Статут  

Ліцензія на провадження освітньої діяльності


Перейти  


Ліцензія УДФСУ

Ліцензія станом на 02.11.2021

Сертифікати про акредитацію за першим (бакалаврським) рівнем вищої освіти

За першим (бакалаврським) рівнем вищої освіти

Електронний сертифікат про акредитацію ОП «Журналістика і зв’язки з громадськістю» спеціальності 061 Журналістика(термін дії 01.07.2026)

Сертифікат про акредитацію спеціальності 071 Облік і оподаткування (термін дії 01.07.2021)

Сертифмікат про акредитацію спеціальності 051 Економіка (термін дії 01.07.2023)

Сертифікат про акредитацію ОП «Психологія» спеціальності 053 Психологія (термін дії 23.07.2025)

Сертифікат про акредитацію спеціальності 072 Фінанси, банківська справа та страхування (термін дії 01.07.2021)

Сертифікат про акредитацію спеціальності 073 Менеджмент (термін дії 01.07.2021)

Сертифікат про акредитацію спеціальності 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність (термін дії 01.07.2021)

Сертифікат про акредитацію спеціальності 292 Міжнародні відносини (термін дії 01.07.2022)

Електронний сертифікат про акредитацію ОП «Міжнародне право» спеціальності 293 Міжнародне право № 1333 (термін дії 01.07.2026)

Електронний сертифікат про акредитацію ОП «Митна безпека» спеціальності 081 Право № 1452 (термін дії 01.07.2026)

Електронний сертифікат про акредитацію ОП «Фінансові розслідування» спеціальності 081 Право № 1422 (термін дії 01.07.2026)

Електронний сертифікат про акредитацію ОП «Правове регулювання публічних та приватних відносин» спеціальності 081 Право № 1394 (термін дії 01.07.2026)

Електронний сертифікат про акредитацію ОП «Фізична культура і спорт: тренер з виду спорту» спеціальності 017 Фізична культура і спорт № 1430 (термін дії 01.07.2026)

Електронний сертифікат про акредитацію ОП «Інформаційні управляючі системи і технології (за галузями)» спеціальності 122 Комп’ютерні науки (термін дії 01.07.2026)

Сертифікати про акредитацію за другим (магістерським) рівнем вищої освіти

Сертифікат про акредитацію спеціальності 071 Облік і оподаткування (термін дії 01.07.2027)

Електронний сертифікат про акредитацію ОП «Управління бізнес-процесами на підприємстві» спеціальності 051 Економіка № 1193 (термін дії 01.07.2026)

 Сертифікат про акредитацію ОП «Проектний менеджмент» спеціальності 073 Менеджмент (термін дії 01.07.2024)

Сертифікат про акредитацію ОП «Менеджмент митної справи» спеціальності 073 Менеджмент (термін дії 01.07.2024)

Сертифікат про акредитацію спеціальності 072 Фінанси, банківська справа та страхування (термін дії 01.07.2021)

Сертифікат про акредитацію спеціальності 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність (термін дії 01.07.2021)

Електронний сертифікат про акредитацію ОП «Управління господарсько-правовою діяльністю» спеціальності 081 Право № 1171 (термін дії 01.07.2026)

Електронний сертифікат про акредитацію ОП «Охорона та захист цивільних прав» спеціальності 081 Право № 1172 (термін дії 01.07.2026)

Електронний сертифікат про акредитацію ОП «Кримінально-правове та кримінологічне забезпечення діяльності правоохоронних органів та органів юстиції» спеціальності 081 Право № 1170 (термін дії 01.07.2026)

Електронний сертифікат про акредитацію ОП «Організаційно-правові механізми європейського співробітництва в економічній сфері» спеціальності 081 Право (термін дії 26.01.2022)

Електронний сертифікат про акредитацію ОП «Фінансові розслідування» спеціальності 081 Право № 1171 (термін дії 26.01.2022)

Сертифікат про акредитацію спеціальності 122 Комп’ютерні науки (термін дії 01.07.2023)

Сертифікат про акредитацію ОП «Правоохоронна діяльність» спеціальності 262 Правоохоронна діяльність (термін дії 01.07.2024)

Електронний сертифікат про акредитацію ОП «Регіональне управління та самоврядування» спеціальності 281 Публічне управління та адміністрування № 1155 (термін дії 01.07.2026)

Сертифікат про акредитацію спеціальності 292 Міжнародні відносини (термін дії 01.07.2021)

Електронний сертифікат про акредитацію ОП «Правове забезпечення фінансової безпеки держави» спеціальності 081 Право (термін дії 05.03.2022)

Електронний сертифікат про акредитацію ОП «Правове забезпечення судової, прокурорсько-слідчої та адвокатської діяльності» спеціальності 081 Право (термін дії 05.03.2022)

Електронний сертифікат про акредитацію ОП «Фізична культура і спорт» спеціальності 017 Фізична культура і спорт (термін дії 26.01.2022)

Перейти  

Науково-дослідна робота


Перейти  

Конференції


Перейти  

Науково-дослідний інститут фіскальної політики


Перейти  

Наукове товариство студентів та курсантів


Перейти  

Наукові видання


Перейти  

Спеціалізловані вчені ради


Перейти  

Рада молодих вчених


Перейти  

Поселення в гуртожиток


Перейти  

Студмістечко


Перейти  

Списки рекомендованих до поселення в гуртожитки УДФСУ


Перейти  

Перейти  
Перейти  

Вичерпний перелік (акредитованих та неакредитованих) освітніх програм з розподілом ліцензованих обсягів, за якими планується здійснювати набір у відповідному році


Перейти  

Відомості про Приймальну комісію ЗВО та визначення повноважень у встановленому законодавством порядку


Відомості про Приймальну комісію   


Повноваження  



Програми вступних іспитів, фахових випробувань, співбесід тощо

Розмір плати за навчання, підготовку, перепідготовку, підвищення кваліфікації здобувачів освіти


Перейти  


Рейтингові списки випускників


Перейти  


Рішення приймальної комісії щодо надання рекомендацій на зарахування


Перейти  


Списки зарахованих (накази про зарахування)


Перейти  

АСУ  

Керуючись Законом України «Про доступ до публічної інформації», Університет державної фіскальної служби України надає публічну інформацію у відповідь на інформаційний запит.

  Відповідальна особа з питань запитів на інформацію в Університеті державної фіскальної служби України:

Деркач Світлана Анатоліївна

Начальник відділу організаційно-розпорядчої роботи

Телефон: (04597) 60-294

Електронна пошта: 11.02@nusta.edu.ua

  Запитувач інформації має право звернутися до Університету державної фіскальної служби України (далі – Університет) із запитом на інформацію, вимоги щодо оформлення якого визначені Законом України «Про доступ до публічної інформації» та «Інструкцією про порядок забезпечення доступу до публічної інформації в Університеті державної фіскальної служби України», затвердженою  наказом Університету державної від 28.08.2021 № 1062 «Про обов’язкове оприлюднення публічної інформації на офіційному вебсайті Університету».

Запитувачі інформації мають право звернутися до Університету із запитом на інформацію незалежно від того, стосується ця інформація їх особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту. Запит на інформацію може бути індивідуальним або колективним.

Запитувачі інформації можуть подати запит на інформацію в усній, письмовій чи іншій формі (поштою, факсом, телефоном, електронною поштою) на вибір запитувача, а також звернутися до Університету із запитом на інформацію під час особистого прийому посадовими особами Університету.

Письмовий запит подається в довільній формі та має містити:

  • ім’я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв’язку; 
  • загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо; 
  • підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.

  З метою спрощення процедури оформлення письмових запитів на інформацію дозволяється подання запиту шляхом заповнення відповідної форми запиту на інформацію, зразок якої можна роздрукувати з вебсайту Університету.

Зразок форми для подання інформаційного запиту в письмовому та/або електронному вигляді від фізичних та юридичних осіб: 

  • Форма запиту на публічну інформацію, розпорядником якої є Університет державної фіскальної служби України.

  Якщо запит на інформацію надійшов до відділу організаційно-розпорядчої роботи Університету поштою в довільній формі, на поштовому конверті повинна бути помітка – «Запит на публічну інформацію».

Публічна інформація на запит надається безкоштовно. Проте, якщо задоволення запиту на інформацію передбачає виготовлення копій документів обсягом більше десяти сторінок, запитувач зобов’язаний відшкодувати фактичні витрати на їх копіювання та друк:

  • Заявка на виписку рахунка для здійснення оплати фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на публічну інформацію, розпорядником якої є Університет державної фіскальної служби України.

Більш детально із порядком звернення, реєстрації, опрацювання запитів і надання публічної інформації про діяльність Університету можна ознайомитись в «Інструкції про порядок забезпечення доступу до публічної інформації в Університеті державної фіскальної служби України».

Храм Святого Миколая Чудотворця, що знаходиться на території Податкового, перейшов до Православної Церкви України

Вітаємо прихожан храму Миколая Чудотворця з виходом з УПЦ МП! Хто з ірпінців не знає чи хоча б раз не був у чудовому храмі св. Миколая Чудотворця, що знаходиться на території Державного податкового університету! Храм було побудовано у 1999 році. З того часу для багатьох він став місцем духовної сили, душевного спокою, нових знань. Сюди […]

Відкрите лекційне заняття

13 травня 2022 року для здобувачів нашої кафедри відбулось відкрите лекційне заняття на тему «Програми корпоративної соціальної відповідальності: основи впровадження та звітності». Заняття проведено д.е.н., доцентом, професором кафедри соціальної філософії та управління Ховрак Інною Вікторівною. Під час лекції слухачі ознайомились із  – ключовими документами для формування політики корпоративної соціальної відповідальності,  – етапами розробки та реалізації […]

Наукова активність викладачів кафедри фіскального адміністрування

11 травня 2022 року кафедра фіскального адміністрування представляла ФПСОА та Державний податковий університет з доповідю «ОСОБЛИВОСТІ ПОДАТКОВОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ В УМОВАХ ВІЙСЬКОВИХ ДІЙ» на пленарному засіданні Міжнародної науково-практичній конференції, що проходила в Національному університеті водного господарства та природокористування (м. Рівне). Кафедру фіскального адміністрування Факультету податкової справи, обліку і аудиту було представлено в особі д.е.н., професора Ізмайлова Ярослава Олексійовича з доповіддю та презентацією. В […]

«Юридична клініка» вкотре провела зустріч з практикантами Державного податкового університету

Дякуємо, що знаходите час та сили навчатися. У ролі спікерів виступили студенти-консультанти Ариштевич Ольга та Слив’юк Софія. На даній зустрічі слухачі дізналися все про НЛ «Юридична клініка» та навіть більше: – Історію створення та діяльність клініки; – Завдання «ЮК» ; – Напрямки, організація нашої роботи та структура ; – Керівництво НЛ «Юридична клініка». Студентська Рада […]

УВАГА! МЕДИКАМЕНТИ! ГУМАНІТАРНА ДОПОМОГА!

Потребуєш медикаменти? Телефонуй +380639579339 (Георгій). Державний податковий університет є центром поширення медичної гуманітарної допомоги. Велика подяка нашим волонтерам та благодійним організаціям, що своєю щирою працею забезпечують жертв війни медикаментами: БО «Інвестуй в майбутнє України» БФ «Фонд громади «Приірпіння» Галина Дідківська, в.о. завідувача кафедри кримінальної юстиції ДПУ Тетяна Лаговська, керівник БФ «Фонд громади Приірпіння» Олександр Коваленко, […]

Відбудеться відкрита лекція з навчальної дисципліни «Ділова українська мова»

23 травня 2022 року о 09.55 відбудеться відкрита лекція з навчальної дисципліни «Ділова українська мова» для студентів академічних груп ПБ-21-4, ПБ-21-5, ПБ-21-6, ПБ-21-7 з теми «Культура усного професійного спілкування». Лекцію проводить доктор філологічних наук, доцент,  професор кафедри мовної підготовки та соціальних комунікацій Сукаленко Тетяна Миколаївна. Вхід за покликанням: https://meet.google.com/ozp-puag-czs Запрошуємо всіх охочих!

Податковий запрошує до докторантури

Державний податковий університет запрошує на вступ до докторантури у 2022 році на денну форму навчання. В університеті відкрито докторантуру з таких спеціальностей ​051 Економіка; 071 Облік і оподаткування; 072 Фінанси, банківська справа та страхування; 081 Право. Документи можна подати з 10.05.2022 до 30.05.2022. Зарахування претендентів до 01.10.2022. За додатковою інформацією звертатися за телефоном 097-391-85-98 (відділ […]

Про смс повідомлення для учасників НМТ

ДО УВАГИ УЧАСНИКІВ НМТ: НЕ ПРОПУСТІТЬ СМС-ПОВІДОМЛЕННЯ Упродовж найближчих двох-чотирьох днів, особи, які створювали реєстраційні картки учасників ЗНО, отримають смс-повідомлення від Centr_ZNО, де буде зазначено прізвище потенційного учасника національного мультипредметного тесту, а також логін та пароль – дані для входу на Інформаційну сторінку. https://bit.ly/3vC8kfg Більше тут https://bit.ly/3yfrt8R
Всі новини та анонси