Відбувся черговий в цьому навчальному році методичний семінар на тему «Інтерактивна лекція: як сконструювати?»

Відбувся черговий в цьому навчальному році методичний семінар на тему «Інтерактивна лекція: як сконструювати?»

28 жовтня 2021 року відбувся черговий в цьому навчальному році методичний семінар на тему «Інтерактивна лекція: як сконструювати?». Завідувач навчально-методичного відділу Ірина Качур в процесі виступу ознайомила учасників з  трендами освітніх технологій, наголосила, що нові інноваційні форми проведення лекцій, що використовують інструменти інтерактивного навчання є вимогою сьогодення в умовах  трансформації системи вищої освіти. 

Зазначено, що саме інтерактивна лекція дозволяє поєднати керуючу роль викладача з високою активністю здобувачів вищої освіти на основі використання сучасних інтерактивних технологій.  Змінюється докорінно модель поведінки викладача і здобувача: інтерактивна лекція надає здобувачам можливість стати головними суб’єктами процесу навчання; змінюється традиційний погляд на роль лектора, який віднині виступає не лише у ролі “джерела інформації”, але й організатора дискусії, фасілітатора, консультанта, авторитетної особи, яка забезпечує корекцію засвоєного матеріалу. 

Доповідач визначила основні види інтерактивних занять, переваги їх перед традиційними формами організації навчання.

Учасникам  семінару запропоновані окремі моделі конструювання інтерактивних лекцій. Разом з тим, наголошено, що побудова на основі комплексного застосування найбільш доцільних у кожному конкретному випадку інноваційних технологій.  Перевагу мають комп’ютерні технології, зокрема, гіпертекстові, навчальні модулі, ділові ігри, технології „кейс-стаді”, „воркшоп”, тренінги, презентації.  Педагогічна майстерність викладача  полягає в ефективному  пристосуванні обраної технології або її елементів до певного етапу лекції.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *