ПРАВИЛА прийому на навчання для здобуття вищої освіти до УДФСУ в 2021 році

Додаток 1. Перелік спеціальностей та освітніх програм, ліцензовані обсяги, вартість навчання

Додаток 2. Перелік спеціальностей, вступних випробувань для вступників на 1 (зі скороченим терміном навчання), 2-3 курси

Додаток 3. Перелік спеціальностей та вступних випробувань для здобуття ступеня магістра

Додаток 4.1. Мінімальні бали для допуску, вага конкурсного балу з ЗНО для вступників на базі ПЗСО

Додаток 4.2. Мінімальні бали для допуску, вага конкурсного балу зі ЗНО чи випробування для вступників на 1 скорочений, 2-3 курси

Додаток 4.3. Мінімальні бали для допуску, вага конкурсного балу з випробування чи ЄВІ(ЄФВВ) для вступників в магістратуру

Додаток 5.1 Таблиця переведення середнього балу атестату

Додаток 5.2 Таблиця переведення середнього балу диплому

Додаток 6 Порядок акредитації ЗМІ

Додаток 7 Порядок прийому на навчання іноземців та осіб без громадянства

Додаток 8. Порядок та форми проведення творчих конкурсів

Додаток 9 Умови, гарантії та порядок поселення в гуртожиток

Додаток 10. Правила прийому до аспірантури, докторантури

Додаток 11. Порядок прийому на навчання вступників з тимчасово окупованих територій

Приймальна комісія

Приймальна комісія Університету ДФС України

Контакти: 

вул. Садова,53, каб.Р107, Р108, Р109 

м. Ірпінь, Київська область,08205

+38 (04597) 60-353, pr.usfsu@nusta.edu.ua  

Консультаційний центр з питань прийому на навчання (відділ профорієнтаційної роботи, практики та сприяння працевлаштуванню):

вул. Садова,53, каб. Р109, Р 110

м. Ірпінь, Київська область,08205

 +38 (04597) 60-695, (068)(073) 619-31-31, 03.06@nusta.edu.ua


Голова Приймальної комісії – Якубівський Володимир Леонідович.

Відповідальний секретар Приймальної комісії –  кандидат юридичних наук. доцент Мілевська Альона Олександрівна

Порядок роботи Приймальної комісії 

В консультаційно-інформаційний період
Понеділок – п’ятниця з 9-00 до 17-00
                      обідня перерва з 13-00 до 13-45
Субота та неділя вихідний день
В період прийому заяв про участь у конкурсі та документів вступників, проведення вступних випробувань
Понеділок – п’ятниця з 9-00 до 17-00
                      обідня перерва з 13-00 до 13-15
Субота з 9-00 до 13-00 без обідньої перерви
Неділя вихідний день
В період прийому оригіналів документів від вступників, рекомендованих до зарахування на місця за державним замовленням
Без вихідних з 9-00 до 18-00 з технічною перервою на 15 хвилин (за необхідності провітрювання приміщень)

У разі необхідності Приймальна комісія може прийняти рішення про зміну графіка її роботи, яке буде оприлюднене на інформаційних стендах Приймальної комісії та на веб-сайті Університету.

Адреса Університету ДФС України:

вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, Київська область, 08205   


Прийом документів для іноземних громадян здійснюється за адресою:

08201, м. Ірпінь, вул. Університетська 31  1-й поверх, каб. 116 Л.

Довідки за телефоном: (045 97)   60 473           

 

Засідання Приймальної комісії

Порядок денний засідання ПК 11.10.2021

Порядок денний засідання ПК 30.09.2021 (прот. 34)

Порядок денний засідання ПК 30.09.2021 (прот. 33)

Порядок денний засідання ПК 29.09.2021

Порядок денний засідання ПК 24.09.2021

Порядок денний засідання ПК 22.09.2021

Порядок денний засідання ПК 20.09.2021

Порядок денний засідання ПК 14.09.2021

Порядок денний засідання ПК 10.09.2021

Порядок денний засідання ПК 19.08.2021

Порядок денний засідання ПК 17.08.2021

Порядок денний засідання ПК 10.08.2021

Порядок денний засідання ПК 09.08.2021

Порядок дениий засідання ПК від 03.08.2021

Порядок денний засідання ПК 02.08.2021

Порядок денний засідання ПК 28.07.2021

Порядок денний засідання ПК 23.07.2021 (18.00)

Порядок денний засідання ПК 23.07.2021

Порядок денний засідання ПК 22.07.2021

Порядок денний засідання ПК 21.07.2021 (протокол 14)

Порядок денннй засідання ПК 20.07.2021 (протокол 13)

Порядок денний засідання ПК 20.07.2021 (протокол 12)

Порядок денний засідання ПК 15.07.2021

Порядок денний засідання ПК 13.07.2021

Порядок денний засідання 22.06.2021 (протокол 9)

Порядок денний засідання ПК 17.06.2021 (протокол 8)

Порядок денний протокол 7 27.05.2021

Порядок денний протокол 6 25.05.2021

ПРОЕКТ ПОРЯДКУ ДЕННОГО ЗАСІДАННЯ ПК

Проект порядку денного засідання ПК (№3)

Порядок денний засідання Приймальної комісії

Порядок денний протокол 5 18.05.2021

Порядок денний засідання ПК 03.09.2021

Порядок денний засідання ПК 13.10.2021

Приймальна комісія Університету ДФС України

Контакти: 

вул. Садова,53, каб.Р107, Р108, Р109 

м. Ірпінь, Київська область,08205

+38 (04597) 60-353, pr.usfsu@nusta.edu.ua  

Консультаційний центр з питань прийому на навчання (відділ профорієнтаційної роботи, практики та сприяння працевлаштуванню):

вул. Садова,53, каб. Р109, Р 110

м. Ірпінь, Київська область,08205

 +38 (04597) 60-695, (068)(073) 619-31-31, 03.06@nusta.edu.ua


Голова Приймальної комісії – Якубівський Володимир Леонідович.

Відповідальний секретар Приймальної комісії –  кандидат юридичних наук. доцент Мілевська Альона Олександрівна

Порядок роботи Приймальної комісії 

В консультаційно-інформаційний період
Понеділок – п’ятниця з 9-00 до 17-00
                      обідня перерва з 13-00 до 13-45
Субота та неділя вихідний день
В період прийому заяв про участь у конкурсі та документів вступників, проведення вступних випробувань
Понеділок – п’ятниця з 9-00 до 17-00
                      обідня перерва з 13-00 до 13-15
Субота з 9-00 до 13-00 без обідньої перерви
Неділя вихідний день
В період прийому оригіналів документів від вступників, рекомендованих до зарахування на місця за державним замовленням
Без вихідних з 9-00 до 18-00 з технічною перервою на 15 хвилин (за необхідності провітрювання приміщень)

У разі необхідності Приймальна комісія може прийняти рішення про зміну графіка її роботи, яке буде оприлюднене на інформаційних стендах Приймальної комісії та на веб-сайті Університету.

Адреса Університету ДФС України:

вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, Київська область, 08205   


Прийом документів для іноземних громадян здійснюється за адресою:

08201, м. Ірпінь, вул. Університетська 31  1-й поверх, каб. 116 Л.

Довідки за телефоном: (045 97)   60 473           

 

Наказ від 14.05.2021 №606

Вартість навчання Аспірантура

   Знижка на освіту та умови її отримання 

(Консультацію щодо отримання податкової знижки можете отримати за телефоном 0990208199)

Вступ на бакалаврат (І-ІІІ) курс

Програма фахового вступного випробування 292 Міжнародні економічні відносини

Програма фахового вступного випробування 053 Психологія

Програма фахового вступного випробування 051 Економічна кібернетика

Програма фахового вступного випробування 081 Право та 293 Міжнародне право

Програма додаткового вступного двипробування з Економічної теорії

Програма фахового вступного випробування 051 Економіка

Програма творчого конкурсу та фахового іспиту з фізичної підготовки

Програма фахового вступного випробування 061 Журналістика

Програма фахового вступного випробування 262 Правоохоронна діяльність

Програма фахового вступного випробування 035 Філологія

Програма фахового вступного випробування 071 Облік і оподаткування

Програма фахового вступного випробування 122 Компютерні науки

Програма фахового вступного випробування 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність (Товарознавство)

Програма фахового вступного випробування 073 Менеджмент

Програма фахового вступного випробування 072 Фінанси, банківська справа та страхування

Програма фахового вступного випробування 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність (ННІ ЕОМС)

Програми вступних випробувань магістр

Програма фахового вступного випробування 061 Журналістика

Програма фахового вступного випробування ОПП Фінансові технології

Програма фахового вступного випробування 051 Економіка (Економічна кібернетика)

Програма фахового вступного випробування 071 Облік і оподаткування

Програма фахового вступного випробування 053 Психологія

Програма фахового вступного випробування 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Програма фахового вступного випробування 051 Економіка

Програма фахового вступного випробування 281 Публічне управління та адміністрування

Програма фахового вступного випробування 262 Правоохоронна діяльність

Програма фахового вступного випробування 072 Фінанси, банківська справа та страхування

Програма фахового вступного випробування 122 Компютерні науки

Програма фахового вступного випробування 073 Менеджмент

Програма фахового вступного випробування 291 Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії

Програма фахового вступного випробування 292 Міжнародні економічні відносини

Програма вступного випробування з іноземної мови

Програма фахового вступного випробування 017 Фізична культура і спорт

Програма фахового вступного випробування 014 Середня освіта (Історія. Правознавство)

Програма фахового вступного випробування 014 Середня освіта (Математика)

Програма фахового вступного випробування 051 Економіка (Економіка с=міста та регіону)

Рейтинговий список вступників (І етап)

Рейтинговий список вступників (IІ етап)

Контактна інформація

Керівник освітніх центрів “Крим-Україна” та “Донбас-Україна” – заступник відповідального секретаря приймальної комісії 
Сидоренко Олексій Миколайович. 
Телефон: (+3804597)60353
Мобільний:(+38)0971733399
Освітній центр “Крим-Україна та Донбас-Україна» працюватиме з 07 червня до 24 вересня 2021 року. 
Початок прийому заяв і документів 01 липня 2021 (І етап), 3 вересня 2021 (ІІ етап)
Закінчення прийому заяв і документів від вступників, які складають вступні іспити в Університеті 12:00 14 липня 2021 (І етап), 12:00 14 вересня 2021 (ІІ етап)

Інформація для іноземців, осіб без громадянства щодо вступу до

УДФСУ на підготовче відділення, за першим (бакалаврським) та другим (магістерським) рівнями

Університет державної фіскальної служби України є закладом вищої освіти IV рівня акредитації, що здійснює підготовку бакалаврів та магістрів, аспірантів та докторантів.

Активно розвивається співпраця із закладами вищої освіти таких країн, як Польща, Хорватія,Франція, Іспанія, Італія, Словаччина, Грузія тощо.

Для вступу до навчального закладу іноземець особисто подає до відділу міжнародного освітнього співробітництва (приймальної комісії) заяву у паперовій формі.

До заяви додається:

  • документ (оригінал та його копію) про раніше здобутий освітній (освітньо-кваліфікаційний) рівень, на основі якого здійснюється вступ;
  • додаток (оригінал та його копію) до документа про раніше здобутий освітній (освітньо-кваліфікаційний) рівень, на основі якого здійснюється вступ (за наявності);
  • академічну довідку, видану іноземним/українським навчальним закладом;
  • оригінал та копію документа, в якому міститься інформація про зміст навчальної програми за попереднім ступенем (рівнем) вищої освіти, отримані кредити, тривалість навчання та успішність з навчальних дисциплін (у разі відсутності цієї інформації у додатку до документа про освіту), при вступі для здобуття ступеня магістра або післядипломної освіти, якщо відсутність цієї інформації унеможливлює здійснити визнання кваліфікації за документом;
  • копію паспортного документа іноземця або документа, що посвідчує особу без громадянства;
  • поліс медичного страхування, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України;
  • 4 фотокартки розміром 30 х 40 мм;
  • копію посвідчення закордонного українця (за наявності);
  • дослідницька пропозиція з обраної наукової спеціальності або завірений в установленому порядку за місцем роботи/навчання кандидата список опублікованих наукових праць і винаходів українською або англійською мовою додатково подаються при вступі до аспірантури.
  • іноземці, які вступають на навчання за програмами академічної мобільності, подають документи, затверджені правилами прийому до вищого навчального закладу та/або передбачені вимогами міжнародних програм та/або договорів, в рамках яких реалізується академічна мобільність

Навчання можливе також російською та англійською мовами.

Також в  Університеті державної фіскальної служби України  функціонує підготовче відділення для іноземців, після закінчення якого вони можуть вступити на бакалаврат або магістратуру. Навчання на підготовчому відділенні триває 10 місяців, коштує 1000 доларів США.

Іноземці можуть вступити в Університет двічі на рік, до і на початку академічних семестрів (до 01 листопада і до 01 березня відповідно): бакалавра, магістра.

Університет забезпеченй матеріально-технічною базою, зокрема 4 навчальними корпусами, 4 гуртожитками, стадіоном, сучаснообладнаними навчальними аудиторіями та кабінетами.

Університет має власне студентське містечко, в якому діє три гуртожитки із загальною кількістю понад 750 ліжко-місць для здобувачів вищої освіти та мешкає близько 380 співробітників з родинами. Гуртожитки студмістечка поділяються на три типи:

  • блочного типу з санвузлом в житловому блоці;
  • коридорного типу з санвузлами в житловій кімнаті;
  • коридорного типу з санвузлами загального користування на поверсі.

У приміщеннях гуртожитків створені належні соціально-побутові умови для комфортного проживання студентів та аспірантів. Кімнати укомплектовані необхідними меблями: ліжками, шафами, тумбочками, столом та стільцями. У кожному гуртожитку – комфортні вестибюлі, кухні, санітарно-гігієнічні приміщення, кімнати для навчання та відпочинку. На період карантинних заходів обладнано три ізольовані кімнати відповідно до санітарно-епідеміологічних вимог на 9 ліжко-місць.

Студентські гуртожитки університету призначені для проживання здобувачів вищої освіти за денною формою навчання (студентів, аспірантів та докторантів), які проживають на відстані більше ніж 50 км від м. Ірпеня. Здобувачі вищої освіти, які постійно проживають у містах, селищах та селах, які знаходяться на відстані ближче ніж 50 км від міста Ірпеня (м. Буча, смт. Гостомель і т.д.) і потребують місця в гуртожитках, поселяються на загальних підставах після завершення основного поселення  при наявності вільних місць. Місця в гуртожитках не надаються особам, які забезпечені житлом у тому самому населеному пункті, де зареєстровано гуртожиток. Першочергове надання місця у гуртожитку надається іногороднім студентам, які відносяться до пільгових категорій (студенти-сироти, учасники бойових дій, діти учасників ООС, особи з інвалідністю, студенти з багатодітних сімей, особи, які постраждали в наслідок Чорнобильської катастрофи та особи, які зареєстровані як внутрішньо переміщені), іноземним студентам та студентським родинам. Інші категорії студентів отримують місця у гуртожитках у разі їх наявності, але пріоритети першочерговості надаються студентам із малозабезпечених сімей. Розподіл місць у гуртожитках здійснюється відповідно до Положення «Про студентські гуртожитки студмістечка Університету державної фіскальної служби України». Голова студентської ради та студентської профспілки навчального закладу спільно з заступником директора з навчально-виховної роботи, формують списки поселених, згідно з потребою іногородніх студентів, які потребують житла. Списки оприлюднюються на сайті Університету державної фіскальної служби України.

На період проведення підготовчих курсів, вступних кампаній, установчих та екзаменаційних сесій в студентські гуртожитки університету можуть бути поселені також вступники та студенти заочної форми навчання (при наявності вільних місць).

У гуртожитках діє студентська рада, яка забезпечує активне студентське життя. Проводиться чимало заходів інтелектуального, розважального та спортивного характеру.

Вартість проживання для студентів університету складає 520 грн/міс, для  осіб, що є працівниками інших закладів освіти, установ та організацій — 945 грн/міс, подобова вартість проживання в гуртожитках для абітур’єнтів на період вступної кампанії складає 150 грн/доба.

Для поселення до гуртожитку студмістечка необхідно виконати наступні кроки:

  1. Дізнатися в якому гуртожитку буде проживати здобувач вищої освіти – уточнити в дирекції ННІ або на сайті у вкладці «Поселення до гуртожитку» сторінки «Вступнику»
  2. Звернутися до директора студмістечка (або особи яка його заміщує) для отримання ордеру на поселення
  3. Звернутися до завідувача відповідного гуртожитку для оформлення права на проживання в гуртожитку та формування особової справи з наступним переліком документів:
    – Копія паспорту громадянина України або ID-карти та довідки реєстрації місця проживання (додаток 13);
    – Копія ідентифікаційного коду;
    – Довідка про склад сім´ї;
    – Довідка про наявність пільг (якщо є);
    – Копія посвідчення, що підтверджує статус пільгової категорії;
    – Довідка про флюорографічне обстеження;
    – Довідка з відміткою лікаря дерматолога про допуск до поселення у гуртожиток (видається в будь-якій поліклініці/амбулаторії за місцем проживання, де вказується відсутність захворювання на педикульоз)
    – Фото 3*4 – 4 шт
  4. Укласти договір про проживання в гуртожитку
  5. Здійснити оплату за банківськими реквізитами за наступний місяць проживання в гуртожитку
  6. Пройти інструктаж з Правил техніки безпеки, Правил пожежної безпеки та ознайомитися з Правилами проживання і поведінки в гуртожитку
  7. Отримати ключі від кімнати, майно для тимчасового користування, а також тимчасову перепустку на вхід до гуртожитку, яка згодом обмінюється на постійну.

Для тимчасової реєстрації місця перебування на період навчання необхідно звернутися до паспортиста студмістечка та надати наступні документи:
– Паспорт громадянина України або ID-карту та довідку реєстрації місця проживання (додаток 13);
– Копію паспорту громадянина України або ID-карти та довідки реєстрації місця проживання (додаток 13);
– Копію ідентифікаційного коду;
– Оригінал приписного свідоцтва або військового квитка з відміткою Ірпінсько-Бучанського військкомату про взяття на облік (тільки для хлопців). В разі відмови військовим комісаріатом за місцем проживання знімати з обліку здобувача вищої освіти, необхідно взяти довідку про зарахування такого здобувача до Університету державної фіскальної служби України (в приймальній комісії або в дирекції ННІ);
– Копію приписного свідоцтва або військового квитка (тільки для хлопців);
– Довідку з ННІ про те, що здобувача вищої освіти зараховано на відповідний курс навчання та він дійсно є студентом.

Управління адміністративно-господарською діяльністю здійснюється адміністрацією студентського містечка, яка розміщена у приміщенні гуртожитку №3 за адресою: вулиця Північна,79-Б.

Графік роботи 
в робочі дні з 8:30 до 17:30 (з 12:00 до 13:00 – обідня перерва)

Адміністрація студентського містечка

Директор студентського містечка
Горда Олена Володимирівна
+38 (04597) 60108

Паспортист студентського містечка
Зотько Галина Миколаївна
+38 (04597) 60108

Гуртожиток № 1
Адреса: вул. Садова, 86-А м. Ірпінь, Київська область, 08205
тел. +38 (04597) 62299
завідувач — Скупа Ірина Миколаївна

Гуртожиток № 2
Адреса: вул. Тургенівська, 102-А м. Ірпінь, Київська область, 08205
тел. +38 (04597) 62329
завідувач — Берладин Христина Іванівна

Гуртожиток № 3
Адреса: вул. Північна, 79-Б м. Ірпінь, Київська область, 08205
тел. +38 (04597) 60108
завідувач — Чабан Тетяна Миколаївна

   Заява на поселення у гуртожиток

Додаток до інформації на сайт

Заява на поселення

 
FAQ
Контакти
Списки зарахованих Списки рекомендованих до зарахування

Відбулося чергове засідання наукового гуртка «ПОДАТКІВЕЦЬ» на тему «ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПОДАТКІВЦІВ ЗА ДУАЛЬНОЮ ФОРМОЮ»

Представники кафедри податкової політики разом із студентами 1-4 курсів Навчально-наукового інституту економіки, оподаткування та митної справи 18.10.2021р. провели чергове засідання наукового гуртка «Податківець»! В.о. завідувача кафедри податкової політики Ольга Іванишина звернулися до присутніх з вступним словом та наголосила на важливості таких неформальних заходів із студентами УДФСУ. Виступила голова наукового гуртка «Податківець» к.е.н., доцент кафедри податкової […]

Члени НЛ “Юридична клініка” стали учасниками серії вебінарів, що проводились в межах проекту “Посилення соціальної відповідальності університетів для досягнення сталого розвитку”

 27-28 вересня 2021р. члени НЛ “Юридична клініка” Бондаренко Альбіна та Шолкова Тетяна стали учасниками серії вебінарів, що проводились в межах проекту “Посилення соціальної відповідальності університетів для досягнення сталого розвитку” за підтримки Відділу преси, освіти та культури Посольства США U.S. Embassy Kyiv Ukraine, USG Exchange Programs Alumni – Ukraine.   Вебінари дозволили учасникам поринути у тематику трансформації […]

Запрошуємо на фаховий семінар «Правове регулювання платежів з доходів від адвокатської діяльності»

Доброго дня. Шановні колеги, запрошуємо вас на фаховий семінар в понеділок 18.10.2021 року об 11.30 год., каб. 207 Е. Дисертація Корінної Надії «Правове регулювання платежів з доходів від адвокатської діяльності». Науковий керівник Шолкова Т.Б., к.ю.н., доцент, доцент кафедри фінансового права, завідувач НЛ «Юридична клініка» Запрошуються всі бажаючі

Відбувся онлайн-треніг «Інтерактивні методики навчання» для студентів-новачків

12.10.2021 р. Відбувся онлайн-треніг «Інтерактивні методики навчання» для студентів-новачків. З кожним днем вони дізнаються дедалі більше нової та корисної інформації.  Спікерами були студенти-консультанти НЛ «Юридична клініка» Бондаренко Альбіна та Дем’яненко Софія.  Наші дівчатка наполегливо попрацювали та розповіли про те, що крім методик, які застосовуються при очному навчанні є й методики для онлайн навчання та вирішили […]
Всі новини та анонси

Дбаючи про ваше здоров’я в Податковому університеті продовжується кампанія з вакцинації

    Запрошуємо усіх співробітників, студентів та членів їх родин на безкоштовну вакцинацію від Covid-19. Вакцинація відбуватиметься 20 жовтня у Медичному центрі Університету ДФС України (вул. Північна, 48) з 9:00 до 16:00 години. Доступні вакцини: – Pfizer; – CoronaVac. Попередній запис на вакцинацію здійснюється за телефоном +380963887939 90 (Марина Кітченко) Пам’ятайте, що на сьогодні вакцинація […]

Відбудеться Конкурс наукових робіт молодих учених і студентів імені Володимира Коротуна

Університет державної фіскальної служби України запрошує молодих учених і студентів взяти участь у Конкурсі наукових робіт імені Володимира Коротуна на тему: «Акцизне оподаткування тютюнових виробів та алкогольних напоїв: світові тренди і практика України», який проводиться в честь пам’яті провідного фахівця в сфері оподаткування та контролю за підакцизними  товарами, кандидата економічних наук, старшого наукового співробітника, в. о. директора Науково-дослідного інституту […]

Привітання з Днем захисників і захисниць України

  ВІТАЄМО ЗІ СВЯТОМ! 14 ЖОВТНЯ – ДЕНЬ ЗАХИСНИКІВ І ЗАХИСНИЦЬ УКРАЇНИ, ДЕНЬ УКРАЇНСЬКОГО КОЗАЦТВА, ДЕНЬ СТВОРЕННЯ УПА ТА СВЯТО ПОКРОВИ ПРЕСВЯТОЇ БОГОРОДИЦІ. 14 жовтня – є сакральною датою для українців! Український народ береже і пам’ятає цю героїчну сторінку в історії, а наші чоловіки – наслідують козаків. З незапам’ятних часів в Україні козаки славились силою, […]

Фулбрайтівський конкурс для молодих дослідників та викладачів Fulbright Research and Development (FRDP

  Шановні колеги Від імені Програми ім. Фулбрайта в Україні запрошуємо Ваших колег – викладачів, аспірантів, співробітників до участі у фулбрайтівському конкурсі для молодих дослідників та викладачів Fulbright Research and Development (FRDP). Кінцевий термін подання заявок – 1 листопада 2021 р. Будемо вдячні за поширення інформації. Ми радо проконсультуємо та проведемо презентації програм для всіх […]