- Правила прийому на 2022 рік
- Приймальна комісія
- Графік роботи приймальної комісії
- Перелік акредитованих та неакредитованих спеціальностей та освітніх програм
- Мотиваційний лист
- Обсяг державного замовлення Університету
- Вартість навчання 2022
- Програми фахових вступних випробувань
- Вступ для здобуття Доктора філософії
- ДРУГА ВИЩА ОСВІТА
- Для вступників з тимчасово-окупованих територій. Освітній центр "Крим-Україна та Донбас-Україна
- Інформація для осіб з обмеженими освітніми потребами
- Інформація для іноземців
- Поселення в гуртожиток
- Розклад проведення консультацій та вступних випробувань у 2022 році
- Ліцензія та сертифікати про акредитацію
- Презентації ННІ, факультетів
- Інформативні матеріали Міністерства освіти і науки України
- Питання-відповіді
Протоколи засідань
Приймальна комісія і Графік роботи приймальної комісії
Голова Приймальної комісії Державного податкового університету – Валентина Павлівна Унинець-Ходаківська;
Відповідальний секретар Приймальної комісії – кандидат юридичних наук. доцент Мілевська Альона Олександрівна
Порядок роботи Приймальної комісії
В консультаційно-інформаційний період | |
Понеділок – п’ятниця | з 9-00 до 17-00 |
обідня перерва | з 13-00 до 13-45 |
Субота та неділя | вихідний день |
В період прийому заяв про участь у конкурсі та документів вступників, проведення вступних випробувань | |
Понеділок – п’ятниця | з 9-00 до 17-00 |
обідня перерва | з 13-00 до 13-15 |
Субота | з 9-00 до 13-00 без обідньої перерви |
Неділя | вихідний день |
В період прийому оригіналів документів від вступників, рекомендованих до зарахування на місця за державним замовленням | |
Без вихідних з 9-00 до 18-00 | з технічною перервою на 15 хвилин (за необхідності провітрювання приміщень) |
У разі необхідності Приймальна комісія може прийняти рішення про зміну графіка її роботи, яке буде оприлюднене на інформаційних стендах Приймальної комісії та на веб-сайті Університету.
Адреса Університету ДФС України:
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, Київська область, 08205
Прийом документів для іноземних громадян здійснюється за адресою:
08201, м. Ірпінь, вул. Університетська 31 1-й поверх, каб. 116 Л.
Довідки за телефоном: (045 97) 60 473
Документи приймальної комісії
Положення про відбіркові комісії у відокремлених структурних підрозділах
Положення про відбіркові комісії Приймальної комісії
Положення про порядок прийому на навчання для здобуття ступеня магістра
Положення про порядок роботи апеляційної комісії
Положення про предметні екзаменаційні комісії та комісії для проведення співбесід з вступниками
Положення про фахові атестаційні комісії
Положення про проведення вступних випробувань
Положення про проведення співбесід з вступниками
Положення про приймальну комісію Державного податкового університету
Засідання Приймальної комісії
Голова Приймальної комісії Державного податкового університету – Валентина Павлівна Унинець-Ходаківська;
Відповідальний секретар Приймальної комісії – кандидат юридичних наук. доцент Мілевська Альона Олександрівна
Порядок роботи Приймальної комісії
В консультаційно-інформаційний період | |
Понеділок – п’ятниця | з 9-00 до 17-00 |
обідня перерва | з 13-00 до 13-45 |
Субота та неділя | вихідний день |
В період прийому заяв про участь у конкурсі та документів вступників, проведення вступних випробувань | |
Понеділок – п’ятниця | з 9-00 до 17-00 |
обідня перерва | з 13-00 до 13-15 |
Субота | з 9-00 до 13-00 без обідньої перерви |
Неділя | вихідний день |
В період прийому оригіналів документів від вступників, рекомендованих до зарахування на місця за державним замовленням | |
Без вихідних з 9-00 до 18-00 | з технічною перервою на 15 хвилин (за необхідності провітрювання приміщень) |
У разі необхідності Приймальна комісія може прийняти рішення про зміну графіка її роботи, яке буде оприлюднене на інформаційних стендах Приймальної комісії та на веб-сайті Університету.
Адреса Університету ДФС України:
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, Київська область, 08205
Прийом документів для іноземних громадян здійснюється за адресою:
08201, м. Ірпінь, вул. Університетська 31 1-й поверх, каб. 116 Л.
Довідки за телефоном: (045 97) 60 473
Вступ на бакалаврат (ІI -ІІІ) курс
Програма фахового іспиту 035 Філологія
Програма фахового іспиту 051 Економіка (Екноміка підприємства)
Програма фахового іспиту 051 Економіка (Економічна кібернетика)
Програма фахового іспиту 053 Психологія
Програма фахового іспиту 061 Журналістика
Програма фахового іспиту 071 Облік і оподаткування
Програма фахового іспиту 072 Фінанси, банківська справа та страхування
Програма фахового іспиту 073 Менеджмент
Програма фахового іспиту 076 Підприємнитцво, торгівля та біржова діяльність
Програма фахового іспиту 081 Право, 293 Міжнародне право
Програма фахового іспиту 122 Компютерні науки
Програма фахового іспиту 262 Правоохоронна діяльність
Програма фахового іспиту 292 Міжнародні економічні відносини
Програми вступних випробувань магістр
Програма індивідуальної усної співбесіди з іноземних мов
Програма фахового іспиту 051 Економіка
Програма фахового іспиту 053 Психологія
Програма фахового іспиту 061 Журналістика
Програма фахового іспиту 071 Облік і оподаткування
Програма фахового іспиту 072 Фінанси, банківська справа та страхування
Програма фахового іспиту 073 Менеджмент
Програма фахового іспиту 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Програма фахового іспиту 122 Компютерні науки
Програма фахового іспиту 281 Публічне управління та адміністрування
Програма фахового іспиту 291 Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії
Програма фахового іспиту 292 Міжнародні економічні відносини
Вступ до аспірантури
Програма додаткового вступного випробування 051 Економіка
Програма додаткового вступного випробування 071 Облік і оподаткування
Програма додаткового вступного випробування 081 Право
Програма співбесіди з дослідницької пропозиції
Програма вступного випробування 051 Економіка
Програма вступного випробування з іноземних мов
Програма вступного випробування 071 Облік і оподаткування
Програма додаткового вступного випробування 072 Фінанси, банківська справа та страхування
Програма додаткового вступного випробування 281 Публічне управління та адміністрування
Програма вступного випробування 081 Право
Програма вступного випробування 072 Фінанси, банківська справа та страхування
Програма вступного випробування 281 Публічне управління та адміністрування
Вступ на базі ПЗСО
Програма творчого конкурсу х фізичної підготовки (017 Фізична культура і спорт)
Програма індивідуальної усної співбесіди з української мови
Програма індивідуальної усної співбесіди з математики
Програма індивідуальної усної співбесіди з історії України
Програма співбесіди з математики
Програма співбесіди з Історії України
Програма творчого конкурсу 262 Правоохоронна діяльність
Програма вступного іспиту з біології
Програма вступного іспиту з географії
Програма вступного іспиту з Фізики
Програма вступного іспиту з хімії
Програма вступного іспиту з іноземних мов
Програма творчого конкурсу 017 Фізична культура і спорт
Програма вступного іспиту з Історії України
Програма вступного іспиту з математики
Програми вступних випробувань 2022
Програма додаткового вступного випробування 081 Право
Програма додаткового вступного випробування 072 Фінанси, банківська справа та страхування
Програма додаткового вступного випробування 071 Облік і оподаткування
Програма додаткового вступного випробування 051 Економіка
Програма вступного випробування з іноземних мов 081 Право
Програма вступного випробування 281 Публічне управління та адміністрування
Програма вступного випробування 081 Право
Програма вступного випробування 072 Фінанси, банківська справа та страхування
Програма вступного випробування 071 Облік і оподаткування
Програма вступного випробування 051 Економіка
Програма додаткового вступного випробування 281 Публічне управління та адміністрування
Програми вступних випробувань 2021
Програма додаткового вступного випробування 051 Економіка
Програма додаткового вступного випробування 071 Облік і оподаткування
Програма додаткового вступного випробування 081 Право
Програма співбесіди з дослідницької пропозиції
Програма вступного випробування 051 Економіка
Програма вступного випробування з іноземних мов
Програма вступного випробування 071 Облік і оподаткування
Програма додаткового вступного випробування 072 Фінанси, банківська справа та страхування
Програма додаткового вступного випробування 281 Публічне управління та адміністрування
Програма вступного випробування 081 Право
Програма вступного випробування 072 Фінанси, банківська справа та страхування
Програма вступного випробування 281 Публічне управління та адміністрування
Рейтинговий список вступників (І етап)
Рейтинговий список вступників (IІ етап)
Рейтинговий список вступників (IІI етап)
Списки зарахованих (I етап)
Списки зарахованих (II етап)
Контактна інформація
Університет має власне студентське містечко, в якому діє три гуртожитки із загальною кількістю понад 750 ліжко-місць для здобувачів вищої освіти та мешкає близько 380 співробітників з родинами. Гуртожитки студмістечка поділяються на три типи:
- блочного типу з санвузлом в житловому блоці;
- коридорного типу з санвузлами в житловій кімнаті;
- коридорного типу з санвузлами загального користування на поверсі.
У приміщеннях гуртожитків створені належні соціально-побутові умови для комфортного проживання студентів та аспірантів. Кімнати укомплектовані необхідними меблями: ліжками, шафами, тумбочками, столом та стільцями. У кожному гуртожитку – комфортні вестибюлі, кухні, санітарно-гігієнічні приміщення, кімнати для навчання та відпочинку. На період карантинних заходів обладнано три ізольовані кімнати відповідно до санітарно-епідеміологічних вимог на 9 ліжко-місць.
Студентські гуртожитки університету призначені для проживання здобувачів вищої освіти за денною формою навчання (студентів, аспірантів та докторантів), які проживають на відстані більше ніж 50 км від м. Ірпеня. Здобувачі вищої освіти, які постійно проживають у містах, селищах та селах, які знаходяться на відстані ближче ніж 50 км від міста Ірпеня (м. Буча, смт. Гостомель і т.д.) і потребують місця в гуртожитках, поселяються на загальних підставах після завершення основного поселення при наявності вільних місць. Місця в гуртожитках не надаються особам, які забезпечені житлом у тому самому населеному пункті, де зареєстровано гуртожиток. Першочергове надання місця у гуртожитку надається іногороднім студентам, які відносяться до пільгових категорій (студенти-сироти, учасники бойових дій, діти учасників ООС, особи з інвалідністю, студенти з багатодітних сімей, особи, які постраждали в наслідок Чорнобильської катастрофи та особи, які зареєстровані як внутрішньо переміщені), іноземним студентам та студентським родинам. Інші категорії студентів отримують місця у гуртожитках у разі їх наявності, але пріоритети першочерговості надаються студентам із малозабезпечених сімей. Розподіл місць у гуртожитках здійснюється відповідно до Положення «Про студентські гуртожитки студмістечка Університету державної фіскальної служби України». Голова студентської ради та студентської профспілки навчального закладу спільно з заступником директора з навчально-виховної роботи, формують списки поселених, згідно з потребою іногородніх студентів, які потребують житла. Списки оприлюднюються на сайті Університету державної фіскальної служби України.
На період проведення підготовчих курсів, вступних кампаній, установчих та екзаменаційних сесій в студентські гуртожитки університету можуть бути поселені також вступники та студенти заочної форми навчання (при наявності вільних місць).
У гуртожитках діє студентська рада, яка забезпечує активне студентське життя. Проводиться чимало заходів інтелектуального, розважального та спортивного характеру.
Вартість проживання для студентів університету складає 520 грн/міс, для осіб, що є працівниками інших закладів освіти, установ та організацій — 945 грн/міс, подобова вартість проживання в гуртожитках для абітур’єнтів на період вступної кампанії складає 150 грн/доба.
Для поселення до гуртожитку студмістечка необхідно виконати наступні кроки:
- Дізнатися в якому гуртожитку буде проживати здобувач вищої освіти – уточнити в дирекції ННІ або на сайті у вкладці «Поселення до гуртожитку» сторінки «Вступнику»
- Звернутися до директора студмістечка (або особи яка його заміщує) для отримання ордеру на поселення
- Звернутися до завідувача відповідного гуртожитку для оформлення права на проживання в гуртожитку та формування особової справи з наступним переліком документів:
– Копія паспорту громадянина України або ID-карти та довідки реєстрації місця проживання (додаток 13);
– Копія ідентифікаційного коду;
– Довідка про склад сім´ї;
– Довідка про наявність пільг (якщо є);
– Копія посвідчення, що підтверджує статус пільгової категорії;
– Довідка про флюорографічне обстеження;
– Довідка з відміткою лікаря дерматолога про допуск до поселення у гуртожиток (видається в будь-якій поліклініці/амбулаторії за місцем проживання, де вказується відсутність захворювання на педикульоз)
– Фото 3*4 – 4 шт - Укласти договір про проживання в гуртожитку
- Здійснити оплату за банківськими реквізитами за наступний місяць проживання в гуртожитку
- Пройти інструктаж з Правил техніки безпеки, Правил пожежної безпеки та ознайомитися з Правилами проживання і поведінки в гуртожитку
- Отримати ключі від кімнати, майно для тимчасового користування, а також тимчасову перепустку на вхід до гуртожитку, яка згодом обмінюється на постійну.
Для тимчасової реєстрації місця перебування на період навчання необхідно звернутися до паспортиста студмістечка та надати наступні документи:
– Паспорт громадянина України або ID-карту та довідку реєстрації місця проживання (додаток 13);
– Копію паспорту громадянина України або ID-карти та довідки реєстрації місця проживання (додаток 13);
– Копію ідентифікаційного коду;
– Оригінал приписного свідоцтва або військового квитка з відміткою Ірпінсько-Бучанського військкомату про взяття на облік (тільки для хлопців). В разі відмови військовим комісаріатом за місцем проживання знімати з обліку здобувача вищої освіти, необхідно взяти довідку про зарахування такого здобувача до Університету державної фіскальної служби України (в приймальній комісії або в дирекції ННІ);
– Копію приписного свідоцтва або військового квитка (тільки для хлопців);
– Довідку з ННІ про те, що здобувача вищої освіти зараховано на відповідний курс навчання та він дійсно є студентом.
Управління адміністративно-господарською діяльністю здійснюється адміністрацією студентського містечка, яка розміщена у приміщенні гуртожитку №3 за адресою: вулиця Північна,79-Б.
Графік роботи
в робочі дні з 8:30 до 17:30 (з 12:00 до 13:00 – обідня перерва)
Адміністрація студентського містечка
Директор студентського містечка
Горда Олена Володимирівна
+38 (04597) 60108
Паспортист студентського містечка
Зотько Галина Миколаївна
+38 (04597) 60108
Гуртожиток № 1
Адреса: вул. Садова, 86-А м. Ірпінь, Київська область, 08205
тел. +38 (04597) 62299
завідувач — Скупа Ірина Миколаївна
Гуртожиток № 2
Адреса: вул. Тургенівська, 102-А м. Ірпінь, Київська область, 08205
тел. +38 (04597) 62329
завідувач — Берладин Христина Іванівна
Гуртожиток № 3
Адреса: вул. Північна, 79-Б м. Ірпінь, Київська область, 08205
тел. +38 (04597) 60108
завідувач — Чабан Тетяна Миколаївна
Заява на поселення у гуртожиток