Статут  

Ліцензія на провадження освітньої діяльності


Перейти  


Ліцензія УДФСУ

Ліцензія станом на 02.11.2021

Сертифікати про акредитацію за першим (бакалаврським) рівнем вищої освіти

За першим (бакалаврським) рівнем вищої освіти

Електронний сертифікат про акредитацію ОП «Журналістика і зв’язки з громадськістю» спеціальності 061 Журналістика(термін дії 01.07.2026)

Сертифікат про акредитацію спеціальності 071 Облік і оподаткування (термін дії 01.07.2021)

Сертифмікат про акредитацію спеціальності 051 Економіка (термін дії 01.07.2023)

Сертифікат про акредитацію ОП «Психологія» спеціальності 053 Психологія (термін дії 23.07.2025)

Сертифікат про акредитацію спеціальності 072 Фінанси, банківська справа та страхування (термін дії 01.07.2021)

Сертифікат про акредитацію спеціальності 073 Менеджмент (термін дії 01.07.2021)

Сертифікат про акредитацію спеціальності 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність (термін дії 01.07.2021)

Сертифікат про акредитацію спеціальності 292 Міжнародні відносини (термін дії 01.07.2022)

Електронний сертифікат про акредитацію ОП «Міжнародне право» спеціальності 293 Міжнародне право № 1333 (термін дії 01.07.2026)

Електронний сертифікат про акредитацію ОП «Митна безпека» спеціальності 081 Право № 1452 (термін дії 01.07.2026)

Електронний сертифікат про акредитацію ОП «Фінансові розслідування» спеціальності 081 Право № 1422 (термін дії 01.07.2026)

Електронний сертифікат про акредитацію ОП «Правове регулювання публічних та приватних відносин» спеціальності 081 Право № 1394 (термін дії 01.07.2026)

Електронний сертифікат про акредитацію ОП «Фізична культура і спорт: тренер з виду спорту» спеціальності 017 Фізична культура і спорт № 1430 (термін дії 01.07.2026)

Електронний сертифікат про акредитацію ОП «Інформаційні управляючі системи і технології (за галузями)» спеціальності 122 Комп’ютерні науки (термін дії 01.07.2026)

Сертифікати про акредитацію за другим (магістерським) рівнем вищої освіти

Сертифікат про акредитацію спеціальності 071 Облік і оподаткування (термін дії 01.07.2027)

Електронний сертифікат про акредитацію ОП «Управління бізнес-процесами на підприємстві» спеціальності 051 Економіка № 1193 (термін дії 01.07.2026)

 Сертифікат про акредитацію ОП «Проектний менеджмент» спеціальності 073 Менеджмент (термін дії 01.07.2024)

Сертифікат про акредитацію ОП «Менеджмент митної справи» спеціальності 073 Менеджмент (термін дії 01.07.2024)

Сертифікат про акредитацію спеціальності 072 Фінанси, банківська справа та страхування (термін дії 01.07.2021)

Сертифікат про акредитацію спеціальності 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність (термін дії 01.07.2021)

Електронний сертифікат про акредитацію ОП «Управління господарсько-правовою діяльністю» спеціальності 081 Право № 1171 (термін дії 01.07.2026)

Електронний сертифікат про акредитацію ОП «Охорона та захист цивільних прав» спеціальності 081 Право № 1172 (термін дії 01.07.2026)

Електронний сертифікат про акредитацію ОП «Кримінально-правове та кримінологічне забезпечення діяльності правоохоронних органів та органів юстиції» спеціальності 081 Право № 1170 (термін дії 01.07.2026)

Електронний сертифікат про акредитацію ОП «Організаційно-правові механізми європейського співробітництва в економічній сфері» спеціальності 081 Право (термін дії 26.01.2022)

Електронний сертифікат про акредитацію ОП «Фінансові розслідування» спеціальності 081 Право № 1171 (термін дії 26.01.2022)

Сертифікат про акредитацію спеціальності 122 Комп’ютерні науки (термін дії 01.07.2023)

Сертифікат про акредитацію ОП «Правоохоронна діяльність» спеціальності 262 Правоохоронна діяльність (термін дії 01.07.2024)

Електронний сертифікат про акредитацію ОП «Регіональне управління та самоврядування» спеціальності 281 Публічне управління та адміністрування № 1155 (термін дії 01.07.2026)

Сертифікат про акредитацію спеціальності 292 Міжнародні відносини (термін дії 01.07.2021)

Електронний сертифікат про акредитацію ОП «Правове забезпечення фінансової безпеки держави» спеціальності 081 Право (термін дії 05.03.2022)

Електронний сертифікат про акредитацію ОП «Правове забезпечення судової, прокурорсько-слідчої та адвокатської діяльності» спеціальності 081 Право (термін дії 05.03.2022)

Електронний сертифікат про акредитацію ОП «Фізична культура і спорт» спеціальності 017 Фізична культура і спорт (термін дії 26.01.2022)

Перейти  

Науково-дослідна робота


Перейти  

Конференції


Перейти  

Науково-дослідний інститут фіскальної політики


Перейти  

Наукове товариство студентів та курсантів


Перейти  

Наукові видання


Перейти  

Спеціалізловані вчені ради


Перейти  

Рада молодих вчених


Перейти  

Поселення в гуртожиток


Перейти  

Студмістечко


Перейти  

Списки рекомендованих до поселення в гуртожитки УДФСУ


Перейти  

Перейти  
Перейти  

Вичерпний перелік (акредитованих та неакредитованих) освітніх програм з розподілом ліцензованих обсягів, за якими планується здійснювати набір у відповідному році


Перейти  

Відомості про Приймальну комісію ЗВО та визначення повноважень у встановленому законодавством порядку


Відомості про Приймальну комісію   


Повноваження  



Програми вступних іспитів, фахових випробувань, співбесід тощо

Розмір плати за навчання, підготовку, перепідготовку, підвищення кваліфікації здобувачів освіти


Перейти  


Рейтингові списки випускників


Перейти  


Рішення приймальної комісії щодо надання рекомендацій на зарахування


Перейти  


Списки зарахованих (накази про зарахування)


Перейти  

АСУ  

Керуючись Законом України «Про доступ до публічної інформації», Університет державної фіскальної служби України надає публічну інформацію у відповідь на інформаційний запит.

  Відповідальна особа з питань запитів на інформацію в Університеті державної фіскальної служби України:

Деркач Світлана Анатоліївна

Начальник відділу організаційно-розпорядчої роботи

Телефон: (04597) 60-294

Електронна пошта: 11.02@nusta.edu.ua

  Запитувач інформації має право звернутися до Університету державної фіскальної служби України (далі – Університет) із запитом на інформацію, вимоги щодо оформлення якого визначені Законом України «Про доступ до публічної інформації» та «Інструкцією про порядок забезпечення доступу до публічної інформації в Університеті державної фіскальної служби України», затвердженою  наказом Університету державної від 28.08.2021 № 1062 «Про обов’язкове оприлюднення публічної інформації на офіційному вебсайті Університету».

Запитувачі інформації мають право звернутися до Університету із запитом на інформацію незалежно від того, стосується ця інформація їх особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту. Запит на інформацію може бути індивідуальним або колективним.

Запитувачі інформації можуть подати запит на інформацію в усній, письмовій чи іншій формі (поштою, факсом, телефоном, електронною поштою) на вибір запитувача, а також звернутися до Університету із запитом на інформацію під час особистого прийому посадовими особами Університету.

Письмовий запит подається в довільній формі та має містити:

  • ім’я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв’язку; 
  • загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо; 
  • підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.

  З метою спрощення процедури оформлення письмових запитів на інформацію дозволяється подання запиту шляхом заповнення відповідної форми запиту на інформацію, зразок якої можна роздрукувати з вебсайту Університету.

Зразок форми для подання інформаційного запиту в письмовому та/або електронному вигляді від фізичних та юридичних осіб: 

  • Форма запиту на публічну інформацію, розпорядником якої є Університет державної фіскальної служби України.

  Якщо запит на інформацію надійшов до відділу організаційно-розпорядчої роботи Університету поштою в довільній формі, на поштовому конверті повинна бути помітка – «Запит на публічну інформацію».

Публічна інформація на запит надається безкоштовно. Проте, якщо задоволення запиту на інформацію передбачає виготовлення копій документів обсягом більше десяти сторінок, запитувач зобов’язаний відшкодувати фактичні витрати на їх копіювання та друк:

  • Заявка на виписку рахунка для здійснення оплати фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на публічну інформацію, розпорядником якої є Університет державної фіскальної служби України.

Більш детально із порядком звернення, реєстрації, опрацювання запитів і надання публічної інформації про діяльність Університету можна ознайомитись в «Інструкції про порядок забезпечення доступу до публічної інформації в Університеті державної фіскальної служби України».

Прийнято ЗУ “Про медіацію”!

Прийнято ЗУ “Про медіацію”! 16 листопада 2021 року Верховною Радою України було прийнято проект Закону «Про медіацію». Все ж тривалі дискусії та ініціативи врешті-решт втілилися і наразі цей законопроект очікує на підпис Президента. Чому це важливо? – Ухвалення Закону України «Про медіацію» мало на меті розвантажити вітчизняну судову систему, адже більшість спорів у провадженнях судів […]

ЗАСІДАННЯ СТУДЕНТСЬКОГО НАУКОВОГО КЛУБУ «ДЕБЕТ – КРЕДИТ» НА ТЕМУ: «БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК ЯК ІНФОРМАЦІЙНА СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ ТА ОРГАНІЗАЦІЯМИ»

ЗАСІДАННЯ СТУДЕНТСЬКОГО НАУКОВОГО КЛУБУ «ДЕБЕТ – КРЕДИТ» НА ТЕМУ: «БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК ЯК ІНФОРМАЦІЙНА СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ ТА ОРГАНІЗАЦІЯМИ» ДЕНЬ ГОСТИННОСТІ КАФЕДРИ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ «МОЯ ПРОФЕСІЯ – БУХГАЛТЕР»   Традиційно, два рази протягом навчального року кафедра бухгалтерського обліку проводить засідання студентського наукового гуртка «Дебет-Кредит». 30.11.2021 р. цей захід співпав з Днем гостинності кафедри на тему: «Моя […]

У Податковому проходить триденний «Марафон кар’єри»

У Податковому проходить триденний «Марафон кар’єри» Мотивація, безпосереднє спілкування з роботодавцями, інформація про вакантні посади – це та багато іншого стало частиною «Марафону кар’єри», який проходить з 1 по 3 грудня у Державному податковому університеті. Сьогодні відбулося знайомство студентів та випускників університету з компаніями та державними установами, які потребують нових працівників, мають вакансії чи програми […]

II Міжнародний податковий конгрес зібрав широке коло учасників з усього світу

26 листопада у Державному податковому університеті відбувся масштабний захід – II Міжнародний податковий конгрес, який зібрав широке коло учасників з усього світу і став ефективною платформою для обміну думками, інноваційними ідеями та напрацюваннями. Приємно, що до наукового заходу долучилися молоді вчені, партнери та гості не тільки з різних регіонів України, а й з-за кордону, а […]

З 1 по 3 грудня у Податковому університеті проходить Марафон кар’єри

  Студенти та випускники Державного податково університету! Запрошуємо всіх з 01 по 03 грудня 2021 року на щорічний спеціалізований захід – «Марафон кар’єри», де роботодавці та студенти мають можливість зустрітися один з одним в онлайн-форматі, ознайомитися з компаніями та державними установами які потребують нових працівників та мають вакансії чи програми стажувань з подальшим працевлаштуванням Долучайтеся […]

Графік навчання в університеті: сесія та канікули

Графік навчання в університеті: сесія та канікули Увага студенти! Ділимося з вами графіком освітнього процесу Податкового університету  для  здобувачів денної форми навчання за першим (бакалаврським) та другим (магістерським) рівнями вищої освіти денної форми навчання. Терміни проведення заліково-екзаменаційної сесії – з 6 по 24 грудня 2021 року, відбудеться з використанням дистанційних технологій. Зимові канікули – з […]

У Податковому університеті відбудеться День відкритих дверей

Знайомство з Податковим університетом, корисна інформація про вступ та багато яскравих вражень – все це чекає на вас під час Дня відкритих дверей, який відбудеться 17 грудня 2021 року в форматі ONLINE. Участь у Дні відкритих дверей – це як крок у майбутнє! Це той крок, що допоможе стати ближчими до закладу вищої освіти зі […]

Увага! Важлива інформація щодо відключення світла на території Ірпінської громади

  За інформацією компанії «ДТЕК Київські регіональні електромережі» в Ірпені відключать світло за такими адресами: 30 листопада Ірпінь: вул. Соборна, Ніжинська (8:00–17:00); вул. Миру, 1-го Травня (8:00–18:00); вул. Троїцька, Тургенєвська, Лисенка, Лермонтова, Л. Толстого, Давидчука, Мечникова, 2-й Північний тупик; пров. Надсонова, Бучанський (8:00–19:00); Михайлівка-Рубежівка, Забуччя: вул. Шкільна, Травнева, Гагаріна, Церковна, Зарічна, Вишнева (8:00–18:00); 1 грудня Ірпінь: вул. Северинівська, Варшавська, 74-ї […]
Всі новини та анонси