Організації та компанії з якими співпрацюємо:

Державна фіскальна служба України http://kyiv.sfs.gov.ua/dfs-u-regioni/robota-z-personalom/vakansii/
Офіс великих платників податків
Державної фіскальної служби
http://officevp.sfs.gov.ua/
Головне територіальне
управління юстиції у місті Києві
http://justicekyiv.gov.ua/vakansii_upravlinny.html
Головне територіальне управління юстиції у Київській області http://kyivobljust.gov.ua/
Державна аудиторська служба України http://www.dkrs.gov.ua/kru/uk/index
Державна міграційна служба України http://dmsu.gov.ua/
Служба безпеки України https://www.ssu.gov.ua/
Державна служба зайнятості http://www.dcz.gov.ua/control/uk/index
Документ-сервіс «ГОТОВО!» https://gotovo.net.ua/about-us/short
Baker Tilly http://www.bakertilly.ua/ru/page_7.htm
ПриватБанк  https://privatbank.ua/ru/work/
Патрульна поліція України http://patrol.police.gov.ua/ru/
ПроКредит Банк https://hr.procredit-group.com/ua/
АТ «Ощадбанк» https://www.oschadbank.ua/ua/about/vacancies/
Публічне акціонерне товариство “Ветропак Гостомельський склозавод” http://www.vetropack.ua/ru/vetropack/karera/vakansii/
PMU  https://www.pmi.com/markets/ukraine/uk
Consulting Lane  http://www.consultinglane.com/o-kompanii.html
PwC  http://www.pwc.com/ua/en/careers.html
Work&Travel USA  http://sonata-ua.com/
 ІНГО Україна http://ingo.ua/ua

З питань працевлаштування звертатись у відділ профорієнтаційної роботи, практики та сприяння працевлаштуванню

тел.: (04597) 56-595;

е-mail: vdp207@nusta.edu.ua; practicee@ukr.net;

соціальні мережі: www.facebook.com/proforientUDFSU;

адреса: вул. Садова, 53, корпус “Приймальна комісія”, каб. 102, м. Ірпінь, Київська область, 08201

 

Порядок у написанні резюме

 

Резюме, або Curriculum Vitae (CV)– це короткий письмовий опис професійних якостей претендента, який демонструє потенціал особистості та здатність зайняти конкретну посаду.

Резюме повинно відображати три основні якості претендента: освіченість, продуктивність і необмеженість здібностей.

Інформацію для резюме слід вибирати, виходячи з конкретної посади, на яку претендуєте. Тому одне з головних правил резюме таке: на кожне нове інтерв’ю слід приходити з новим резюме і ніколи- без нього.

Орієнтовна структура резюме

  • Особисті дані й контакти
  • Мета
  • Освіта
  • Досвід роботи й особисті досягнення
  • Додаткові навички роботи
  • Громадська діяльність і нагороди
  • Особисті якості, хобі.

Рекомендації до оформлення окремих блоків

 Блок «Особисті дані й контакти»

* Ім’я прізвище подаються або великим шрифтом.

* Важливо навести всі контакти – поштову й електронну адреси, скап,

посилання на сторінки у соціальних мережах, телефони;

* Не допускаються скорочення, ініціали!

Блок «Освіта»

У резюме молодого спеціаліста займає провідне місце. Вказується із датами початку й завершення навчання, у зворотному порядку.

Найчастіше подається лише академічна, хоча можна вносити курси, тренінги, стажування тощо.

Шкода згадується в окремих випадках (спеціалізована; закінчили з відзнакою тощо).

Важливо вказати технікум, коледж.

Якщо університетська спеціалізація має якесь відношення до обраної посади, можна назвати випускову кафедру.

 

Блок «Досвід роботи й особисті досягнення»- найважливіша частина резюме, ваша «комерційна пропозиція».

Як досвід можна подати будь-які навички (практика в університеті, безкоштовне стажування, семінари, конференції, «літні школи»,тимчасовий підробіток).

Блок «Додаткові навички роботи (додаткова інформація)»

Вказуєтеся те, що характеризує вас як працівника, однак не відноситься безпосередньо до конкретних службових обов’язків:

  • досвід роботи із ПК (рівень володіння, робота з певними операційними системами й програмними продуктами)
  • володіння іноземними мовами (рівень-базовий, розмовний, високий;

кількість балів TOEFL. GMAT. IELTS. TSE чи інших офіційних тестів).

  • наявність водійський прав (категорія), автомобіля тощо.

Блок «Нагороди і громадська діяльність» свідчить про лідерські якості, соціальні навички і рівень енергійності, активну участь у громадській діяльності.

Повинен бути найкоротшим.

Важливий для тих українських здобувачів, що планують працювати в іноземній компанії.

 

 

Загальні вимоги до оформлення резюме

  • Структурованість. Уся інформація має викладатися в певній послідовності і відповідати вибраній формі.
  • Вибірковість. Виберіть із вашого професійного досвіду лише те, що відповідає поставленій меті.
  • Об’єктивність. Будьте об’єктивні й готові обґрунтувати все, що вказали в резюме.
  • Стислість і конкретність. Резюме не повинно перевищувати двох сторінок, тому інформацію необхідно викладати коротко, чітко, роблячи акцент на важливих для роботодавця моментах.
  • Зосереджуйте увагу на своїх досягненнях.

Практичні поради щодо написання резюме

  1. Максимальні конкретні формування (замість «здійснював навчання»- «навчив двох нових працівників»; замість «швидко засвоюю нові знання»- «освоїв нову процедуру в рекордний термін – за два тижні»).
  2. Уникайте багатослівності й пасивних форм (замість «розбирав скарги на …» – «виконав»; замість «заходив застосування» – «ефективно застосував»).
  3. Віддавайте перевагу позитивній інформації ( замість «розбирав скарги на ..» – «допомагав клієнтам із …»; замість «перешкоджав зниженню долі продаж» – «підвищував потенціал…»).
  4. Концентруйтесь на своїх досягненнях (замість «пропрацював три роки» – «отримав підвищення за посадою (подяку, заохочення, рекомендації тощо)».
  5. Уникайте довгих фраз і «мудрих» слів.

 

Для характеристики професійного рівня можна використовувати слова:

Запровадив, завідував, досліджував, контролював, координував, забезпечував, заснував, організував, планував, запропонував, розробив, реорганізував, вирішив, керував, створював, збільшував, усував тощо.

Для характеристики особистих рис можна використовувати слова:

Акуратний, уважний, дисциплінований, надійний, ирий,наполегливий, об’єктивний, оптиміст, практичний, чесний, економний, енергійний, цілеспрямований, тактовний, чесний тощо.

Особливості оформлення

Обсяг –  не більше двох сторінок А-4, ключова інформація – на першій сторінці

Використання одного шрифта (Тimes New Roman або Arial)

– Розмір шрифта – 12 або 14

– Кожен розділ виділений відступами

– Заголовки-напівжирним або підкресленням

– Перевірити правопис (клавіша F7 в редакторі Word)

– Поля-ліворуч-2,5; інші-2 см.

– Білий папір хорошої якості.

Найпоширеніше помилки

  • невідповідність трудової біографії, освіти, досвіду претендента об’єктивним вимогам до посади або виставленим роботодавцем;
  • занадто коротке резюме-незрозуміло, чи то автору нічого сказати про себе, чи то він- «сіра мишка»;
  • демонстрація частої зміни місць роботи без пояснення об’єктивних причин;
  • відсутність вказівок на професійне зростання;
  • вказівка великої кількості навчальних курсів і семінарів;
  • занадто детальне резюме, що містить безліч непотрібної інформації і ліричних відступів або прояви недоречного гумору.

 

 

 

 

 

Зразок резюме

 

 

 

Особисті дані контакти:

Народився 17 вересня 1996р.

Неодружений

08202, Київська область,

м. Ірпінь, вул. Тургенєвська, 1, кв. 7

тел. 0459752376

тел. моб. + 380503214327

e-mail:serg sergiychuk@ukr.net

Мета: отримати посаду бухгалтера-ревізора в великій виробничій компанії, де міг би застосувати й розвинути набуті в Університеті знання та навички, допомогти оптимізувати роботу з використанням сучасних програмних продуктів.

Освіта: 2011-2016- Університет державної фіскальної служби України, диплом магістра за програмою «Облік і аудит в управлінні бюджетними і фінансовими організаціями» з відзнакою;

2008-2011- Індустріальний коледж (м. Дніпропетровськ), диплом молодшого спеціаліста;

2000-2011- Спеціалізована загальноосвітня школа із поглибленим вивченням математики й економіки.

Курси і тренінги: Сертифіковані курси з вивчення програми «M.e.doc IS»

із застосуванням дистанційних технологій; курс поглибленого вивчення англійської мови «English for Business».

Досвід роботи й особисті досягнення:

* Проходив практику у ДПА Чернігвської обл., у відділі ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­_____________,

отримав навички ________, допоміг систематизувати, оптимізувати ___________ тощо;

* На всеукраїнську студентську наукову конференцію підготував доповідь про використання дистанційних технологій у подаванні бухгалтерської звітності, яка отримала високу оцінку й опублікована в збірнику наукових матеріалів;

* Два роки працював консультантом в магазині взуття, тощо дало досвід командної роботи й вирішення конфліктних ситуацій.

Додаткові відомості: володіння іноземними мовами: англійська-вільно;

Німецька – базовий рівень; впевнений користувач ПК (пакет VS Office; поштові програми; Інтернет), володію програмою__________

Маю права категорії В і С

Особисті якості: активна життєва позиція, оптиміст, не гублюся в стресових ситуаціях, відповідальний.

Підотовка до співбесіди

Співбесіда – основна форма підбору кандидатів на робоче місце. Пам’ятайте, що успіх у працевлаштуванні залежить не тільки від Ваших професійних якостей та кваліфікації, але й від того, яке враження Ви справите на роботодавця під час співбесіди.

Готуючись до співбесіди, скористайтесь порадами:

  • перш за все з’ясуйте для себе, чого Ви очікуєте від цієї зустрічі;
  • дізнайтеся якомога більше про підприємство (організацію), де Ви плануєте працювати;
  • підготуйте копії всіх потрібних документів;
  • потурбуйтеся про рекомендації;
  • визначне місце розташування підприємства і маршрут, щоб не запізнитися на зустріч;
  • оберіть діловий одяг;
  • налаштуйтесь на співбесіду позитивно;

Оскільки більшість роботодавців ставлять одні й ті ж самі запитання, підготуйтесь до них. Завчасно продумайте свої відповіді на запитання щодо;

  • вашого професійного досвіду та посадових обов’язків на останнього місці роботи;
  • причини Вашого звільнення;
  • бажання працювати саме на цьому підприємстві;
  • заробітної плати, на яку Ви претендуєте;
  • готовність приступити до роботи.

Під час співбесіди дізнайтеся у роботодавця про:

  • режим роботи та відпочинку на підприємстві;
  • можливість кар’єрного зростання та підвищення кваліфікації;
  • перспективи розвитку підприємства тощо.

  Особливу увагу приділіть умовам роботи, які пропонуватиме роботодавець.

Якщо роботодавець не запропонував Вам працевлаштування відразу, не засмучуйтесь. Уточніть, яким чином Ви можете дізнатися про результати співбесіди, обговоріть можливість зателефонувати особисто.

         Об’єктивно оцініть результати Вашої зустрічі, аби уникнути помилок у майбутньому. Вчіться на власному досвіді і памятайте –  випадкових перемог не буває!

Порядок у написанні резюме

 

Резюме, або Curriculum Vitae (CV)– це короткий письмовий опис професійних якостей претендента, який демонструє потенціал особистості та здатність зайняти конкретну посаду.

Резюме повинно відображати три основні якості претендента: освіченість, продуктивність і необмеженість здібностей.

            Інформацію для резюме слід вибирати, виходячи з конкретної посади, на яку претендуєте. Тому одне з головних правил резюме таке: на кожне нове інтерв’ю слід приходити з новим резюме і ніколи- без нього.

Орієнтовна структура резюме

  • Особисті дані й контакти
  • Мета
  • Освіта
  • Досвід роботи й особисті досягнення
  • Додаткові навички роботи
  • Громадська діяльність і нагороди
  • Особисті якості, хобі.

Рекомендації до оформлення окремих блоків

 Блок «Особисті дані й контакти»

* Ім’я прізвище подаються або великим шрифтом.

* Важливо навести всі контакти – поштову й електронну адреси, скап,

посилання на сторінки у соціальних мережах, телефони;

* Не допускаються скорочення, ініціали!

Блок «Освіта»

У резюме молодого спеціаліста займає провідне місце. Вказується із датами початку й завершення навчання, у зворотному порядку.

            Найчастіше подається лише академічна, хоча можна вносити курси, тренінги, стажування тощо.

Шкода згадується в окремих випадках (спеціалізована; закінчили з відзнакою тощо).

Важливо вказати технікум, коледж.

Якщо університетська спеціалізація має якесь відношення до обраної посади, можна назвати випускову кафедру.

 

Блок «Досвід роботи й особисті досягнення»- найважливіша частина резюме, ваша «комерційна пропозиція».

            Як досвід можна подати будь-які навички (практика в університеті, безкоштовне стажування, семінари, конференції, «літні школи»,тимчасовий підробіток).

            Блок «Додаткові навички роботи (додаткова інформація)»

Вказуєтеся те, що характеризує вас як працівника, однак не відноситься безпосередньо до конкретних службових обов’язків:

  • досвід роботи із ПК (рівень володіння, робота з певними операційними системами й програмними продуктами)
  • володіння іноземними мовами (рівень-базовий, розмовний, високий;

кількість балів TOEFL. GMAT. IELTS. TSE чи інших офіційних тестів).

  • наявність водійський прав (категорія), автомобіля тощо.

Блок «Нагороди і громадська діяльність» свідчить про лідерські якості, соціальні навички і рівень енергійності, активну участь у громадській діяльності.

Повинен бути найкоротшим.

Важливий для тих українських здобувачів, що планують працювати в іноземній компанії.

Загальні вимоги до оформлення резюме

  • Структурованість. Уся інформація має викладатися в певній послідовності і відповідати вибраній формі.
  • Вибірковість. Виберіть із вашого професійного досвіду лише те, що відповідає поставленій меті.
  • Об’єктивність. Будьте об’єктивні й готові обґрунтувати все, що вказали в резюме.
  • Стислість і конкретність. Резюме не повинно перевищувати двох сторінок, тому інформацію необхідно викладати коротко, чітко, роблячи акцент на важливих для роботодавця моментах.
  • Зосереджуйте увагу на своїх досягненнях.

Практичні поради щодо написання резюме

  1. Максимальні конкретні формування (замість «здійснював навчання»- «навчив двох нових працівників»; замість «швидко засвоюю нові знання»- «освоїв нову процедуру в рекордний термін – за два тижні»).
  2. Уникайте багатослівності й пасивних форм (замість «розбирав скарги на …» – «виконав»; замість «заходив застосування» – «ефективно застосував»).
  3. Віддавайте перевагу позитивній інформації ( замість «розбирав скарги на ..» – «допомагав клієнтам із …»; замість «перешкоджав зниженню долі продаж» – «підвищував потенціал…»).
  4. Концентруйтесь на своїх досягненнях (замість «пропрацював три роки» – «отримав підвищення за посадою (подяку, заохочення, рекомендації тощо)».
  5. Уникайте довгих фраз і «мудрих» слів.

 

Для характеристики професійного рівня можна використовувати слова:

Запровадив, завідував, досліджував, контролював, координував, забезпечував, заснував, організував, планував, запропонував, розробив, реорганізував, вирішив, керував, створював, збільшував, усував тощо.

Для характеристики особистих рис можна використовувати слова:

Акуратний, уважний, дисциплінований, надійний, ирий,наполегливий, об’єктивний, оптиміст, практичний, чесний, економний, енергійний, цілеспрямований, тактовний, чесний тощо.

Особливості оформлення

Обсяг –  не більше двох сторінок А-4, ключова інформація – на першій сторінці

Використання одного шрифта (Тimes New Roman або Arial)

– Розмір шрифта – 12 або 14

– Кожен розділ виділений відступами

– Заголовки-напівжирним або підкресленням

– Перевірити правопис (клавіша F7 в редакторі Word)

– Поля-ліворуч-2,5; інші-2 см.

– Білий папір хорошої якості.

Найпоширеніше помилки

  • невідповідність трудової біографії, освіти, досвіду претендента об’єктивним вимогам до посади або виставленим роботодавцем;
  • занадто коротке резюме-незрозуміло, чи то автору нічого сказати про себе, чи то він- «сіра мишка»;
  • демонстрація частої зміни місць роботи без пояснення об’єктивних причин;
  • відсутність вказівок на професійне зростання;
  • вказівка великої кількості навчальних курсів і семінарів;
  • занадто детальне резюме, що містить безліч непотрібної інформації і ліричних відступів або прояви недоречного гумору.

 

Зразок резюме

 

Особисті дані контакти:

Народився 17 вересня 1996р.

Неодружений

08202, Київська область,

м. Ірпінь, вул. Тургенєвська, 1, кв. 7

тел. 0459752376

тел. моб. + 380503214327

e-mail:serg sergiychuk@ukr.net

Мета: отримати посаду бухгалтера-ревізора в великій виробничій компанії, де міг би застосувати й розвинути набуті в Університеті знання та навички, допомогти оптимізувати роботу з використанням сучасних програмних продуктів.

Освіта: 2011-2016- Університет державної фіскальної служби України, диплом магістра за програмою «Облік і аудит в управлінні бюджетними і фінансовими організаціями» з відзнакою;

2008-2011- Індустріальний коледж (м. Дніпропетровськ), диплом молодшого спеціаліста;

2000-2011- Спеціалізована загальноосвітня школа із поглибленим вивченням математики й економіки.

Курси і тренінги: Сертифіковані курси з вивчення програми «M.e.doc IS»

із застосуванням дистанційних технологій; курс поглибленого вивчення англійської мови «English for Business».

Досвід роботи й особисті досягнення:

* Проходив практику у ДПА Чернігвської обл., у відділі ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­_____________,

отримав навички ________, допоміг систематизувати, оптимізувати ___________ тощо;

* На всеукраїнську студентську наукову конференцію підготував доповідь про використання дистанційних технологій у подаванні бухгалтерської звітності, яка отримала високу оцінку й опублікована в збірнику наукових матеріалів;

* Два роки працював консультантом в магазині взуття, тощо дало досвід командної роботи й вирішення конфліктних ситуацій.

Додаткові відомості: володіння іноземними мовами: англійська-вільно;

Німецька – базовий рівень; впевнений користувач ПК (пакет VS Office; поштові програми; Інтернет), володію програмою__________

Маю права категорії В і С

Особисті якості: активна життєва позиція, оптиміст, не гублюся в стресових ситуаціях, відповідальний.

Студенту щодо працевлаштування

Відділ профорієнтаційної роботи, практики та сприяння працевлаштуванню Навчально-наукового центру організації освітнього процесу Університету державної фіскальної служби України є структурним підрозділом Університету, створений  з метою налагоджування тісної співпраці з роботодавцями та сприянню випускникам і студентам  Університету в працевлаштуванні.

Головним завданням відділу, є надання студентам, аспірантам та випускникам університету різноманітної допомоги з питань тимчасового, сезонного та повного працевлаштування. Співробітники відділу займаються налагодженням контактів із потенційними роботодавцями для формування масиву тимчасових і постійних вакансій, робочих місць для проходження виробничої та переддипломної практик; проведенням тренінгів, презентацій, семінарів та консультацій з питань кар’єри.

Традиційним стало проведення відділом двічі на рік «Ярмарку вакансій», участь в роботі якого беруть відомі вітчизняні та іноземні підприємства і організації, зацікавлені у працевлаштуванні перспективних студентів та молодих спеціалістів. Під час Ярмарку студенти та випускники мають можливість ознайомитись з діяльністю компаній, дізнатись про наявні вакансії, отримати інформацію про відкриті програми з працевлаштування, стажування,проходження практики.