Відбувся науково-методичний семінар «Інноваційні технології у вивченні іноземних мов: вимоги сьогодення».

Відбувся науково-методичний семінар «Інноваційні технології у вивченні іноземних мов: вимоги сьогодення».

16 травня 2019 року кафедра сучасних європейських мов провела науково-методичний семінар «Інноваційні технології у вивченні іноземних мов: вимоги сьогодення».

Наукове зібрання об’єднало викладачів іноземних мов провідних українських вищих навчальних закладів: Університету державної фіскальної служби України, Відкритого міжнародного університету розвитку людини «Україна», Дипломатичної академії України імені Геннадія Удовенка при Міністерстві закордонних справ та Київського національного лінгвістичного університету.

Зі вступною промовою «Сучасні технології у вивченні іноземних мов» виступив заступник завідувача кафедри сучасних європейських мов з наукової роботи, к.пед.н., доцент Анатолій Петрович Савченко.

У ході засідання науково-методичного семінару було розглянуто актуальні питання, пов’язані із викладанням іноземних мов, обговорені новітні методичні розробки з використанням сучасного світового досвіду викладання іноземних мов та інноваційних технологій. Адже, ці питання привертають увагу широкого кола науковців та викладачів, які досліджують різні аспекти та вказували на необхідність залучати інноваційні технології до освітнього процесу.

Особливу увагу привернули до себе виступи: Інни Олексіївни Нечаюк – к. істор. н., доцента Дипломатичної академії України імені Геннадія Удовенка при Міністерстві закордонних справ «Innovative approaches to testing and teaching  English for Specific Purposes»; Людмили Вікторівни Волкової – к. пед. н., доцента Університету ДФС України на тему «Навчання студентів англійському діалогічному мовленню», а також виступ  старшого викладача Університету ДФС України Наталії Сергіївни Деми на тему «Інтердисциплінарність, як фактор підвищення мотивації до вивчення латинської мови».

Учасники науково-методичного семінару дійшли висновку, що на сучасному етапі розвитку методичної науки слід наполягати на необхідності реалізації принципу проблемності або проблемного підходу, який є основою для інтеграції різних підходів у викладанні іноземної мови у немовному виші, що значно підвищить рівень володіння іноземними мовами студентів та всіх, хто бажає вивчати мову. 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *