5 травня в ДПУ відбудеться день відкритих дверей

Приймальна комісія і Графік роботи приймальної комісії

Приймальна комісія Університету ДФС України Державного податкового університету
Контакти: вул. Садова,53, каб.Р107, Р108, Р109 
м. Ірпінь, Київська область,08205
Консультаційний центр з питань прийому на навчання (відділ профорієнтаційної роботи, практики та сприяння працевлаштуванню доуніверситетської підготовки):
вул. Садова,53, каб. Р109, Р 110
м. Ірпінь, Київська область, 08205
 +38 (04597) 60-695, (068)(073) 619-31-31, +380679975588 03.06@nusta.edu.ua

Голова Приймальної комісії Державного податкового університету – Валентина Павлівна Унинець-Ходаківська;

Відповідальний секретар Приймальної комісії –  кандидат юридичних наук. доцент Мілевська Альона Олександрівна

Порядок роботи Приймальної комісії 

В консультаційно-інформаційний період
Понеділок – п’ятницяз 9-00 до 17-00
                      обідня перерваз 13-00 до 13-45
Субота та неділявихідний день
В період прийому заяв про участь у конкурсі та документів вступників, проведення вступних випробувань
Понеділок – п’ятницяз 9-00 до 17-00
                      обідня перерваз 13-00 до 13-15
Суботаз 9-00 до 13-00 без обідньої перерви
Неділявихідний день
В період прийому оригіналів документів від вступників, рекомендованих до зарахування на місця за державним замовленням
Без вихідних з 9-00 до 18-00з технічною перервою на 15 хвилин (за необхідності провітрювання приміщень)

У разі необхідності Приймальна комісія може прийняти рішення про зміну графіка її роботи, яке буде оприлюднене на інформаційних стендах Приймальної комісії та на веб-сайті Університету.

Адреса Університету ДФС України:

вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, Київська область, 08205   


Прийом документів для іноземних громадян здійснюється за адресою:

08201, м. Ірпінь, вул. Університетська 31  1-й поверх, каб. 116 Л.

Довідки за телефоном: (045 97)   60 473           

 

Приймальна комісія Університету ДФС України Державного податкового університету
Контакти: вул. Садова,53, каб.Р107, Р108, Р109 
м. Ірпінь, Київська область,08205
Консультаційний центр з питань прийому на навчання (відділ профорієнтаційної роботи, практики та сприяння працевлаштуванню доуніверситетської підготовки):
вул. Садова,53, каб. Р109, Р 110
м. Ірпінь, Київська область, 08205
 +38 (04597) 60-695, (068)(073) 619-31-31, +380679975588 03.06@nusta.edu.ua

Голова Приймальної комісії Державного податкового університету – Валентина Павлівна Унинець-Ходаківська;

Відповідальний секретар Приймальної комісії –  кандидат юридичних наук. доцент Мілевська Альона Олександрівна

Порядок роботи Приймальної комісії 

В консультаційно-інформаційний період
Понеділок – п’ятницяз 9-00 до 17-00
                      обідня перерваз 13-00 до 13-45
Субота та неділявихідний день
В період прийому заяв про участь у конкурсі та документів вступників, проведення вступних випробувань
Понеділок – п’ятницяз 9-00 до 17-00
                      обідня перерваз 13-00 до 13-15
Суботаз 9-00 до 13-00 без обідньої перерви
Неділявихідний день
В період прийому оригіналів документів від вступників, рекомендованих до зарахування на місця за державним замовленням
Без вихідних з 9-00 до 18-00з технічною перервою на 15 хвилин (за необхідності провітрювання приміщень)

У разі необхідності Приймальна комісія може прийняти рішення про зміну графіка її роботи, яке буде оприлюднене на інформаційних стендах Приймальної комісії та на веб-сайті Університету.

Адреса Університету ДФС України:

вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, Київська область, 08205   


Прийом документів для іноземних громадян здійснюється за адресою:

08201, м. Ірпінь, вул. Університетська 31  1-й поверх, каб. 116 Л.

Довідки за телефоном: (045 97)   60 473           

 

Вступ на базі ПЗСО

Програми вступних випробувань 2022

Програма додаткового вступного випробування 081 Право

Програма додаткового вступного випробування 072 Фінанси, банківська справа та страхування

Програма додаткового вступного випробування 071 Облік і оподаткування

Програма додаткового вступного випробування 051 Економіка

Програма вступного випробування з іноземних мов 051 Економіка, 071 Облік і оподаткування, 072 Фінанси, банківська справа та страхування, 281 Публічне управління та адміністрування

Програма вступного випробування з іноземних мов 081 Право

Програма вступного випробування 281 Публічне управління та адміністрування

Програма вступного випробування 081 Право

Програма вступного випробування 072 Фінанси, банківська справа та страхування

Програма вступного випробування 071 Облік і оподаткування

Програма вступного випробування 051 Економіка

Програма додаткового вступного випробування 281 Публічне управління та адміністрування

Рейтинговий список вступників (І етап)

Рейтинговий список вступників (IІ етап)

Рейтинговий список вступників (IІI етап)

Списки зарахованих (I етап)

Списки зарахованих (II етап)

Контактна інформація

Керівник освітнього центру “Крим-Україна та Донбас-Україна” – заступник відповідального секретаря приймальної комісії Філоненко Михайло 
Мобільний телефон: +380501994806
Початок прийому заяв і документів:
І етап: з 20 липня 2022 по 12.00 8 серпня (для тих, хто складає іспити в Університеті), по 18.00 16 серпня (для тих, хто за результатами ЗНО/НМТ)
ІІ етап: з 05  вересня 2022 по 12.00 14 вересня (для тих, хто складає іспити в Університеті), по 12.00 20 вересня (для тих, хто за результатами ЗНО/НМТ))

Університет має власне студентське містечко, в якому діє три гуртожитки із загальною кількістю понад 750 ліжко-місць для здобувачів вищої освіти та мешкає близько 380 співробітників з родинами. Гуртожитки студмістечка поділяються на три типи:

  • блочного типу з санвузлом в житловому блоці;
  • коридорного типу з санвузлами в житловій кімнаті;
  • коридорного типу з санвузлами загального користування на поверсі.

У приміщеннях гуртожитків створені належні соціально-побутові умови для комфортного проживання студентів та аспірантів. Кімнати укомплектовані необхідними меблями: ліжками, шафами, тумбочками, столом та стільцями. У кожному гуртожитку – комфортні вестибюлі, кухні, санітарно-гігієнічні приміщення, кімнати для навчання та відпочинку. На період карантинних заходів обладнано три ізольовані кімнати відповідно до санітарно-епідеміологічних вимог на 9 ліжко-місць.

Студентські гуртожитки університету призначені для проживання здобувачів вищої освіти за денною формою навчання (студентів, аспірантів та докторантів), які проживають на відстані більше ніж 50 км від м. Ірпеня. Здобувачі вищої освіти, які постійно проживають у містах, селищах та селах, які знаходяться на відстані ближче ніж 50 км від міста Ірпеня (м. Буча, смт. Гостомель і т.д.) і потребують місця в гуртожитках, поселяються на загальних підставах після завершення основного поселення  при наявності вільних місць. Місця в гуртожитках не надаються особам, які забезпечені житлом у тому самому населеному пункті, де зареєстровано гуртожиток. Першочергове надання місця у гуртожитку надається іногороднім студентам, які відносяться до пільгових категорій (студенти-сироти, учасники бойових дій, діти учасників ООС, особи з інвалідністю, студенти з багатодітних сімей, особи, які постраждали в наслідок Чорнобильської катастрофи та особи, які зареєстровані як внутрішньо переміщені), іноземним студентам та студентським родинам. Інші категорії студентів отримують місця у гуртожитках у разі їх наявності, але пріоритети першочерговості надаються студентам із малозабезпечених сімей. Розподіл місць у гуртожитках здійснюється відповідно до Положення «Про студентські гуртожитки студмістечка Університету державної фіскальної служби України». Голова студентської ради та студентської профспілки навчального закладу спільно з заступником директора з навчально-виховної роботи, формують списки поселених, згідно з потребою іногородніх студентів, які потребують житла. Списки оприлюднюються на сайті Університету державної фіскальної служби України.

На період проведення підготовчих курсів, вступних кампаній, установчих та екзаменаційних сесій в студентські гуртожитки університету можуть бути поселені також вступники та студенти заочної форми навчання (при наявності вільних місць).

У гуртожитках діє студентська рада, яка забезпечує активне студентське життя. Проводиться чимало заходів інтелектуального, розважального та спортивного характеру.

Вартість проживання для студентів університету складає 520 грн/міс, для  осіб, що є працівниками інших закладів освіти, установ та організацій — 945 грн/міс, подобова вартість проживання в гуртожитках для абітур’єнтів на період вступної кампанії складає 150 грн/доба.

Для поселення до гуртожитку студмістечка необхідно виконати наступні кроки:

  1. Дізнатися в якому гуртожитку буде проживати здобувач вищої освіти – уточнити в дирекції ННІ або на сайті у вкладці «Поселення до гуртожитку» сторінки «Вступнику»
  2. Звернутися до директора студмістечка (або особи яка його заміщує) для отримання ордеру на поселення
  3. Звернутися до завідувача відповідного гуртожитку для оформлення права на проживання в гуртожитку та формування особової справи з наступним переліком документів:
    – Копія паспорту громадянина України або ID-карти та довідки реєстрації місця проживання (додаток 13);
    – Копія ідентифікаційного коду;
    – Довідка про склад сім´ї;
    – Довідка про наявність пільг (якщо є);
    – Копія посвідчення, що підтверджує статус пільгової категорії;
    – Довідка про флюорографічне обстеження;
    – Довідка з відміткою лікаря дерматолога про допуск до поселення у гуртожиток (видається в будь-якій поліклініці/амбулаторії за місцем проживання, де вказується відсутність захворювання на педикульоз)
    – Фото 3*4 – 4 шт
  4. Укласти договір про проживання в гуртожитку
  5. Здійснити оплату за банківськими реквізитами за наступний місяць проживання в гуртожитку
  6. Пройти інструктаж з Правил техніки безпеки, Правил пожежної безпеки та ознайомитися з Правилами проживання і поведінки в гуртожитку
  7. Отримати ключі від кімнати, майно для тимчасового користування, а також тимчасову перепустку на вхід до гуртожитку, яка згодом обмінюється на постійну.

Для тимчасової реєстрації місця перебування на період навчання необхідно звернутися до паспортиста студмістечка та надати наступні документи:
– Паспорт громадянина України або ID-карту та довідку реєстрації місця проживання (додаток 13);
– Копію паспорту громадянина України або ID-карти та довідки реєстрації місця проживання (додаток 13);
– Копію ідентифікаційного коду;
– Оригінал приписного свідоцтва або військового квитка з відміткою Ірпінсько-Бучанського військкомату про взяття на облік (тільки для хлопців). В разі відмови військовим комісаріатом за місцем проживання знімати з обліку здобувача вищої освіти, необхідно взяти довідку про зарахування такого здобувача до Університету державної фіскальної служби України (в приймальній комісії або в дирекції ННІ);
– Копію приписного свідоцтва або військового квитка (тільки для хлопців);
– Довідку з ННІ про те, що здобувача вищої освіти зараховано на відповідний курс навчання та він дійсно є студентом.

Управління адміністративно-господарською діяльністю здійснюється адміністрацією студентського містечка, яка розміщена у приміщенні гуртожитку №3 за адресою: вулиця Північна,79-Б.

Графік роботи 
в робочі дні з 8:30 до 17:30 (з 12:00 до 13:00 – обідня перерва)

Адміністрація студентського містечка

Директор студентського містечка
Горда Олена Володимирівна
+38 (04597) 60108

Паспортист студентського містечка
Зотько Галина Миколаївна
+38 (04597) 60108

Гуртожиток № 1
Адреса: вул. Садова, 86-А м. Ірпінь, Київська область, 08205
тел. +38 (04597) 62299
завідувач — Скупа Ірина Миколаївна

Гуртожиток № 2
Адреса: вул. Тургенівська, 102-А м. Ірпінь, Київська область, 08205
тел. +38 (04597) 62329
завідувач — Берладин Христина Іванівна

Гуртожиток № 3
Адреса: вул. Північна, 79-Б м. Ірпінь, Київська область, 08205
тел. +38 (04597) 60108
завідувач — Чабан Тетяна Миколаївна

 Заява на поселення у гуртожиток

 

Ліцензії


  Ліцензії  

Сертифікати про акредитацію


  Сертифікати  

FAQ
Контакти
Списки зарахованих Списки рекомендованих до зарахування

Відбувся візит Надзвичайного і Повноважного Посла Хорватії в Україні пані Аніци Джамич до Державного податкового університету

Сьогодні, 11 червня, відбулась робоча зустріч в.о. ректорки ДПУ Валентина Унинець-Ходаківська та Надзвичайного і Повноважного Посла Хорватії в Україні пані Аніци Джамич. В ході зустрічі сторони обговорили спільні проєкти по відбудові та реновації Університету. Ознайомилися з історією закладу освіти. Також, гостям була проведена екскурсія матеріально-технічною базою вишу. Пані Посол мала можливість оцінити масштаби руйнувань та […]

Делегація бізнес-місії Міжнародний штаб допомоги українцям (МШДУ) провела ряд зустрічей з лідерами міст Шверин, Штернберг і Вайтендорф (Німеччина)

Перша зустріч відбулась у Шверінському замку із заступником речника Шверіна Крістіаном Андерсом. Друга зустріч пройшла з бургомістром міста Штернберг Арміном Таубенхаймом та пані бургомістром Вайтендорфу Манею Будденхаген. Говорили про гуманітарну допомогу постраждалим від російської агресії регіоном та окремі проєкти. В.о проректора з науково-педагогічної роботи, міжнародної діяльності та інвестицій Державного податкового університету Василь Чмелюк мав змогу […]

Василь Чмелюк у складі делегації Міжнародний штаб допомоги українцям (МШДУ) провів зустрічі з представниками бізнес-асоціацій міста Бидгощ

щодо налагодження співпраці та залучення фінансових інвестицій для відбудови Університету. «Саме польський народ першим підставив плече допомоги українцям у ці скрутні часи. Ми вдячні за прихисток наших громадян – у Бидгощі вони почуваються дійсно «як вдома». Ми відчуваємо вашу підтримку! Дякуємо за неї!», – наголосив Василь Чмелюк і додав, що переконаний, економіка наших країн в […]

Міжнародна зустріч з керівництвом польського університету

Делегація Міжнародного штабу допомоги українцям (МШДУ), до складу якої за дорученням в.о. ректора Державного податкового університету Валентини Унинець-Ходаківської долучився в.о. проректора з науково-педагогічної роботи, міжнародної діяльності та інвестицій Василь Чмелюк, продовжує ділову місію та провела зутріч з керівництвом Університету «Вища школа економіки» (місто Бидгощ).   З польської сторони у зустрічі взяли участь Почесний консул України в […]
Всі новини та анонси

У Податковому розпочалася реєстрація на МКТ та МТНК для здобуття ступеня магістра

Майбутні МАГІСТРИ! Від сьогодні, 27 червня, до 18 липня (включно) Державний податковий університет проводить реєстрацію вступників для участі в магістерському комплексному тесті (МКТ) та магістерському тесті навчальної компетентності (МТНК).   ПОРЯДОК ДІЙ ДЛЯ РЕЄСТРАЦІЇ Вступник на магістратуру у період з 27 червня до 18:00 18 липня 2022 року має надіслати на електронну адресу приймальної комісії Державного […]

25 червня випускники Податкового університету зберуться задля допомоги Альма-матер

25 червня 2022 року у Державному податковому університеті відбудеться розширене засідання правління Всеукраїнської Асоціації випускників та ветеранів НУДПСУ, організована за ініціативою Президента Асоціації. Унаслідок бойових дій, що точилися на території Ірпеня у березні цього року, Університет зазнав серйозних руйнувань. Повністю знищений адміністративний корпус, частково пошкоджено ще п’ять корпусів. Значних руйнувань зазнали чотири гуртожитки, в яких […]

МАЙБУТНІ МАГІСТРИ! Не пропустіть!

Уже завтра ви отримаєте відповіді на всі запитання разом з #ДПУ Як працює вступ 2022? Коли подавати документи? Не розібралися з особливостями цьогорічного вступу? Маєте безліч запитань, вагань і хвилювань – тоді завтра на 13:00 нічого не плануйте! Долучайтеся до онлайн спілкування та отримайте фахову консультаційну допомогу з перших вуст: Приймальна комісія та Консультаційний центр з […]

Зустріч випускників ДПУ!

Дорогі випускники! Нагадуємо! Зустріч випускників відбудеться  4 червня 2022 року. Місце зустрічі: Державний податковий університет,  площа перед  корпусом С, вул. Університетська,  31, м. Ірпінь. Реєстрація  з 10.00. Початок об  11.00  у конференцзалі корпусу К. Пропонуємо переглянути відеопослання рідній Альма-Матер від випускників”