До відома здобувачів вищої освіти, науково-педагогічних працівників, інших учасників освітнього процесу

Інформація про організацію освітнього процесу

у ІІ семестрі 2021/2022 навчального року

До відома здобувачів вищої освіти, науково-педагогічних працівників, інших учасників освітнього процесу

Інформація про організацію освітнього процесу

 в Державному податковому університеті

у ІІ семестрі 2021/2022 навчального року

Категорія здобувачів вищої освітиПочаток навчанняПеріод навчанняФорми організації освітнього процесу
Здобувачі вищої освіти денної форми навчання 1-4 курсів першого (бакалаврського) рівня та 1 курсу другого (магістерського) рівня17.01.202217.01.2022 – 21.01.2022дистанційне навчання (лекційні заняття на платформі Moodle)
24.01.2022 – до кінця ІІ семеструзмішане навчання у форматі:

–    лекційні заняття дистанційно (2 або 3 дні в тиждень);

–    семінарські, практичні, лабораторні заняття  аудиторно з дотриманням протиепідеміологічних заходів (2 або 3 дні в тиждень)

Здобувачі вищої освіти денної та заочної форми навчання 2-й курс другого (магістерського) рівняАтестація згідно затвердженого розкладу в офлайн режимі
Здобувачі вищої освіти заочної форми навчання всіх курсів та рівнівзгідно розкладу заліково-екзаменаційної сесіїлютий – червень 2022 рокузаліково-екзаменаційна сесія:

змішане навчання:

–    лекційні заняття – дистанційно;

–    інші заняття – аудиторно з дотриманням проти- епідеміологічних заходів

Здобувачі вищої освіти денної форми навчання  за освітньо-науковим рівнем доктора філософії 1, 2 курсу навчання07.03.202207.03.2022 – до кінця ІІ семеструаудиторне навчання з дотриманням проти- епідеміологічних заходів

Заліково-екзаменаційна сесія проходитиме аудиторно з дотриманням протиепідеміологічних заходів у строки передбачені графіком освітнього процесу.

РОЗКЛАД ДЗВІНКІВ

ПАРАЧАС
1 пара8.20–9.40
2 пара9.55–11.15
3 пара*11.30–12.50
4 пара13.10–14.30
5 пара14.45–16.05
6 пара16.15–17.35
7 пара17.45–19.05

* – після завершення 3-ї пари проводиться обов’язкова санітарна обробка аудиторій

В Університеті діє пропускний режим на територію майнового комплексу (з обмеженням доступу до нього сторонніх осіб) з обов’язковим здійсненням температурного скринінгу.

При знаходженні в Університеті учасники освітнього процесу зобов’язані дотримуватись маскового режиму та користуватись антисептиками.

Факультет фінансів та цифрових технологій

Факультет податкової справи, обліку та аудиту

Факультет соціально-гуманітарних технологій та менеджменту

Навчально-науковий інститут права

Навчально-науковий інститут економічної безпеки та митної справи

Університет державної фіскальної служби України це навчальна і наукова інституція, де вирує повноцінне студентське життя. Його неможливо уявити без студентських гуртожитків, адже як кажуть: «Хто не жив у гуртожитку, той не відчув справжнього студентського життя».

Наказ від 07.09.2021 №1157

Наказ від 07.09.2021 №1158

Наказ від 11.10.2021 №1452

Наказ від 21.09.2021 №1297

Наказ від 22.09.2021 №1312

Університет має власне студентське містечко, в якому діє три гуртожитки із загальною кількістю понад 750 ліжко-місць для здобувачів вищої освіти та мешкає близько 380 співробітників з родинами. Гуртожитки студмістечка поділяються на три типи:

блочного типу з санвузлом в житловому блоці;

коридорного типу з санвузлами в житловій кімнаті;

коридорного типу з санвузлами загального користування на поверсі.

У приміщеннях гуртожитків створені належні соціально-побутові умови для комфортного проживання студентів та аспірантів. Кімнати укомплектовані необхідними меблями: ліжками, шафами, тумбочками, столом та стільцями. У кожному гуртожитку – комфортні вестибюлі, кухні, санітарно-гігієнічні приміщення, кімнати для навчання та відпочинку. На період карантинних заходів обладнано три ізольовані кімнати відповідно до санітарно-епідеміологічних вимог на 9 ліжко-місць.

 Студентські гуртожитки університету призначені для проживання здобувачів вищої освіти за денною формою навчання (студентів, аспірантів та докторантів), які проживають на відстані більше ніж 50 км від м. Ірпеня. Здобувачі вищої освіти, які постійно проживають у містах, селищах та селах, які знаходяться на відстані ближче ніж 50 км від міста Ірпеня (м. Буча, смт. Гостомель і т.д.) і потребують місця в гуртожитках, поселяються на загальних підставах після завершення основного поселення  при наявності вільних місць. Місця в гуртожитках не надаються особам, які забезпечені житлом у тому самому населеному пункті, де зареєстровано гуртожиток. Першочергове надання місця у гуртожитку надається іногороднім студентам, які відносяться до пільгових категорій (студенти-сироти, учасники бойових дій, діти учасників ООС, особи з інвалідністю, студенти з багатодітних сімей, особи, які постраждали в наслідок Чорнобильської катастрофи та особи, які зареєстровані як внутрішньо переміщені), іноземним студентам та студентським родинам. Інші категорії студентів отримують місця у гуртожитках у разі їх наявності, але пріоритети першочерговості надаються студентам із малозабезпечених сімей. Розподіл місць у гуртожитках здійснюється відповідно до Положення «Про студентські гуртожитки студмістечка Університету державної фіскальної служби України». Голова студентської ради та студентської профспілки навчального закладу спільно з заступником директора з навчально-виховної роботи, формують списки поселених, згідно з потребою іногородніх студентів, які потребують житла. Списки оприлюднюються на сайті Університету державної фіскальної служби України.

На період проведення підготовчих курсів, вступних кампаній, установчих та екзаменаційних сесій в студентські гуртожитки університету можуть бути поселені також вступники та студенти заочної форми навчання (при наявності вільних місць).

У гуртожитках діє студентська рада, яка забезпечує активне студентське життя. Проводиться чимало заходів інтелектуального, розважального та спортивного характеру.

Вартість проживання для студентів університету складає 520 грн/міс, для  осіб, що є працівниками інших закладів освіти, установ та організацій — 945 грн/міс, подобова вартість проживання в гуртожитках для абітур’єнтів на період вступної кампанії складає 150 грн/доба.

Управління адміністративно-господарською діяльністю здійснюється адміністрацією студентського містечка, яка розміщена у приміщенні гуртожитку №3 за адресою: вулиця Північна,79-Б.

Графік роботи 
в робочі дні з 8:30 до 17:30 (з 12:00 до 13:00 – обідня перерва)

Адміністрація студентського містечка

Директор студентського містечка
Горда Олена Володимирівна
+38 (04597) 60108

Паспортист студентського містечка
Зотько Галина Миколаївна
+38 (04597) 60108

Гуртожиток № 1
Адреса: вул. Садова, 86-А м. Ірпінь, Київська область, 08205
тел. +38 (04597) 62299
завідувач — Скупа Ірина Миколаївна

Гуртожиток № 2
Адреса: вул. Тургенівська, 102-А м. Ірпінь, Київська область, 08205
тел. +38 (04597) 62329
завідувач — Берладин Христина Іванівна

Гуртожиток № 3
Адреса: вул. Північна, 79-Б м. Ірпінь, Київська область, 08205
тел. +38 (04597) 60108
завідувач — Чабан Тетяна Миколаївна

кращенню умов проживання наших студентів.

Телефон для довідок: (+3804597) 62-229

Студентський ректорат – виконавчий орган студентського самоврядування, який обирається на конференціях студентів і відображає позицію молоді в різних сферах освітньої діяльності колективу Університету державної фіскальної служби України, координує роботу всіх органів студентського самоврядування, бере активну участь в організації та проведенні заходів, які покликані всебічно сприяти освітній, науковій, громадській та творчій активності студентів. Орган студентського самоврядування «Студентський ректорат» функціонує з метою забезпечення виконання студентами своїх обов’язків, захисту їх прав та сприяння гармонійного розвитку особистості студента, формування в нього навичок майбутнього керівника.Структура ректорату включає в себе роботу 5 різнопрофільних відділів, а саме:

– Навчально-науковий відділ
– Відділ спортивної діяльності
– Культурно-масовий відділ
– Соціально-правовий відділ
– Відділ з інформаційної діяльності

– Відділ зв’язків з громадскістю.

Команда студентського ректорату відкрита для нових ідей та співпраці зі студентськими організаціями інших навчальних закладів.Також студентський ректорат представляє структуру університету на обласному та всеукраїнському рівні, зокрема, студентський ректор входить до складу Київської обласної студентської ради та студентських організацій всеукраїнського значення.

Пшеничко Дмитро Васильович – студентський ректор, курсант 3 курсу ФПМ

Литовченко Владислав Руслановичперший студентський  проректор, курсант 2 курсу ФПМ

Яковлева Тетяна Володимирівна – другий студентський проректор з організаційних питань, студентка 4 курсу ННІ ЕОМС

 Главатчук Діана Дмитрівна  – студентський проректор зі спортивної діяльності, курсант 3 курсу ФПМ

Цибульський Олександр Ігорович – студентський проректора з культурно-масової роботи, студент 2 курсу ННІ ЕОМС

Федорчук Каріна Андріївна – студентський проректора з соціально-правового відділлу, студентка 2 курсу ННІ Права

Паращак Олексій Володимирович –  студентський проректор з інформаційної діяльності, студент 4 курсу ННІ ЕОМС

Безух Андрій Андрійович  – студентський проректор зі зв’язків з громадськістю, курсант 2 курсу ФПМ

Наконечна Марія Михайлівна – студентський проректор з навчально-наукової діяльності,, студентка 4 курс ННІ Права

 Кушнірюк Марія-Олександра Олександрівна  – секретар Студентського ректора, студентка 2 курсу ННІ ЕОМС

Чернай Марія Юріївна- секретар Студентського ректора, студентка 4 курсу ННІ обліку, аналізу та аудиту

Панченко Ірина Віталіївна – студентський директор ННІ фінансів, банківської справи, студентка 4 курсу ННІ ФБС

Мельник Тетяна Русланівна – Студентський директор ННІ права, студентка 3 курсу ННІ права

Хітушка Тетяна Олександрівна – студентський директор ННІ інформаційних технологій, студентка 2 курсу ННІ ІТ

Федосіхіна Анастасія Євгеніївна – студентський директор ННІ спеціальної фізичної і бойової підготовки та реабілітації, студентка 1 курсу ННІ спеціальної фізичної і бойової підготовки та реабілітації

Томша Ауріка Олегівна – студентський директор ННІ Обліку, аналізу та аудиту, студентка 4 курсу ННІ ОАА

Гурник Олександра Михайлівна – студентський директор ННІ Економіки, оподаткування та митної справи, студентка 3 курсу ННІ ЕОМС


Згідно з ст. 40 Закону України “Про вищу освіту”, основними завданнями органів студентського самоврядування є:

  • забезпечення і захист прав та інтересів студентів, зокрема стосовно організації навчального процесу;
  • забезпечення виконання студентами своїх обов’язків;
  • сприяння навчальній, науковій та творчій діяльності студентів;
  • сприяння створенню відповідних умов для проживання і відпочинку студентів;
  • сприяння діяльності студентських гуртків, товариств, об’єднань, клубів за інтересами;
  • організація співробітництва зі студентами інших вищих навчальних закладів і молодіжними організаціями;
  • сприяння працевлаштуванню випускників;
  • участь у вирішенні питань міжнародного обміну студентами;
  • сприяння проведенню серед студентів соціологічних досліджень.

Стосовно значення студентського самоврядування як елемента навчально-виховного процессу – виділили наступні аспекти:

  • студентське самоврядування виховує реальних лідерів українського суспільства, формує еліту нації.
  • самоврядування дає змогу студенту, як і кожному громадянину, бути почутим.
  • счасть в органах студентського самоврядування дає молодій людині відчуття того, що вона є громадянином Української держави, створює можливості реалізувати себе як обдаровану і талановиту особистість, стимулює активність молодого громадянина у суспільному житті загалом.
  • студентське самоврядування сприяє налагодженню конструктивної співпраці між студентами та адміністрацією вищого навчального закладу.

Студентський інформаційний центр

  • Співпраця з газетою університету;
  • Висвітлення подій на дошці ОСС та на інших інформаційних стендах;
  • Оновлення вкладки ОСС на сайті УДФСУ;
  • Випуск інформаційних бюлетнів.

Культурна-масова діяльність

  • Проведення концертів, дискотек, екскурсій, походів, квестів, тощо;
  • Популяризація спорту серед студентів;
  • Проведення змагань між факультетами нашого ВНЗ;
  • Проведення виставок;
  • Організація благодійних акцій;

Навчально-наукова діяльність

  • Проведення круглих столів, брейн- рингів, конференцій, дискусійних ігор, дебатів на цікаві теми сьогодення;
  • Сприяння роботі студентських наукових товариств – допомога в організації та проведенні конференцій, підтримка студентських наукових ініціатив, тощо.

Зовнішня діяльність

  • Співпраця з іншими ВНЗ та молодіжними організаціями.
  • Участь у студентських заходах міста: тренінги, зустріч з представниками влади, та ін.
  • Участь та організація конференцій на рівні держави.

Соціально-побутова діяльність

  • Покращення умов проживання;
  • Перевірка гуртожитків;
  • Сприяння поселенню в гуртожитках;
  • Створення бази квартир для проживання;
  • Проведення днів довкілля