- Статут закладу освіти
- Інформація про склад керівних органів
- Структура та органи управління закладу освіти
- Ліцензії на провадження освітньої діяльності
- Сертифікати про акредитацію освітніх програм, сертифікат про інституційну акредитацію закладу вищої освіти
- Кадровий склад закладу освіти згідно з ліцензійними умовами
- Документи закладу вищої освіти, якими регулюється порядок здійснення освітнього процесу
- Штатний розпис
- Кошторис закладу вищої освіти на поточний рік та всі зміни до нього
- Бюджет закладу вищої освіти
- Річний, у тому числі фінансовий звіт про діяльність закладу освіти
- Звіт про використання та надходження коштів
- Освітні програми, що реалізуються в закладі освіти та перелік освітніх компонентів
- Ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються у закладі освіти
- Мова (мови) освітнього процесу
- Наявність вакантних посад, порядок і умови проведення конкурсу на їх заміщення (у разі його проведення)
- Матеріально-технічне забезпечення закладу освіти (згідно з ліцензійними умовами)
- Напрями наукової та/або мистецької діяльності (для закладів вищої освіти)
- Наявність гуртожитків та вільних місць у них, розмір плати за проживання
- Результати моніторингу якості освіти
- Вступ до закладу вищої освіти
- Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами
- Розмір плати за навчання, підготовку, перепідготовку, підвищення кваліфікації здобувачів освіти
- Перелік додаткових освітніх та інших послуг, їх вартість, порядок надання та оплати
- Правила поведінки здобувача освіти в закладі освіти
- План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі освіти
- Порядок подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв про випадки булінгу (цькування) в закладі освіти
- Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) в закладі освіти та відповідальність осіб, причетних до булінгу (цькування)
- Інформація про проведення тендерних процедур
- Щорічне оцінювання здобувачів ЗВО
- Щорічне оцінювання науково-педагогічних і педагогічних працівників ЗВО
- Перелік додаткових освітніх та інших послуг, їх вартість, порядок надання та оплати
- Звернення громадян
Ліцензія на провадження освітньої діяльності
Сертифікати про акредитацію за першим (бакалаврським) рівнем вищої освіти
За першим (бакалаврським) рівнем вищої освіти
Сертифікат про акредитацію спеціальності 071 Облік і оподаткування (термін дії 01.07.2021)
Сертифмікат про акредитацію спеціальності 051 Економіка (термін дії 01.07.2023)
Сертифікат про акредитацію ОП «Психологія» спеціальності 053 Психологія (термін дії 23.07.2025)
Сертифікат про акредитацію спеціальності 073 Менеджмент (термін дії 01.07.2021)
Сертифікат про акредитацію спеціальності 292 Міжнародні відносини (термін дії 01.07.2022)
Сертифікати про акредитацію за другим (магістерським) рівнем вищої освіти
Сертифікати про акредитацію за третім (освітньо-науковим) рівнем вищої освіти
Державний податковий університет подає форми фінансової та бюджетної звітності за 2021 рік:
1) Форма №1 – дс «Баланс» .
2) Форма №2 – дс «Звіт про фінансові результати».
3) Форма №3 – дс «Звіт про рух грошових коштів».
4) Форма №4 – дс «Звіт про власний капітал».
5) Форма №5 – дс «Примітки до річної фінансової звітності».
6) Форма №2д «Звіт про надходження та використання коштів загального фонду» (додаток 1):
КПКВК 3501520.
7) Форма № 4-1д «Звіт про надходження і використання коштів, отриманих як плата за послуги»( додаток 2):
КПКВК 3501520.
8) Форма № 7д «Звіт про заборгованість за бюджетними коштами»
(додаток7) за коштами спеціального фонду:
КПКВК 3501520.
9) Пояснювальна записка (додаток 10).
10) Довідка про дебіторську та кредиторську заборгованість за операціями, які не відображаються у формі № 7д «Звіт про заборгованість за бюджетними коштами» (додаток 20).
Інші форми бюджетної звітності:
додаток 3, додаток 4, додаток 5, додаток 6, додаток 7 за коштами загального фонду, додаток 8, додаток 11, додаток 12, додаток 13, додаток 14, додаток 15, додаток 16, додаток 17, додаток 18, додаток 19, додаток 21 не подаємо, оскільки показників немає.
Вичерпний перелік (акредитованих та неакредитованих) освітніх програм з розподілом ліцензованих обсягів, за якими планується здійснювати набір у відповідному році
Відомості про Приймальну комісію ЗВО та визначення повноважень у встановленому законодавством порядку
Програми вступних іспитів, фахових випробувань, співбесід тощо
Розмір плати за навчання, підготовку, перепідготовку, підвищення кваліфікації здобувачів освіти
Рейтингові списки випускників
Рішення приймальної комісії щодо надання рекомендацій на зарахування
Списки зарахованих (накази про зарахування)
Керуючись Законом України «Про доступ до публічної інформації», Університет державної фіскальної служби України надає публічну інформацію у відповідь на інформаційний запит.
Відповідальна особа з питань запитів на інформацію в Університеті державної фіскальної служби України:
Деркач Світлана Анатоліївна
Начальник відділу організаційно-розпорядчої роботи
Телефон: (04597) 60-294
Електронна пошта: 11.02@nusta.edu.ua
Запитувач інформації має право звернутися до Університету державної фіскальної служби України (далі – Університет) із запитом на інформацію, вимоги щодо оформлення якого визначені Законом України «Про доступ до публічної інформації» та «Інструкцією про порядок забезпечення доступу до публічної інформації в Університеті державної фіскальної служби України», затвердженою наказом Університету державної від 28.08.2021 № 1062 «Про обов’язкове оприлюднення публічної інформації на офіційному вебсайті Університету».
Запитувачі інформації мають право звернутися до Університету із запитом на інформацію незалежно від того, стосується ця інформація їх особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту. Запит на інформацію може бути індивідуальним або колективним.
Запитувачі інформації можуть подати запит на інформацію в усній, письмовій чи іншій формі (поштою, факсом, телефоном, електронною поштою) на вибір запитувача, а також звернутися до Університету із запитом на інформацію під час особистого прийому посадовими особами Університету.
Письмовий запит подається в довільній формі та має містити:
- ім’я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв’язку;
- загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;
- підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.
З метою спрощення процедури оформлення письмових запитів на інформацію дозволяється подання запиту шляхом заповнення відповідної форми запиту на інформацію, зразок якої можна роздрукувати з вебсайту Університету.
Зразок форми для подання інформаційного запиту в письмовому та/або електронному вигляді від фізичних та юридичних осіб:
- Форма запиту на публічну інформацію, розпорядником якої є Університет державної фіскальної служби України.
Якщо запит на інформацію надійшов до відділу організаційно-розпорядчої роботи Університету поштою в довільній формі, на поштовому конверті повинна бути помітка – «Запит на публічну інформацію».
Публічна інформація на запит надається безкоштовно. Проте, якщо задоволення запиту на інформацію передбачає виготовлення копій документів обсягом більше десяти сторінок, запитувач зобов’язаний відшкодувати фактичні витрати на їх копіювання та друк:
- Заявка на виписку рахунка для здійснення оплати фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на публічну інформацію, розпорядником якої є Університет державної фіскальної служби України.
Більш детально із порядком звернення, реєстрації, опрацювання запитів і надання публічної інформації про діяльність Університету можна ознайомитись в «Інструкції про порядок забезпечення доступу до публічної інформації в Університеті державної фіскальної служби України».
Звіт про задоволення запитів на публічну інформацію за січень-вересень 2021 року
Звіт про задоволення запитів на публічну інформацію за жовтень 2021 року
Запит вх. від 23.10.2021 № С-52-01-51 та відповідь
Запит вх. від 05.10.2021 № С-49-01-51 та відповідь
Запит вх. від 22.09.2021 № С-45-01-51 та відповідь
Запит вх. від 22.09.2021 № С-46-01-51 та відповідь
Запит вх. від 20.09.2021 № С-43-01-51 та відповідь
Запит вх. від 07.09.2021 №С-36-01-51 та відповідь
Запит вх. від 02.09.2021 №С-33-01-51 та відповідь
Запит вх. від 12.08.2021 №С-28-01-51 та відповідь
Запит вх. від 05.08.2021 № С-23-01-51 та відповідь
Запит вх. від 05.08.2021 №С-26-01-51 та відповідь
Запит вх. від 05.08.2021 №С-24-01-51 та відповідь
Запит вх. від 05.08.2021 №С-25-01-51 та відповідь