Відділ профорієнтаційної роботи, практики та сприяння працевлаштуванню Навчально-наукового центру організації освітнього процесу Університету державної фіскальної служби України є структурним підрозділом Університету, створений  з метою налагоджування тісної співпраці з роботодавцями та сприянню випускникам і студентам  Університету в працевлаштуванні.

Головним завданням відділу, є надання студентам, аспірантам та випускникам університету різноманітної допомоги з питань тимчасового, сезонного та повного працевлаштування. Співробітники відділу займаються налагодженням контактів із потенційними роботодавцями для формування масиву тимчасових і постійних вакансій, робочих місць для проходження виробничої та переддипломної практик; проведенням тренінгів, презентацій, семінарів та консультацій з питань кар’єри.

Традиційним стало проведення відділом двічі на рік «Ярмарку вакансій», участь в роботі якого беруть відомі вітчизняні та іноземні підприємства і організації, зацікавлені у працевлаштуванні перспективних студентів та молодих спеціалістів. Під час Ярмарку студенти та випускники мають можливість ознайомитись з діяльністю компаній, дізнатись про наявні вакансії, отримати інформацію про відкриті програми з працевлаштування, стажування,проходження практики.

Взаємодія з роботодавцями

Держмитслужба (марафон)

Марафон карєри

Складання резюме

Презентація Прикордонна служба

Презентація НДУ для Марафону карєри

Презентація 2 Держаудитслужба

ДПС (марафон)

Презентація 1 Держаудитслужба

Baker Tilly_2021

Мінфін (презентація на Марафон кар’єри)

День відкритих дверей Мінфін

Презентація ДПС щодо працевлаштування

Головне управління ДПС у м. Києві працевлаштування

Організації та компанії з якими співпрацюємо:

Державна фіскальна служба Україниhttp://kyiv.sfs.gov.ua/dfs-u-regioni/robota-z-personalom/vakansii/
Офіс великих платників податків
Державної фіскальної служби
http://officevp.sfs.gov.ua/
Головне територіальне
управління юстиції у місті Києві
http://justicekyiv.gov.ua/vakansii_upravlinny.html
Головне територіальне управління юстиції у Київській областіhttp://kyivobljust.gov.ua/
Державна аудиторська служба Україниhttp://www.dkrs.gov.ua/kru/uk/index
Державна міграційна служба Україниhttp://dmsu.gov.ua/
Служба безпеки Україниhttps://www.ssu.gov.ua/
Державна служба зайнятостіhttp://www.dcz.gov.ua/control/uk/index
Документ-сервіс «ГОТОВО!»https://gotovo.net.ua/about-us/short
Baker Tillyhttp://www.bakertilly.ua/ru/page_7.htm
Союз юристів Україниhttps://lawyersunion.org.ua/
ПриватБанк https://privatbank.ua/ru/work/
Патрульна поліція Україниhttp://patrol.police.gov.ua/ru/
ПроКредит Банкhttps://hr.procredit-group.com/ua/
АТ «Ощадбанк»https://www.oschadbank.ua/ua/about/vacancies/
IT-Компанія “UnityBars”http://unity-bars.com
Публічне акціонерне товариство “Ветропак Гостомельський склозавод”http://www.vetropack.ua/ru/vetropack/karera/vakansii/
PMU https://www.pmi.com/markets/ukraine/uk
Consulting Lane http://www.consultinglane.com/o-kompanii.html
PwC http://www.pwc.com/ua/en/careers.html
Work&Travel USA http://sonata-ua.com/
Комунальне підприємство “Мунципальна варта” Ірпінської міської радиhttps://www.vartairpin.org/
АБ “Укргазбанк”https://www.ukrgasbank.com/
ПТ «Велта П.М.С.Г. «Гарант-Сервіс»http://www.velta.kiev.ua/
ТОВ «Сільпо-Фуд»https://silpo.ua/

З питань працевлаштування звертатись у відділ профорієнтаційної роботи, практики та сприяння працевлаштуванню
тел.: (04597) 56-595;
е-mail: vdp207@nusta.edu.ua; practicee@ukr.net;
соціальні мережі: www.facebook.com/proforientUDFSU;
адреса: вул. Садова, 53, корпус “Приймальна комісія”, каб. 102, м. Ірпінь, Київська область, 08201
 

Актуальні вакансії

 Лист вакансій

Головний державний виконавець відділу примусового виконання рішень Департаменту державної виконавчої служби

Головний спеціаліст відділу захисту інформації Управління забезпечення та документообігу

Головний спеціаліст відділу представництва держави в комплексних справах Управління представництва держави 

Головний спеціаліст відділу представництва держави у справах щодо тимчасово окупованої території АР Крим

Головний спеціаліст відділу розгляду звернень та надання публічної інформації у сфері державної реєстрації Управління обліку

Головний спеціаліст відділу фінансового забезпечення та звітності

Головний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції

Головний спеціаліст Сектору моніторингу та аналітичного забезпечення

Державний експерт експертної групи моніторингу реалізації державних політик Політичного Директорату

Провідний спеціаліст

Секретар судового засідання Відділу документального забезпечення і контролю (канцелярія)

Секретаріат Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини

консультант суду

Заступник начальника відділу фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку Енергетичної митниці

Головний спеціаліст командування (психолог)

головний спеціаліст відділу фінансово-господарського забезпечення райдержадміністрації

головний спеціаліст ( з інформаційних технологій)

Головний державний інспектор відділу фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку Енергетичної митниці

Головний державний інспектор відділу адміністративно-господарської діяльності Енергетичної митниці

Головний державний аудитор відділу контролю за місцевими бюджетами Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумські

Головний державний аудитор відділу контролю в аграрній галузі, екології та природокористування Управління Північно-східного 

Головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку

Головний спеціаліст відділу взаємодії з державними підприємствами Управління координації виробничої діяльності

Головний спеціаліст відділу з питань організації та координації роботи закладів культури

головний спеціаліст відділу обслуговування розпорядників коштів та інших клієнтів

Головний спеціаліст-юрисконсульт

державний виконавець Генічеського відділу державної виконавчої служби у Генічеському районі Херсонської області 

державний виконавець Голопристанського відділу державної виконавчої служби у Скадовському районі Херсонської області 

Завідувач Сектору розвитку цифрових рішень

завідувач сектору управління персоналом

Любарський районний суд Житомирської області

Старший секретар суду Шполянський районний суд Черкаської області

Державний аудитор відділу контролю в аграрній галузі, екології та природокористування Управління Північного офісу

Головний спеціаліст юридичного відділу

Головний спеціаліст Шполянський районний суд Черкаської області

Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації

Головний державний фінансовий інспектор відділу контролю у соціальній галузі та сфері культури

Головний спеціаліст відділу з питань позашкільної освіти управління освіти Дарницької районної в місті Києві

Головний спеціаліст відділу інформаційно-технічного забезпечення

Головний спеціаліст відділу профілактичної роботи та контролю за установами

Головний спеціаліст відділу сім’ї, гендерної політики та протидії торгівлі людьми управління сімейної політики та оздоровлення

Головний спеціаліст з питань захисту державних таємниць

Головний державний аудитор відділу контролю у галузі промисловості, інфраструктури та ЖКГ Управління Північного офісу Держаудит

Головний державний інспектор відділу митних інформаційних технологій

Підготовка резюме

Порядок написання резюме

Резюме, або Curriculum Vitae (CV– це короткий письмовий опис професійних якостей претендента, який демонструє потенціал особистості та здатність зайняти конкретну посаду.

Резюме повинно відображати три основні якості претендента: освіченість, продуктивність і необмеженість здібностей.

Інформацію для резюме слід вибирати, виходячи з конкретної посади, на яку претендуєте. Тому одне з головних правил резюме таке: на кожне нове інтерв’ю слід приходити з новим резюме і ніколи – без нього.

Орієнтовна структура резюме

  • Особисті дані й контакти
  • Мета
  • Освіта
  • Досвід роботи й особисті досягнення
  • Додаткові навички роботи
  • Громадська діяльність і нагороди
  • Особисті якості, хобі

Рекомендації до оформлення окремих блоків

 Блок «Особисті дані й контакти»

* Ім’я прізвище подаються або великим шрифтом.

* Важливо навести всі контакти – поштову й електронну адреси,  посилання на сторінки у соціальних мережах, телефони;

* Не допускаються скорочення, ініціали!

Блок «Освіта»

У резюме молодого спеціаліста займає провідне місце. Вказується із датами початку й завершення навчання, у зворотному порядку.

Найчастіше подається лише академічна, хоча можна вносити курси, тренінги, стажування тощо.

Шкода згадується в окремих випадках (спеціалізована; закінчили з відзнакою тощо).

Важливо вказати технікум, коледж.

Якщо університетська спеціалізація має якесь відношення до обраної посади, можна назвати випускову кафедру.

Блок «Досвід роботи й особисті досягнення» – найважливіша частина резюме, ваша «комерційна пропозиція».

Як досвід можна подати будь-які навички (практика в університеті, безкоштовне стажування, семінари, конференції, «літні школи»,тимчасовий підробіток).

Блок «Додаткові навички роботи (додаткова інформація)»

Вказуєтеся те, що характеризує вас як працівника, однак не відноситься безпосередньо до конкретних службових обов’язків:

  • досвід роботи із ПК (рівень володіння, робота з певними операційними системами й програмними продуктами)
  • володіння іноземними мовами (рівень-базовий, розмовний, високий;

кількість балів TOEFL. GMAT. IELTS. TSE чи інших офіційних тестів).

  • наявність водійський прав (категорія), автомобіля тощо.

Блок «Нагороди і громадська діяльність» свідчить про лідерські якості, соціальні навички і рівень енергійності, активну участь у громадській діяльності.

Повинен бути найкоротшим.

Важливий для тих українських здобувачів, що планують працювати в іноземній компанії.

Загальні вимоги до оформлення резюме

  • Структурованість. Уся інформація має викладатися в певній послідовності і відповідати вибраній формі.
  • Вибірковість. Виберіть із вашого професійного досвіду лише те, що відповідає поставленій меті.
  • Об’єктивність. Будьте об’єктивні й готові обґрунтувати все, що вказали в резюме.
  • Стислість і конкретність. Резюме не повинно перевищувати двох сторінок, тому інформацію необхідно викладати коротко, чітко, роблячи акцент на важливих для роботодавця моментах.
  • Зосереджуйте увагу на своїх досягненнях.

Практичні поради щодо написання резюме

  1. Максимальні конкретні формування (замість «здійснював навчання»- «навчив двох нових працівників»; замість «швидко засвоюю нові знання»- «освоїв нову процедуру в рекордний термін – за два тижні»).
  2. Уникайте багатослівності й пасивних форм (замість «розбирав скарги на …» – «виконав»; замість «заходив застосування» – «ефективно застосував»).
  3. Віддавайте перевагу позитивній інформації ( замість «розбирав скарги на ..» – «допомагав клієнтам із …»; замість «перешкоджав зниженню долі продаж» – «підвищував потенціал…»).
  4. Концентруйтесь на своїх досягненнях (замість «пропрацював три роки» – «отримав підвищення за посадою (подяку, заохочення, рекомендації тощо)».
  5. Уникайте довгих фраз і «мудрих» слів.

Для характеристики професійного рівня можна використовувати слова:

Запровадив, завідував, досліджував, контролював, координував, забезпечував, заснував, організував, планував, запропонував, розробив, реорганізував, вирішив, керував, створював, збільшував, усував тощо.

Для характеристики особистих рис можна використовувати слова:

Акуратний, уважний, дисциплінований, надійний, ирий,наполегливий, об’єктивний, оптиміст, практичний, чесний, економний, енергійний, цілеспрямований, тактовний, чесний тощо.

Особливості оформлення

Обсяг –  не більше двох сторінок А-4, ключова інформація – на першій сторінці

Використання одного шрифта (Тimes New Roman або Arial)

– Розмір шрифта – 12 або 14

– Кожен розділ виділений відступами

– Заголовки-напівжирним або підкресленням

– Перевірити правопис (клавіша F7 в редакторі Word)

– Поля-ліворуч-2,5; інші-2 см.

– Білий папір хорошої якості.

Найпоширеніше помилки

  • невідповідність трудової біографії, освіти, досвіду претендента об’єктивним вимогам до посади або виставленим роботодавцем;
  • занадто коротке резюме-незрозуміло, чи то автору нічого сказати про себе, чи то він- «сіра мишка»;
  • демонстрація частої зміни місць роботи без пояснення об’єктивних причин;
  • відсутність вказівок на професійне зростання;
  • вказівка великої кількості навчальних курсів і семінарів;
  • занадто детальне резюме, що містить безліч непотрібної інформації і ліричних відступів або прояви недоречного гумору.

 

 

 

 

 

Зразок резюме

 

 

 

Особисті дані контакти:

Народився 17 вересня 1996р.

Неодружений

08202, Київська область,

м. Ірпінь, вул. Тургенєвська, 1, кв. 7

тел. 0459752376

тел. моб. + 380503214327

e-mail:serg sergiychuk@ukr.net

Мета: отримати посаду бухгалтера-ревізора в великій виробничій компанії, де міг би застосувати й розвинути набуті в Університеті знання та навички, допомогти оптимізувати роботу з використанням сучасних програмних продуктів.

Освіта: 2011-2016- Університет державної фіскальної служби України, диплом магістра за програмою «Облік і аудит в управлінні бюджетними і фінансовими організаціями» з відзнакою;

2008-2011- Індустріальний коледж (м. Дніпропетровськ), диплом молодшого спеціаліста;

2000-2011- Спеціалізована загальноосвітня школа із поглибленим вивченням математики й економіки.

Курси і тренінги: Сертифіковані курси з вивчення програми «M.e.doc IS»

із застосуванням дистанційних технологій; курс поглибленого вивчення англійської мови «English for Business».

Досвід роботи й особисті досягнення:

* Проходив практику у ДПА Чернігвської обл., у відділі ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­_____________,

отримав навички ________, допоміг систематизувати, оптимізувати ___________ тощо;

* На всеукраїнську студентську наукову конференцію підготував доповідь про використання дистанційних технологій у подаванні бухгалтерської звітності, яка отримала високу оцінку й опублікована в збірнику наукових матеріалів;

* Два роки працював консультантом в магазині взуття, тощо дало досвід командної роботи й вирішення конфліктних ситуацій.

Додаткові відомості: володіння іноземними мовами: англійська-вільно;

Німецька – базовий рівень; впевнений користувач ПК (пакет VS Office; поштові програми; Інтернет), володію програмою__________

Маю права категорії В і С

Особисті якості: активна життєва позиція, оптиміст, не гублюся в стресових ситуаціях, відповідальний.

Підготовка до співбесіди

Підготовка до співбесіди

Співбесіда – основна форма підбору кандидатів на робоче місце. Пам’ятайте, що успіх у працевлаштуванні залежить не тільки від Ваших професійних якостей та кваліфікації, але й від того, яке враження Ви справите на роботодавця під час співбесіди.

Готуючись до співбесіди, скористайтесь порадами:

  • перш за все з’ясуйте для себе, чого Ви очікуєте від цієї зустрічі;
  • дізнайтеся якомога більше про підприємство (організацію), де Ви плануєте працювати;
  • підготуйте копії всіх потрібних документів;
  • потурбуйтеся про рекомендації;
  • визначне місце розташування підприємства і маршрут, щоб не запізнитися на зустріч;
  • оберіть діловий одяг;
  • налаштуйтесь на співбесіду позитивно;

Оскільки більшість роботодавців ставлять одні й ті ж самі запитання, підготуйтесь до них. Завчасно продумайте свої відповіді на запитання щодо;

  • вашого професійного досвіду та посадових обов’язків на останнього місці роботи;
  • причини Вашого звільнення;
  • бажання працювати саме на цьому підприємстві;
  • заробітної плати, на яку Ви претендуєте;
  • готовність приступити до роботи.

Під час співбесіди дізнайтеся у роботодавця про:

  • режим роботи та відпочинку на підприємстві;
  • можливість кар’єрного зростання та підвищення кваліфікації;
  • перспективи розвитку підприємства тощо.

  Особливу увагу приділіть умовам роботи, які пропонуватиме роботодавець.

Якщо роботодавець не запропонував Вам працевлаштування відразу, не засмучуйтесь. Уточніть, яким чином Ви можете дізнатися про результати співбесіди, обговоріть можливість зателефонувати особисто.

Об’єктивно оцініть результати Вашої зустрічі, аби уникнути помилок у майбутньому. Вчіться на власному досвіді і памятайте –  випадкових перемог не буває!

Оголошення