ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ

Кафедра інтелектуальних управляючих та обчислювальних систем (ІУОС) створена 1.09.2003 року. Кафедра є структурним підрозділом Науково-навчального інституту інформаційних технологій та менеджменту, яка забезпечує проведення освітньої діяльності за 47 навчальними дисциплінами для студентів денної і заочної форм навчання першого (бакалаврського) та другого (магістерського) освітніх рівнів спеціальності 122 «Комп’ютерні науки».

На базі кафедри ІУОС  у навчальний  процес впроваджується дві освітні міжнародні програми: Cisco Networking Academy  та  Oracle Academy, що значно розширює навчальні можливості для студентів та викладачів. Викладачі  кафедри мають статус інструкторів даних програм та право вручати сертифікати студентам, які успішно завершили спеціалізовані курси і підтвердити свої знання на іспитах.

Науково-дослідна діяльність кафедри здійснюється у напрямах: теоретико-методологічні основи комп’ютерних баз знань в економіці; методологія та технології моделювання бізнес-процесів в інформаційних управляючих системах; технології інтелектуального аналізу даних; засоби та технології кібербезпеки; методології та технології баз даних та знань; UML – методології та технології проектування інформаційних систем.

З 2008 року в Університеті ДФС України на базі кафедри ІУОС впроваджується  освітня програма Мережевої академії Cisco (англ. Cisco Networking Academy Program).  У 2008-2013 рр. програма показала свою ефективність при проведенні курсів підвищення кваліфікації ІТ-працівників середньої та вищої ланки ДФСУ (ДПАУ, ДПСУ). З 2012 року дана програма інтегрована у навчальний процес  підготовки бакалаврів за напрямом «Комп’ютерні науки».               

Міжнародна компанія Cisco Systems є світовим лідером в області інфокомунікаційних технологій, що радикально змінюють способи людського спілкування, зв’язку і спільної роботи. Cisco відома своїми розробками телекомунікаційного устаткування і наданням клієнтові комплексного рішення при організації мережевої інфраструктури за напрямками: мережі передачі даних, спільна робота, центри обробки даних і віртуалізація.

Компанія створила багаторівневу розгалужену освітню систему сертифікації інженерів з комп’ютерних мереж. Завдяки тому, що складання контрольних іспитів у цій системі дає можливість перевірити знання не тільки продукції Cisco, а й знання інфокомунікаційних технологій і протоколів, багато організацій, що  працюють на мережевому обладнанні інших фірм, визнають цінність професійних сертифікатів Cisco.

На сьогодні програма Академій Сisco пропонує широкий спектр курсів, частина яких інтегрується у навчальний процес кафедри ІУОС.
У програму дисципліни  “Комп’ютерні мережі” інтегрований модуль професійного курсу ССNA Сертифікований спеціаліст з мереж Сisco – “Вступ до  мережевих технологій” (викл., доцент Редич О.В.). Студенти мають можливіть отримати сертифікати-ваучери для знижок при складанні іспитів на промислові сертифікати. У вивченні дисципліни “Технології захисту інформації” застосовуються ресурси курсу ” Cybersecurity Essentials* (викл., доцент Антонюк А.О.Ю, доцент Ратушняк Т.В.).
У вивченні дисципліни “Об’єктно-орієнтоване програмування”, “Алгоритмізація і програмування”, “Теорія алгоритмів” застсоувуються ресурси курсу “Programming Essentials in C++” (ст.викл. Кожевніков І.Г., Воровченко Н.М.). Нижчаек показано прорфоліо курсів освітньої програми Ciscо Academy. Студенти, що навчаються на кафедрі  ІУОС мають можливість під час навчання пройти, і при умові успішного завершення, отримати сертифікати, що визнаються міжнародною спільнотою ІТ і  надають випускникам переваги при працевлаштуванні.

Для проглибленого вивчення  мережевих технологій  студенти можуть пройти спеціалізовані комп’ютерні курси, заняття на яких ведуть підготовлені у регіональних академіях Сisco інструктори, і які мають право на викладання і відкриття он лайн класів.  Можливе   викладання англійською мовою. Слухачі можуть вибирати інтерфейс курсів з однією із європейських мов за вибором. Слухачі реєструються на сайті Сіsco і мають доступ до широкого спектру навчально – методичного забезпечення..

ПЕРЕВАГИ КУРСІВ  СISCO

Програма Мережевих Академій Cisco (Cisco Networking Academy Program) діє з 1997 року. Більше 10000 Академій в 165 країнах світу дають студентам можливість комплексного підходу до навчання, який дозволяє отримати навички використання інфокомунікаційних технологій, що грають важливу роль в умовах глобалізації економіки. Академії Cisco є найбільшим віртуальним навчальним класом: на даний момент в Академіях одночасно навчається 1 млн. студентів.

 Програма підвищує конкурентоспроможність студентів на сучасному ринку праці та надає різноманітні можливості працевлаштування в області інфокомунікаційних технологій.  Відмінною рисою нашої Академії Cisco є те, що за короткий термін Ви маєте можливість отримати як фундаментальні знання, так і практичний досвід адміністрування обладнання Cisco. При цьому лекційні заняття проводяться як очно , так і дистанційно он-лайн у зручний для вас час. Всі заняття записуються і доступні на сайті Академії для перегляду в будь-який час. Практичні заняття на устаткуванні Сisco проводяться за узгодженим розкладому  навчальній лабораторії УДФСУ.

ORACLE Academy – це комплекс навчальних програм, матеріалів і ресурсів для навчання студентів передовим ІТ-технологіям, розробленим і підтримуваним корпорацією ORACLE. Це технології програмування, зберігання, обробки і управління великими обсягами інформації, а також різноманітні додатки для інформатизації бізнесу. Програма ORACLE Academy складається з трьох незалежних і різних за змістом підпрограм, призначених для різних категорій слухачів.

Корпорація Oracle пропонує набір навчальних курсів професійної освіти під загальною назвою «Міжнародна програма академічного партнерства ORACLE Academy». Навчальні програми призначені для учнів і викладачів коледжів і вузів. Використання цих методичних розробок в навчальному процесі забезпечує високу якість освіти, яке так необхідно сучасному студентові. Всі курси доступні лише англійською мовою.

В рамках програми ORACLE Academy пропонується:

  •  програмне забезпечення;
  •  навчальні програми;
  •  підручники для викладачів і студентів;
  •  технічна підтримка;
  •  навчання та сертифікація викладачів.

Вимоги до завершення курсу навчання Oracle Academy за певний час варіюються в залежності від обраного формату навчання. Ці вимоги з кожного навчального заходу доступні за посиланням з інформацією про захід в  Календарі подій. Щоб курс навчання Oracle Academy виявився максимально корисним для Вас, вас ознайомлять з очікуваннями і вимогами до слухачів, перш ніж реєструвати для участі в заході. Якщо у студентів або викладачів (програма розрахована в першу чергу на них)  будуть питання про необхідний рівень знань і навичок для курсу навчання, вони будуть мати можливість зворотнього зв’язку.

Сайт кафедри ІУОС: http://eriitm.nusta.edu.ua/

Сторінка кафедри ІУОС на FaceBook: https://www.facebook.com/groups/kiuos/

Академія Cisco каф. ІУОС на FaceBook: https://www.facebook.com/ciscoirpin/

Програма Oracle Academy каф. ІУОС: https://academy.oracle.com/ru/membership-summary.html

Профіль кафедри ІУОС на Google Scholar: https://scholar.google.com.ua/citations?user=mkDILFAAAAAJ&hl=uk

КАФЕДРА ЕКОНОМІЧНОЇ КІБЕРНЕТИКИ

Здійснює підготовку фахівців за освітньо-кваліфікаційним рівнями

бакалавр та магістр

Галузь знань  –   05 «Соціальні та поведінкові науки»

Спеціальність – 051 «Економіка»

Освітньо-професійна програма – «Економічна кібернетика»

 

Переваги освітньо-професійної програми

В сучасних умовах глобалізації економіки,  високої динамічності економічного середовища та ринкових умов, формування інформаційного суспільства, необхідність у фахівцях, що вміють аналізувати, прогнозувати, приймати за цих умов ефективні управлінські рішення різко зростає.

Мета освітньої програми: забезпечити підготовку загальних і професійних компетентностей, що спрямовані на здобуття знань в області розробки та впровадження інформаційних систем і технологій, економіко-математичного моделювання, прийняття оптимальних рішень в умовах невизначеності та ризику на підприємствах і в установах різних сфер діяльності та форм власності.

Для якісної підготовки майбутніх фахівців навчання здійснюється з використанням програмних продуктів: BPWin, Aris, MatLab+Simulink, Statistica, EViews, AnyLogic, Extend, VisualProlog, 1C, Парус, Python  та інші.

 Навчання проводиться у сучасних просторих комп’ютерних класах, обладнаних сучасними комп’ютерами та мережевими засобами.

Кафедра має навчально-наукову лабораторію «Штучний інтелект», на базі якої виконуються науково-дослідницькі проекти студентів та викладачів.

Наші студенти поєднують навчальну і науково-дослідницьку роботу, приймають участь у міжнародних науково-практичних конференціях, наукових семінарах, Всеукраїнській студентській олімпіаді з економічної кібернетики, а  також  в організаційно-виховних заходах ННІ інформаційних технологій та університету.

Рис2

Освітньо-професійна програма

 «Економічна кібернетика»

Передбачає вивчення таких дисциплін:

  • Адміністрування мережевих ресурсів та мережева безпека
  • Дослідження операцій
  • Економічна кібернетика
  • Економічна кібернетика ІІ
  • Електронний бізнес
  • Електронний документообіг
  • Інтелектуальний аналіз даних
  • Інформаційні системи в економіці та в діяльності підприємств
  • Інформаційні системи і технології в управлінні
  • Інформаційні технології в менеджменті
  • Інформаційні технології віртуальних підприємств
  • Комп’ютерний контролінг бізнес-процесів
  • Корпоративні інформаційні системи
  • Моделі економічної динаміки
  • Моделі управління ризиками
  • Моделювання економіки
  • Об’єктно-орієнтоване програмування
  • Основи штучного інтелекту та баз знань
  • Прогнозування соціально-економічних процесів
  • Системи прийняття рішень
  • Сучасні Інтернет – технології
  • Сховища даних та оперативний аналіз даних. Технологія OLAP
  • Технології та інфраструктура  Big Date
  • Технологія проектування та адміністрування БД і СД
  • Управління проектами інформатизації
  • Цифрова економіка

 

Сфери професійної діяльності  наших випускників:

  • інформаційно-аналітичні підрозділи Міністерства фінансів України, Державного казначейства України, державної системи органів фінансового контролю, Пенсійного фонду України;
  • інформаційно-обчислювальні центри банківської системи, промислових і торговельних підприємств, бюджетних установ;
  • навчальні заклади системи вищої та середньої спеціальної освіти;
  • спеціалізовані організації та фірми, що займаються розробкою і впровадженням віртуальних підприємств;
  • організації та фірми, що надають послуги з  моделювання та оптимізації економічних систем, прогностичного моделюванням економічних процесів;
  • керівники приватних фірм;
  • керівники підрозділів програмного забезпечення;
  • розробники та адміністратори баз даних;
  • керівники та виконавці ІТ – проектів;
  • розробники системи електронного документообігу.
  • економісти – аналітики банків, страхових компаній, рекламних агенцій, податкових інспекцій тощо.

 

Контактна інформація: www.nusta.edu.ua ,e-mail:  34.03@nusta.edu.ua, тел. кафедри:  (04597) 67-905, внутрішній – 13-15

Адреса: 08201, Київська обл., м. Ірпінь, вул. Університетська, 31, ауд. В401, кафедра економічної кібернетики

Запрошуємо на навчання!

Історія структурного підрозділу

У січні 1997 року на базі циклової комісії інформатики та обчислювальної техніки фінансово-економічного коледжу під керівництвом кандидата технічних наук Володимира Мефодійовича Антоненка була створена кафедра інформатики та обчислювальної техніки, яку згодом було реорганізовано у кафедру інформаційних систем і технологій.

У 2000–2003 роках кафедру очолював Юрій Володимирович Яцишин, кандидат фізико-математичних наук, доцент.

У вересні 2003 року відбувся поділ кафедри на кафедру інформаційних систем і технологій та кафедру адміністрування інформаційних ресурсів. Кафедру інформаційних систем і технологій очолив кандидат економічних наук, доцент Одинець Володимир Андрійович. У вересні 2010 року в результаті реорганізації з кафедри виокремилася кафедра економічної кібернетики.

Кафедра товарознавства та техногенно-екологічної безпеки була заснована у 1998 році у складі Українського фінансово-економічного інституту як кафедра безпеки життєдіяльності, охорони праці та техніки безпеки.
В 2006 році перейменовано у кафедру техногенно-екологічної безпеки. З 1 січня 2018 р. кафедру перейменовано у кафедру товарознавства та техногенно-екологічної безпеки.
Першим завідувачем кафедри був кандидат геолого-мінералогічних наук Скопіченко Ігор Михайлович. З 1999 р. по 2010 р. кафедру очолював доктор хімічних наук, професор Желібо Євген Петрович, який зробив вагомий внесок у її розвиток. З 01.09.2010 р. по 30.06.2015 р. професорсько-викладацький склад очолювала д.т.н., професор Гусятинська Наталія Альфредівна.
З 01 вересня 2015 року завідувачем кафедри є к.т.н., доцент Авраменко Наталія Леонідівна.

Наразі професорсько-викладацький склад кафедри здійснює підготовку бакалаврів за спеціалізацією «Товарознавство та експертиза в митній справі» спеціальності 076 Підприємництво, торгівля, біржова діяльність галузі знань 07 Управління та адміністрування.

181022 6573-

1 ряд – завідувач кафедри, к.т.н., доцент Н. Л. Авраменко; провідний фахівець О. М. Кочергін; завідувач лабораторії Н. І. Старинець; професор, к.е.н. С. Я. Цимбалюк;
2 ряд – доцент, к.пед.н. В. Г. Жданова, професор, д.х.н. Є. П. Желібо; професор, к.т.н. Т. М. Чорна, заступник завідувача кафедри, доцент, к.т.н. І. С. Сагайдак.

181022 6558-

Підготовка фахівців у сфері товарознавства та експертизи в митній справі спрямована на забезпечення реалізації митної політики України; здійснення цілеспрямованої діяльності з товарознавчої та інших експертиз, для запобігання порушенню митних правил, контрабанди при оформленні імпорту та експорту продукції різного походження; удосконалення митного регулювання зовнішньоекономічної діяльності; забезпечення своєчасного внесення в бюджет митних платежів.
Випускники за спеціалізацією «Товарознавство та експертиза в митній справі» можуть обіймати посади як в державних, так і в комерційних структурах, зокрема такі як: інспектор, фахівець митних лабораторій, агент з передачі вантажів на прикордонних станціях, фахівець з державних закупівель, експерт з зовнішньоекономічних питань, державний експерт, консультант (в апараті органів державної влади), радник (органи державної влади), консультант експертних організацій та наукових лабораторій, фахівець з контролю якості, митний брокер, фахівець транспортно-експедиційного відділу, товарознавець-експерт, фахівець-аналітик з дослідження товарного ринку, оцінювач та аукціоніст тощо. На кафедрі працюють: 1 доктор та 5 кандидатів наук, завідувач лабораторії та 2 провідних фахівці.

Кабінети викладачів: С326-а, С329, С331.
Кабінет завідувача: С330.

Лекційна аудиторія – Кабінет товарознавства: С277.
Кабінет безпеки життєдіяльності, охорони праці та цивільного захисту: С325.
Кабінет екології: С326.
Навчально-наукова лабораторія експертизи товарів: С327.
Препараторська навчально-наукової лабораторії експертизи товарів   С327-а
Кабінет товарознавства продовольчих товарів: С328.

Адреса: кафедра ТЕБ (корпус С), УДФСУ, вул. Університетська, 31,
м. Ірпінь, Київська обл., 08201.
Звۥязок: телефон /факс: (04597)–55516, внутр. 12-18, 13-99.
Е-mail: kafedra_teb@ukr.net34.05@nusta.edu.ua  

Олімпіада з англійської мови для абітурієнтів «Крок у майбетнє»

Традиційно викладачі кафедри сучасних європейських мов 30 листопада 2019 року провели Олімпіаду з англійської мови для абітурієнтів «Крок у майбутнє», яка дуже гармонійно влилася в програму «Дня відкритих дверей» університету загалом. Проведення олімпіади  завершило низку різноманітних заходів в рамках декади кафедри. Метою олімпіади було: визначення рівня знань з англійської мови у майбутніх вступників, ознайомлення потенційних […]

Студенти-консультанти НПЛ «Юридичної клініки» провели лекцію школярам на тему: «Свідоме жорстоке ставлення підлітків до своїх одноліток під назвою Булінг та Кібербулінг»

3 грудня 2019 року студенти-консультанти НПЛ «Юридичної клініки» Університету державної фіскальної служби України Береженна Ольга та Кулаківська Тетяна під керівництвом викладачів відвідали Ірпінську спеціалізовану загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів №12 з вивченням іноземних мов (школа лінгвістики) імені Заріфи Алієвої Ірпінської міської ради Київської області, в якій провели лекцію школярам 5 Г класу на тему: «Свідоме жорстоке […]

Проводитиметься науково-практичний круглий стіл “Актуальні проблеми оподаткування адвокатів та нотаріусів”

“Шановні колеги! В рамках Податкового Конгресу (12.12.2019 р.), на кафедрі цивільного права та процесу ННІ права проводитиметься науково-практичний круглий стіл “Актуальні проблеми оподаткування адвокатів та нотаріусів”. Очікуємо Вас 12.12.2019 р. о 14.30 в ауд. Е 401 (ННІ права).”

Відбувся круглий стіл «Культура спілкування в нових реаліях інформаційно-комунікаційного середовища»

«Заговори, щоб я тебе побачив…» Сократ           5 грудня 2019 року кафедрою журналістики, української словесності та культури було проведено засідання за круглим столом «КУЛЬТУРА СПІЛКУВАННЯ В НОВИХ РЕАЛІЯХ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОГО СЕРЕДОВИЩА». Тема дослідження є надзвичайно важливою, оскільки ефективна комунікація, професійна культура особистості залежать, насамперед, від того, наскільки майстерно комунікатор володіє засобами спілкування. У ході роботи […]
Всі новини та анонси

12 грудня запрошуємо фіналістів конкурсу «Updating tax service» до нагородження!

  Доброго дня. Шановні учасники конкурсу «Updating tax service», запрошуємо всіх на Податковий конгрес 12.12.2019 року за адресою: Київська обл., м.Ірпінь, вул.Університетська,31 Конференцкомплекс з 10.00 до 16.00 в рамках якого відбудеться представлення робіт фіналістів з 13.00 до 14.00. Всі учасники конкурсу будуть нагороджені подяками ректора УДФСУ, фіналісти – грошовими подарунками від Благодійного фонду «Майбутнє країни». […]

12 грудня в УДФСУ відбудеться Перший податковий конгрес

12 грудня в Університеті державної фіскальної служби відбудеться Перший податковий конгрес “Управління публічними фінансами  та проблеми забезпечення національної економічної безпеки”. Співорганізаторами заходу є: Міністерство фінансів України, Державна фіскальною служба України, Державна податкова служба України, Державна митна служба України та міжнародні організації. Участь у Конгресі візьмуть представники Міністерства фінансів України, Державної фіскальної, податкової та митної служб України, […]

Відбудеться засідання Науково-методичної ради Університету

    Чергове засідання Науково-методичної ради Університету   відбудеться   11.12.2019    об  14-00,  конференц-комплекс

Відбудеться II тур виборів Студентського ректора

    06 грудня 2019 року о 16:00 в актовій залі Університету відбудеться II тур виборів на посаду Студентський ректор. ! На вибори мають бути делеговані по 2 представники від кожної групи усіх Навчально-наукових інститутів та Факультету Університету. Якщо тобі не байдужа доля студентського самоврядування, цікаво, хто ж отримає довгоочікувану перемогу, тоді не пропусти! Приходь […]