в Україні за сприянням Асоціації юридичних клінік України. Навчальною лабораторією «Юридична клініка» […]

Податковий університет отримав безкоштовний тестовий доступ до електронних ресурсів видавництва Bentham Science

У січні 2022 року Державний податковий університет отримав безкоштовний тестовий доступ до електронних ресурсів видавництва Bentham Science. Bentham Science – видавець рецензованої наукової літератури в галузі фармакології та медицини, технічних і суспільних наук. На сьогодні Bentham Science видає понад 130 наукових рецензованих журналів, переважна більшість яких індексуються провідними бібліографічними базами даних. Скористатися тестовим доступом до […]
Всі новини та анонси

Відбудеться тематичний творчий ранок до 140-річчя з дня народження Івана Огієнка

Державний податковий університет спільно з Радою Церков м. Ірпеня та Приірпіння запрошують на тематичний творчий ранок до 140-річчя з дня народження Івана Івановича Огієнка – українського православного митрополита, мовознавця, історика, богослова, просвітителя та культурного діяча (1882-1972). 14 січня 2022 року виповнилося 140 років від дня народження та 50 років від дня смерті видатного перекладача Біблії. […]

Привітання з Днем народженя професора Державного податкового університету Анатолія Гулея!

Шановний Анатолію Івановичу! Колектив Державного податкового університету  сердечно вітає Вас з Днем народження!    Ми цінуємо, поважаємо і любимо Вас за оптимізм, вміле поєднання професійного досвіду і теоретичних знань, унікальну працездатність та життєву мудрість, шанобливе ставлення до студентства та колег-викладачів, тонкий гумор та любов до життя. Бажаємо Вам, шановний Анатолію Івановичу, подальших успіхів у професійній […]

Увага! Інформація про організацію освітнього процесу у ІІ семестрі 2021/2022 навчального року

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (із змінами), постанов Головного державного санітарного лікаря України від 06.09.2021 № 10 та 20.12.2021 № 24, згідно з наказом від 11 січня 2022 […]

Запрошуємо науковців Податкового університету на серію вебінарів «Clarivate науковцям»

Науковці Податкового! Запрошуємо вас взяти участь у вебінарах серії «Clarivate науковцям», що заплановані на 2022 рік на платформі Webex. Кожного другого четверга місяця (лише в січні на третьому тижні) о 16:15–17:15 проходитимуть вебінари серії «Clarivate науковцям» 2022. Теми оголошуватимуться за місяць до початку і надсилатимуться листами-нагадуваннями про вебінари за добу і годину до початку відповідного вебінару. […]