Відділ профорієнтаційної роботи, практики та сприяння працевлаштуванню Навчально-наукового центру організації освітнього процесу Університету державної фіскальної служби України є структурним підрозділом Університету, створений  з метою налагоджування тісної співпраці з роботодавцями та сприянню випускникам і студентам  Університету в працевлаштуванні.

Головним завданням відділу, є надання студентам, аспірантам та випускникам університету різноманітної допомоги з питань тимчасового, сезонного та повного працевлаштування. Співробітники відділу займаються налагодженням контактів із потенційними роботодавцями для формування масиву тимчасових і постійних вакансій, робочих місць для проходження виробничої та переддипломної практик; проведенням тренінгів, презентацій, семінарів та консультацій з питань кар’єри.

Традиційним стало проведення відділом двічі на рік «Ярмарку вакансій», участь в роботі якого беруть відомі вітчизняні та іноземні підприємства і організації, зацікавлені у працевлаштуванні перспективних студентів та молодих спеціалістів. Під час Ярмарку студенти та випускники мають можливість ознайомитись з діяльністю компаній, дізнатись про наявні вакансії, отримати інформацію про відкриті програми з працевлаштування, стажування,проходження практики.

Відгуки від керівників баз практики (роботодавців) щодо оцінювання рівня знань (І семестр 2020)

Аналіз анкетування 2019-2020 н.р. (ІІ семестр)

Відгуки роботодавців_керівників практики від баз практики

Перелік баз проходження практики в розрізі видів практики на 2019_2020 н.р. 

Головний спеціаліст 6 відділу Департаменту організаційного та інформаційно-аналітичного забезпечення Адміністрації Держспецзв

Головний спеціаліст відділення військового обліку та бронювання сержантів і солдатів запасу

Головний спеціаліст з внутрішнього аудиту Центрально-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції

Головний спеціаліст з питань внутрішнього аудиту

Головний спеціаліст сектора правового забезпечення відділення Національної служби посередництва і примирення в місті Києві

Провідний спеціаліст відділу іноземних судів Департаменту міжнародних спорів

Секретар судового засідання

Секретар судового засідання Одеса

Взаємодія з роботодавцями

Презентація 2 Держаудитслужба

ДПС (марафон)

Презентація 1 Держаудитслужба

Baker Tilly_2021

Мінфін (презентація на Марафон кар’єри)

День відкритих дверей Мінфін

Презентація ДПС щодо працевлаштування

Головне управління ДПС у м. Києві працевлаштування

Організації та компанії з якими співпрацюємо:

Державна фіскальна служба України http://kyiv.sfs.gov.ua/dfs-u-regioni/robota-z-personalom/vakansii/
Офіс великих платників податків
Державної фіскальної служби
http://officevp.sfs.gov.ua/
Головне територіальне
управління юстиції у місті Києві
http://justicekyiv.gov.ua/vakansii_upravlinny.html
Головне територіальне управління юстиції у Київській області http://kyivobljust.gov.ua/
Державна аудиторська служба України http://www.dkrs.gov.ua/kru/uk/index
Державна міграційна служба України http://dmsu.gov.ua/
Служба безпеки України https://www.ssu.gov.ua/
Державна служба зайнятості http://www.dcz.gov.ua/control/uk/index
Документ-сервіс «ГОТОВО!» https://gotovo.net.ua/about-us/short
Baker Tilly http://www.bakertilly.ua/ru/page_7.htm
Союз юристів України https://lawyersunion.org.ua/
ПриватБанк  https://privatbank.ua/ru/work/
Патрульна поліція України http://patrol.police.gov.ua/ru/
ПроКредит Банк https://hr.procredit-group.com/ua/
АТ «Ощадбанк» https://www.oschadbank.ua/ua/about/vacancies/
IT-Компанія “UnityBars” http://unity-bars.com
Публічне акціонерне товариство “Ветропак Гостомельський склозавод” http://www.vetropack.ua/ru/vetropack/karera/vakansii/
PMU  https://www.pmi.com/markets/ukraine/uk
Consulting Lane  http://www.consultinglane.com/o-kompanii.html
PwC  http://www.pwc.com/ua/en/careers.html
Work&Travel USA  http://sonata-ua.com/
Комунальне підприємство “Мунципальна варта” Ірпінської міської ради https://www.vartairpin.org/
АБ “Укргазбанк” https://www.ukrgasbank.com/
ПТ «Велта П.М.С.Г. «Гарант-Сервіс» http://www.velta.kiev.ua/
ТОВ «Сільпо-Фуд» https://silpo.ua/

З питань працевлаштування звертатись у відділ профорієнтаційної роботи, практики та сприяння працевлаштуванню
тел.: (04597) 56-595;
е-mail: vdp207@nusta.edu.ua; practicee@ukr.net;
соціальні мережі: www.facebook.com/proforientUDFSU;
адреса: вул. Садова, 53, корпус “Приймальна комісія”, каб. 102, м. Ірпінь, Київська область, 08201
 

Актуальні вакансії

Старший секретар суду

Секретар суду

Деснянський районний суд міста Києва секретар судових засідань

Головний спеціаліст

Головний спеціаліст з питань внутрішнього аудиту

Головний спеціаліст з інформаційних технологій

Головний спеціаліст відділу фінансово-економічної діяльності та господарського забезпечення

Головний спеціаліст відділу фінансово-господарського забезпечення

Головний спеціаліст відділу нормативного забезпечення управління методичного керівництва та нормативного забезпечення юридичн

Головний спеціаліст відділу нормативно-методичного забезпечення

Головний спеціаліст відділення призову (психолог) Могилів-Подільського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки 

Секретар судових засідань

Cудовий розпорядник

Консультант суду

Головний спеціаліст служби у справах дітей Тернопільської районної державної адміністрації

Головний спеціаліст з інформаційних технологій

Головний спеціаліст відділу проектно-кошторисної роботи

Головний спеціаліст відділу оплати праці та соціально-трудових відносин Бухгалтерської служби (на правах управління)

Головний спеціаліст відділу обслуговування громадян №7 (сервісний центр) управління обслуговування громадян

Головний спеціаліст відділу інформаційно-аналітичного забезпечення та контролю за використанням даних інформаційних систем та е

Головний спеціаліст відділу ведення карток реєстру застрахованих осіб № 1 управління інформаційних систем та електронних реєстр

Головний державний інспектор відділу методології та розгляду звернень платників податків управління Державного реєстру фізични

Головний державний інспектор відділу обміну інформацією за запитом управління обміну інформацією та податкових угод Департамент

Головний державний інспектор відділу організації роботи щодо внесення відомостей до ЄДР Юридичного департаменту

Головний державний інспектор відділу проактивного аналізу управління моніторингу функціонування ІТ-інфраструктури Департамент

Головний державний інспектор відділу проведення тематичних перевірок управління відомчих перевірок з питань податкових ризиків

Головний державний інспектор відділу внутрішнього аудиту функцій ресурсного забезпечення управління внутрішнього аудиту функці

Головний державний інспектор відділу двостороннього та багатостороннього податкового співробітництва управління євроінтеграці

Головний державний інспектор відділу забезпечення методологічного супроводження Електронного кабінету управління електронних

Актуальні вакансії

Головний державний інспектор відділу митного оформлення ’Залізничний’ митного поста ’Коростень’

Головний державний інспектор сектору митної статистики

Головний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції

Головний спеціаліст з питань комунікацій та зв’язків з громадськістю відділу організаційної роботи Управління Північного офісу

Головний спеціаліст сектору програмного забезпечення

Бюро економічної безпеки України головний спеціаліст Сектору внутрішнього аудиту

Бюро економічної безпеки України головний спеціаліст відділу управління кар’єрою та комплектування осіб

Бюро економічної безпеки України головний спеціаліст відділу розгляду звернень громадян Організаційно-розпорядчого управління

Бюро економічної безпеки України головний спеціаліст відділу розвитку персоналу та соціального захисту Департаменту персоналу

Бюро економічної безпеки України Головний спеціаліст відділу організаційного забезпечення Організаційно-розпорядчого управлін

Бюро економічної безпеки України головний спеціаліст відділу нормативно-правової роботи та експертизи Юридичного департаменту

Бюро економічної безпеки України головний спеціаліст відділу кадрового менеджменту державної служби Департаменту персоналу

Бюро економічної безпеки України головний спеціаліст відділу загального діловодства та архіву Організаційно-розпорядчого управ

Бюро економічної безпеки України головний спеціаліст Відділу забезпечення діяльності Директора

Бюро економічної безпеки України головний спеціаліст відділу протоколу та міжнародної взаємодії Директора Управління міжнародн

Бюро економічної безпеки України Головний спеціаліст відділу претензійно-позовної та судової роботи Юридичного департаменту

Бюро економічної безпеки України головний спеціаліст відділу планування бюджетних програм, мережі та зведеної звітності Фінансо

Бюро економічної безпеки України головний спеціаліст відділу договірної та аналітичної роботи Юридичного департаменту

Бюро економічної безпеки України головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності Фінансового управління

Актуальні вакансії


Головний спеціаліст відділу кадрової роботи та управління персоналом (бухгалтер)

Головний спеціаліст відділу контролю та взаємодії з правоохоронними органами управління організації реєстраційної діяльності

Головний спеціаліст відділу організаційно-аналітичного забезпечення роботи голови Оболонської районної в місті Києві

головний спеціаліст відділу правового забезпечення

головний спеціаліст відділу режиму та секретного діловодства Режимно-секретного управління

Провідний спеціаліст відділу документального обігу, контролю та забезпечення розгляду звернень громадян (канцелярія)

Провідний спеціаліст відділу організаційного забезпечення розгляду цивільних та адміністративних справ

Секретар судового засідання

судовий розпорядник 2

судовий розпорядник

Секретаріат Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини

секретар судового засідання

Центральне міжрегіональне управління Державної міграційної служби у м. Києві та Київській області

Державний реєстратор

головний спеціаліст Ірпінського відділу державної реєстрації актів цивільного стану у Бучанському районі Київської області Цент

Головний спеціаліст з питань комунікацій та зв’язків з громадськістю відділу організаційної роботи Управління Північного офісу

Головний спеціаліст з інформаційних технологій

Головний державний аудитор відділу контролю за місцевими бюджетами

Головний спеціаліст відділу організаційного забезпечення розгляду кримінальних справ

Головний спеціаліст відділу оцінювання та розвитку персоналу Управління з питань персоналу

Головний спеціаліст Сектору виявлення та розшуку активів

Головний спеціаліст сектору з питань управління об’єктами державного майна

Головний спеціаліст сектору публічних закупівель апарату Вищого антикорупційного суду

Головний спеціаліст фінансово-економічного відділу

Судовий розпорядник відділу управління персоналом та організації діяльності Служби судових розпорядників

Старший секретар апарату Господарського суду Київської області

Секретар судового засідання м.Київ

Провідний спеціаліст відділу організаційного забезпечення розгляду цивільних та адміністративних справ

Компанія Великої четвірки

Старший державний виконавець відділу примусового виконання рішень

Провідний спеціаліст відділу організації та контролю за виконанням рішень

Головний спеціаліст відділу співпраці з Європейським банком реконструкції та розвитку та іншими регіональними організаціями

Головний спеціаліст відділу співпраці з Групою Світового банку Департаменту міжнародних фінансових проектів

Головний спеціаліст відділу майнових відносин Департаменту фінансово-економічного планування, аналізу та майнових відносин

Головний спеціаліст відділу літературного редагування документів Департаменту документообігу та контролю за виконанням документів

Головний спеціаліст відділу зв’язків із ЗМІ Департаменту комунікацій-перетворено

Головний спеціаліст відділу державної соціальної допомоги Департаменту видатків бюджету соціальної сфери-перетворено

Секретар судових засідань

Головний спеціаліст експертної групи з питань класифікації функцій і посад державної служби

Головний спеціаліст експертної групи з питань політики оплати праці на державній службі Генерального департаменту з питань політ

Державний реєстратор відділу державної реєстрації управління економіки райдержадміністрації

Секретар суду Відділу документального забезпечення і контролю (канцелярія)

Секретар суду

Провідний спеціаліст відділу інформаційного, комп’ютерного забезпечення та захисту інформації

Головний державний ревізор-інспектоp відділу перевірок інших галузей економіки та трансфертного ціноутворення управління податк

Державний реєстратор

Секретар судового засідання

Секретар судового засідання

Спеціаліст відділу з питань управління персоналом

Головний спеціаліст внутрішнього аудитув

Головний спеціаліст відділу з питань управління персоналом та юридичного забезпечення управління (Центру) надання адміністратив

Головний державний ревізор-інспектор

Актуальні вакансії


Головний державний інспектор сектору кадрового забезпечення

Головний спеціаліст відділу метрологічного нагляду управління захисту споживачів

Головний спеціаліст сектору бухгалтерського обліку та звітності

Головний спеціаліст сектору внутрішнього аудиту

Завідувач сектору внутрішнього аудиту

Заступник начальника відділу бухгалтерського обліку та матеріально-технічного забезпечення

Спеціаліст відділу з питань експортного контролю та санкційної політики Департаменту міжнародної безпеки

Спеціаліст державної служби України

Актуальні вакансії Ірпінського регіону 

Перелік вакансій у ДПС 

KyivAuditGroup 

Митниця ДФС у Херсонській обл., Автономній республіці Крим та у м.Севастополі 

Альфа банк 

Приватбанк 

Ощад банк 

Патрульна поліція 

Працевлаштування 2019

Відгуки роботодавців_керівників практики від баз практики

Підготовка резюме

Порядок написання резюме

Резюме, або Curriculum Vitae (CV– це короткий письмовий опис професійних якостей претендента, який демонструє потенціал особистості та здатність зайняти конкретну посаду.

Резюме повинно відображати три основні якості претендента: освіченість, продуктивність і необмеженість здібностей.

Інформацію для резюме слід вибирати, виходячи з конкретної посади, на яку претендуєте. Тому одне з головних правил резюме таке: на кожне нове інтерв’ю слід приходити з новим резюме і ніколи – без нього.

Орієнтовна структура резюме

  • Особисті дані й контакти
  • Мета
  • Освіта
  • Досвід роботи й особисті досягнення
  • Додаткові навички роботи
  • Громадська діяльність і нагороди
  • Особисті якості, хобі

Рекомендації до оформлення окремих блоків

 Блок «Особисті дані й контакти»

* Ім’я прізвище подаються або великим шрифтом.

* Важливо навести всі контакти – поштову й електронну адреси,  посилання на сторінки у соціальних мережах, телефони;

* Не допускаються скорочення, ініціали!

Блок «Освіта»

У резюме молодого спеціаліста займає провідне місце. Вказується із датами початку й завершення навчання, у зворотному порядку.

Найчастіше подається лише академічна, хоча можна вносити курси, тренінги, стажування тощо.

Шкода згадується в окремих випадках (спеціалізована; закінчили з відзнакою тощо).

Важливо вказати технікум, коледж.

Якщо університетська спеціалізація має якесь відношення до обраної посади, можна назвати випускову кафедру.

Блок «Досвід роботи й особисті досягнення» – найважливіша частина резюме, ваша «комерційна пропозиція».

Як досвід можна подати будь-які навички (практика в університеті, безкоштовне стажування, семінари, конференції, «літні школи»,тимчасовий підробіток).

Блок «Додаткові навички роботи (додаткова інформація)»

Вказуєтеся те, що характеризує вас як працівника, однак не відноситься безпосередньо до конкретних службових обов’язків:

  • досвід роботи із ПК (рівень володіння, робота з певними операційними системами й програмними продуктами)
  • володіння іноземними мовами (рівень-базовий, розмовний, високий;

кількість балів TOEFL. GMAT. IELTS. TSE чи інших офіційних тестів).

  • наявність водійський прав (категорія), автомобіля тощо.

Блок «Нагороди і громадська діяльність» свідчить про лідерські якості, соціальні навички і рівень енергійності, активну участь у громадській діяльності.

Повинен бути найкоротшим.

Важливий для тих українських здобувачів, що планують працювати в іноземній компанії.

Загальні вимоги до оформлення резюме

  • Структурованість. Уся інформація має викладатися в певній послідовності і відповідати вибраній формі.
  • Вибірковість. Виберіть із вашого професійного досвіду лише те, що відповідає поставленій меті.
  • Об’єктивність. Будьте об’єктивні й готові обґрунтувати все, що вказали в резюме.
  • Стислість і конкретність. Резюме не повинно перевищувати двох сторінок, тому інформацію необхідно викладати коротко, чітко, роблячи акцент на важливих для роботодавця моментах.
  • Зосереджуйте увагу на своїх досягненнях.

Практичні поради щодо написання резюме

  1. Максимальні конкретні формування (замість «здійснював навчання»- «навчив двох нових працівників»; замість «швидко засвоюю нові знання»- «освоїв нову процедуру в рекордний термін – за два тижні»).
  2. Уникайте багатослівності й пасивних форм (замість «розбирав скарги на …» – «виконав»; замість «заходив застосування» – «ефективно застосував»).
  3. Віддавайте перевагу позитивній інформації ( замість «розбирав скарги на ..» – «допомагав клієнтам із …»; замість «перешкоджав зниженню долі продаж» – «підвищував потенціал…»).
  4. Концентруйтесь на своїх досягненнях (замість «пропрацював три роки» – «отримав підвищення за посадою (подяку, заохочення, рекомендації тощо)».
  5. Уникайте довгих фраз і «мудрих» слів.

Для характеристики професійного рівня можна використовувати слова:

Запровадив, завідував, досліджував, контролював, координував, забезпечував, заснував, організував, планував, запропонував, розробив, реорганізував, вирішив, керував, створював, збільшував, усував тощо.

Для характеристики особистих рис можна використовувати слова:

Акуратний, уважний, дисциплінований, надійний, ирий,наполегливий, об’єктивний, оптиміст, практичний, чесний, економний, енергійний, цілеспрямований, тактовний, чесний тощо.

Особливості оформлення

Обсяг –  не більше двох сторінок А-4, ключова інформація – на першій сторінці

Використання одного шрифта (Тimes New Roman або Arial)

– Розмір шрифта – 12 або 14

– Кожен розділ виділений відступами

– Заголовки-напівжирним або підкресленням

– Перевірити правопис (клавіша F7 в редакторі Word)

– Поля-ліворуч-2,5; інші-2 см.

– Білий папір хорошої якості.

Найпоширеніше помилки

  • невідповідність трудової біографії, освіти, досвіду претендента об’єктивним вимогам до посади або виставленим роботодавцем;
  • занадто коротке резюме-незрозуміло, чи то автору нічого сказати про себе, чи то він- «сіра мишка»;
  • демонстрація частої зміни місць роботи без пояснення об’єктивних причин;
  • відсутність вказівок на професійне зростання;
  • вказівка великої кількості навчальних курсів і семінарів;
  • занадто детальне резюме, що містить безліч непотрібної інформації і ліричних відступів або прояви недоречного гумору.

 

 

 

 

 

Зразок резюме

 

 

 

Особисті дані контакти:

Народився 17 вересня 1996р.

Неодружений

08202, Київська область,

м. Ірпінь, вул. Тургенєвська, 1, кв. 7

тел. 0459752376

тел. моб. + 380503214327

e-mail:serg sergiychuk@ukr.net

Мета: отримати посаду бухгалтера-ревізора в великій виробничій компанії, де міг би застосувати й розвинути набуті в Університеті знання та навички, допомогти оптимізувати роботу з використанням сучасних програмних продуктів.

Освіта: 2011-2016- Університет державної фіскальної служби України, диплом магістра за програмою «Облік і аудит в управлінні бюджетними і фінансовими організаціями» з відзнакою;

2008-2011- Індустріальний коледж (м. Дніпропетровськ), диплом молодшого спеціаліста;

2000-2011- Спеціалізована загальноосвітня школа із поглибленим вивченням математики й економіки.

Курси і тренінги: Сертифіковані курси з вивчення програми «M.e.doc IS»

із застосуванням дистанційних технологій; курс поглибленого вивчення англійської мови «English for Business».

Досвід роботи й особисті досягнення:

* Проходив практику у ДПА Чернігвської обл., у відділі ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­_____________,

отримав навички ________, допоміг систематизувати, оптимізувати ___________ тощо;

* На всеукраїнську студентську наукову конференцію підготував доповідь про використання дистанційних технологій у подаванні бухгалтерської звітності, яка отримала високу оцінку й опублікована в збірнику наукових матеріалів;

* Два роки працював консультантом в магазині взуття, тощо дало досвід командної роботи й вирішення конфліктних ситуацій.

Додаткові відомості: володіння іноземними мовами: англійська-вільно;

Німецька – базовий рівень; впевнений користувач ПК (пакет VS Office; поштові програми; Інтернет), володію програмою__________

Маю права категорії В і С

Особисті якості: активна життєва позиція, оптиміст, не гублюся в стресових ситуаціях, відповідальний.

Підготовка до співбесіди

Підготовка до співбесіди

Співбесіда – основна форма підбору кандидатів на робоче місце. Пам’ятайте, що успіх у працевлаштуванні залежить не тільки від Ваших професійних якостей та кваліфікації, але й від того, яке враження Ви справите на роботодавця під час співбесіди.

Готуючись до співбесіди, скористайтесь порадами:

  • перш за все з’ясуйте для себе, чого Ви очікуєте від цієї зустрічі;
  • дізнайтеся якомога більше про підприємство (організацію), де Ви плануєте працювати;
  • підготуйте копії всіх потрібних документів;
  • потурбуйтеся про рекомендації;
  • визначне місце розташування підприємства і маршрут, щоб не запізнитися на зустріч;
  • оберіть діловий одяг;
  • налаштуйтесь на співбесіду позитивно;

Оскільки більшість роботодавців ставлять одні й ті ж самі запитання, підготуйтесь до них. Завчасно продумайте свої відповіді на запитання щодо;

  • вашого професійного досвіду та посадових обов’язків на останнього місці роботи;
  • причини Вашого звільнення;
  • бажання працювати саме на цьому підприємстві;
  • заробітної плати, на яку Ви претендуєте;
  • готовність приступити до роботи.

Під час співбесіди дізнайтеся у роботодавця про:

  • режим роботи та відпочинку на підприємстві;
  • можливість кар’єрного зростання та підвищення кваліфікації;
  • перспективи розвитку підприємства тощо.

  Особливу увагу приділіть умовам роботи, які пропонуватиме роботодавець.

Якщо роботодавець не запропонував Вам працевлаштування відразу, не засмучуйтесь. Уточніть, яким чином Ви можете дізнатися про результати співбесіди, обговоріть можливість зателефонувати особисто.

Об’єктивно оцініть результати Вашої зустрічі, аби уникнути помилок у майбутньому. Вчіться на власному досвіді і памятайте –  випадкових перемог не буває!

Оголошення