Статут  

Ліцензія на провадження освітньої діяльності


Перейти  


Ліцензія УДФСУ

Ліцензія станом на 02.11.2021

Сертифікати про акредитацію за першим (бакалаврським) рівнем вищої освіти

За першим (бакалаврським) рівнем вищої освіти

Електронний сертифікат про акредитацію ОП «Журналістика і зв’язки з громадськістю» спеціальності 061 Журналістика(термін дії 01.07.2026)

Сертифікат про акредитацію спеціальності 071 Облік і оподаткування (термін дії 01.07.2021)

Сертифмікат про акредитацію спеціальності 051 Економіка (термін дії 01.07.2023)

Сертифікат про акредитацію ОП «Психологія» спеціальності 053 Психологія (термін дії 23.07.2025)

Сертифікат про акредитацію спеціальності 072 Фінанси, банківська справа та страхування (термін дії 01.07.2021)

Сертифікат про акредитацію спеціальності 073 Менеджмент (термін дії 01.07.2021)

Сертифікат про акредитацію спеціальності 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність (термін дії 01.07.2021)

Сертифікат про акредитацію спеціальності 292 Міжнародні відносини (термін дії 01.07.2022)

Електронний сертифікат про акредитацію ОП «Міжнародне право» спеціальності 293 Міжнародне право № 1333 (термін дії 01.07.2026)

Електронний сертифікат про акредитацію ОП «Митна безпека» спеціальності 081 Право № 1452 (термін дії 01.07.2026)

Електронний сертифікат про акредитацію ОП «Фінансові розслідування» спеціальності 081 Право № 1422 (термін дії 01.07.2026)

Електронний сертифікат про акредитацію ОП «Правове регулювання публічних та приватних відносин» спеціальності 081 Право № 1394 (термін дії 01.07.2026)

Електронний сертифікат про акредитацію ОП «Фізична культура і спорт: тренер з виду спорту» спеціальності 017 Фізична культура і спорт № 1430 (термін дії 01.07.2026)

Електронний сертифікат про акредитацію ОП «Інформаційні управляючі системи і технології (за галузями)» спеціальності 122 Комп’ютерні науки (термін дії 01.07.2026)

Сертифікати про акредитацію за другим (магістерським) рівнем вищої освіти

Сертифікат про акредитацію спеціальності 071 Облік і оподаткування (термін дії 01.07.2027)

Електронний сертифікат про акредитацію ОП «Управління бізнес-процесами на підприємстві» спеціальності 051 Економіка № 1193 (термін дії 01.07.2026)

 Сертифікат про акредитацію ОП «Проектний менеджмент» спеціальності 073 Менеджмент (термін дії 01.07.2024)

Сертифікат про акредитацію ОП «Менеджмент митної справи» спеціальності 073 Менеджмент (термін дії 01.07.2024)

Сертифікат про акредитацію спеціальності 072 Фінанси, банківська справа та страхування (термін дії 01.07.2021)

Сертифікат про акредитацію спеціальності 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність (термін дії 01.07.2021)

Електронний сертифікат про акредитацію ОП «Управління господарсько-правовою діяльністю» спеціальності 081 Право № 1171 (термін дії 01.07.2026)

Електронний сертифікат про акредитацію ОП «Охорона та захист цивільних прав» спеціальності 081 Право № 1172 (термін дії 01.07.2026)

Електронний сертифікат про акредитацію ОП «Кримінально-правове та кримінологічне забезпечення діяльності правоохоронних органів та органів юстиції» спеціальності 081 Право № 1170 (термін дії 01.07.2026)

Електронний сертифікат про акредитацію ОП «Організаційно-правові механізми європейського співробітництва в економічній сфері» спеціальності 081 Право (термін дії 26.01.2022)

Електронний сертифікат про акредитацію ОП «Фінансові розслідування» спеціальності 081 Право № 1171 (термін дії 26.01.2022)

Сертифікат про акредитацію спеціальності 122 Комп’ютерні науки (термін дії 01.07.2023)

Сертифікат про акредитацію ОП «Правоохоронна діяльність» спеціальності 262 Правоохоронна діяльність (термін дії 01.07.2024)

Електронний сертифікат про акредитацію ОП «Регіональне управління та самоврядування» спеціальності 281 Публічне управління та адміністрування № 1155 (термін дії 01.07.2026)

Сертифікат про акредитацію спеціальності 292 Міжнародні відносини (термін дії 01.07.2021)

Електронний сертифікат про акредитацію ОП «Правове забезпечення фінансової безпеки держави» спеціальності 081 Право (термін дії 05.03.2022)

Електронний сертифікат про акредитацію ОП «Правове забезпечення судової, прокурорсько-слідчої та адвокатської діяльності» спеціальності 081 Право (термін дії 05.03.2022)

Електронний сертифікат про акредитацію ОП «Фізична культура і спорт» спеціальності 017 Фізична культура і спорт (термін дії 26.01.2022)

БАЛАНС на  01  січня 2022 року (форма№ 1-дc)

ЗВІТ ПРО ФІНАНСОВІ РЕЗУЛЬТАТИ за 2021 р. (форма№ 2-дc)

Звіт про рух грошових коштів за 2021 р. (форма№ 3-дc)

Звіт про власний капітал за 2021 р. (форма№ 4-дc)

Звіт про надходження та використання коштів загального фонду УДФСУ (форма N 2д)

Звіт про надходження і використання коштів, отриманих як плата за послуги УДФСУ Звіт про заборгованість за бюджетними коштами (форма N 7д) на 01  січня 2022 року

Звіт про надходження і використання коштів, отриманих за іншими джерелами власних надходжень УДФСУ (форма N 4-2д)

Звіт про заборгованість за бюджетними коштами УДФСУ за програмою 3501520 – Підготовка кадрів у сфері фінансової політики закладами вищої освіти  за загальним фондом (форма N 7д)

Звіт про заборгованість за бюджетними коштами УДФСУ за програмою 3501520 – Підготовка кадрів у сфері фінансової політики закладами вищої освіти  за спеціальним фондом (форма N 7д)

Звіт про заборгованість за окремими програмамиУДФСУ за програмою 3501340«Заходи по імплементації Бюджетного та Податкового кодексів»(форма N 7д.1)

 Звіт про надходження та використання коштів загального фонду (наукова і науково-технічна діяльність у сфері фінансової політики)

 Звіт про надходження та використання коштів загального фонду (підготовка кадрів у сфері фінансової політики закладами вищої освіти)

Державний податковий університет  подає  форми  фінансової та бюджетної звітності  за  2021 рік:

1)  Форма №1 – дс «Баланс» .

2)  Форма №2 – дс  «Звіт про фінансові результати».

3)  Форма №3 – дс  «Звіт про рух грошових коштів».

4)  Форма №4 – дс  «Звіт про власний капітал».

5)  Форма №5 – дс  «Примітки до річної фінансової звітності».

6) Форма №2д «Звіт про надходження та використання коштів загального фонду» (додаток 1):

       КПКВК 3501520.

7) Форма № 4-1д «Звіт про надходження і використання коштів, отриманих як плата за  послуги»( додаток 2):

      КПКВК 3501520.

8) Форма  № 7д  «Звіт  про  заборгованість  за бюджетними  коштами»

(додаток7) за коштами спеціального фонду: 

      КПКВК 3501520.

9) Пояснювальна записка (додаток 10).

10) Довідка про дебіторську та кредиторську заборгованість за операціями, які не відображаються у формі № 7д «Звіт про заборгованість за бюджетними коштами» (додаток 20).

        Інші форми бюджетної звітності:

додаток 3, додаток 4, додаток 5, додаток 6, додаток 7 за коштами загального фонду,  додаток 8, додаток 11, додаток 12, додаток 13, додаток 14, додаток 15, додаток 16, додаток 17, додаток 18, додаток 19,  додаток 21 не подаємо, оскільки  показників немає.

Науково-дослідна робота


Перейти  

Конференції


Перейти  

Науково-дослідний інститут фіскальної політики


Перейти  

Наукове товариство студентів та курсантів


Перейти  

Наукові видання


Перейти  

Спеціалізловані вчені ради


Перейти  

Рада молодих вчених


Перейти  

Поселення в гуртожиток


Перейти  

Студмістечко


Перейти  

Списки рекомендованих до поселення в гуртожитки УДФСУ


Перейти  

Перейти  
Перейти  

Вичерпний перелік (акредитованих та неакредитованих) освітніх програм з розподілом ліцензованих обсягів, за якими планується здійснювати набір у відповідному році


Перейти  

Відомості про Приймальну комісію ЗВО та визначення повноважень у встановленому законодавством порядку


Відомості про Приймальну комісію   


Повноваження  



Програми вступних іспитів, фахових випробувань, співбесід тощо

Розмір плати за навчання, підготовку, перепідготовку, підвищення кваліфікації здобувачів освіти


Перейти  


Рейтингові списки випускників


Перейти  


Рішення приймальної комісії щодо надання рекомендацій на зарахування


Перейти  


Списки зарахованих (накази про зарахування)


Перейти  

АСУ  

Керуючись Законом України «Про доступ до публічної інформації», Університет державної фіскальної служби України надає публічну інформацію у відповідь на інформаційний запит.

  Відповідальна особа з питань запитів на інформацію в Університеті державної фіскальної служби України:

Деркач Світлана Анатоліївна

Начальник відділу організаційно-розпорядчої роботи

Телефон: (04597) 60-294

Електронна пошта: 11.02@nusta.edu.ua

  Запитувач інформації має право звернутися до Університету державної фіскальної служби України (далі – Університет) із запитом на інформацію, вимоги щодо оформлення якого визначені Законом України «Про доступ до публічної інформації» та «Інструкцією про порядок забезпечення доступу до публічної інформації в Університеті державної фіскальної служби України», затвердженою  наказом Університету державної від 28.08.2021 № 1062 «Про обов’язкове оприлюднення публічної інформації на офіційному вебсайті Університету».

Запитувачі інформації мають право звернутися до Університету із запитом на інформацію незалежно від того, стосується ця інформація їх особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту. Запит на інформацію може бути індивідуальним або колективним.

Запитувачі інформації можуть подати запит на інформацію в усній, письмовій чи іншій формі (поштою, факсом, телефоном, електронною поштою) на вибір запитувача, а також звернутися до Університету із запитом на інформацію під час особистого прийому посадовими особами Університету.

Письмовий запит подається в довільній формі та має містити:

  • ім’я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв’язку; 
  • загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо; 
  • підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.

  З метою спрощення процедури оформлення письмових запитів на інформацію дозволяється подання запиту шляхом заповнення відповідної форми запиту на інформацію, зразок якої можна роздрукувати з вебсайту Університету.

Зразок форми для подання інформаційного запиту в письмовому та/або електронному вигляді від фізичних та юридичних осіб: 

  • Форма запиту на публічну інформацію, розпорядником якої є Університет державної фіскальної служби України.

  Якщо запит на інформацію надійшов до відділу організаційно-розпорядчої роботи Університету поштою в довільній формі, на поштовому конверті повинна бути помітка – «Запит на публічну інформацію».

Публічна інформація на запит надається безкоштовно. Проте, якщо задоволення запиту на інформацію передбачає виготовлення копій документів обсягом більше десяти сторінок, запитувач зобов’язаний відшкодувати фактичні витрати на їх копіювання та друк:

  • Заявка на виписку рахунка для здійснення оплати фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на публічну інформацію, розпорядником якої є Університет державної фіскальної служби України.

Більш детально із порядком звернення, реєстрації, опрацювання запитів і надання публічної інформації про діяльність Університету можна ознайомитись в «Інструкції про порядок забезпечення доступу до публічної інформації в Університеті державної фіскальної служби України».

У Податковому відбувся випуск бакалаврів з економічної безпеки та митної справи

Сьогодні у стінах нескореного та незламного Державного податкового університету відбувся випуск бакалаврів Навчально-наукового інституту економічної безпеки та митної справи. Майже 200 випускників завітали до рідної Альма-матер, щоб отримати довгоочікувані дипломи. Це особливий день, адже попри всі виклики зібрав разом дружню університетську родину. Розділити радість свята прийшли і батьки, рідні та друзі. У цей день для […]

Випускники Податкового поповнили ряди нової генерації правників України

Понад 100 випускників Навчально-наукового інституту права зібралися у стінах рідної Альма-матер, щоб отримати документи про освіту. Одразу зазначимо, що вони відмовились від святкових атрибутів та подарунків, зробивши щедру пожертву на допомогу Збройним Силам України! Натомість отримали понад 1000 приємних слів, настанов та подяк. Не забули й про важливе – розпочався випуск з внесення Державного прапора […]

1 липня у Податковому пройде Фотовиставка “Розстріляна Альма-матер”

1 липня у Державному податковому університеті відбудеться фотовиставка світлин Університету, який в березні розстріляли російські окупанти. Мета – збір коштів для відбудови вишу. Захід пройде на площі біля корпусу С. Будуть представлені роботи фотографів Каріни Нагорної, Олега Гриба та Сергія Ніколайця, зроблені після звільнення Ірпеня від російських окупантів. Світлини показують життя до та після вторгнення […]

Податковий університет випустив 114 дипломованих бакалаврів з фінансів та цифрових технологій

Сьогодні до Державного податкового університету завітали випускники, батьки та гості. Перші – щоб отримати довгоочікувані дипломи, інші – привітати випускників з важливою подією у житті. Випускний в умовах війни – це попередження про необхідність бігти в укриття при звуках повітряної тривоги, вшанування загиблих випускників хвилиною мовання та урочистості без масовості. В той же час – […]

У Податковому розпочалася реєстрація на МКТ та МТНК для здобуття ступеня магістра

Майбутні МАГІСТРИ! Від сьогодні, 27 червня, до 18 липня (включно) Державний податковий університет проводить реєстрацію вступників для участі в магістерському комплексному тесті (МКТ) та магістерському тесті навчальної компетентності (МТНК).   ПОРЯДОК ДІЙ ДЛЯ РЕЄСТРАЦІЇ Вступник на магістратуру у період з 27 червня до 18:00 18 липня 2022 року має надіслати на електронну адресу приймальної комісії Державного […]

25 червня випускники Податкового університету зберуться задля допомоги Альма-матер

25 червня 2022 року у Державному податковому університеті відбудеться розширене засідання правління Всеукраїнської Асоціації випускників та ветеранів НУДПСУ, організована за ініціативою Президента Асоціації. Унаслідок бойових дій, що точилися на території Ірпеня у березні цього року, Університет зазнав серйозних руйнувань. Повністю знищений адміністративний корпус, частково пошкоджено ще п’ять корпусів. Значних руйнувань зазнали чотири гуртожитки, в яких […]

МАЙБУТНІ МАГІСТРИ! Не пропустіть!

Уже завтра ви отримаєте відповіді на всі запитання разом з #ДПУ Як працює вступ 2022? Коли подавати документи? Не розібралися з особливостями цьогорічного вступу? Маєте безліч запитань, вагань і хвилювань – тоді завтра на 13:00 нічого не плануйте! Долучайтеся до онлайн спілкування та отримайте фахову консультаційну допомогу з перших вуст: Приймальна комісія та Консультаційний центр з […]

Зустріч випускників ДПУ!

Дорогі випускники! Нагадуємо! Зустріч випускників відбудеться  4 червня 2022 року. Місце зустрічі: Державний податковий університет,  площа перед  корпусом С, вул. Університетська,  31, м. Ірпінь. Реєстрація  з 10.00. Початок об  11.00  у конференцзалі корпусу К. Пропонуємо переглянути відеопослання рідній Альма-Матер від випускників”
Всі новини та анонси