Приймальна комісія Університету ДФС України відповідає на найпопулярніші питання вступників

Приймальна комісія Університету ДФС України відповідає на найпопулярніші питання вступників

Вступна кампанія 2021 вступила в свою активну фазу – сьогодні, 14 липня, стартувала подача заяв та документів до закладів вищої освіти. Для того, аби допомогти вступнику, Приймальна комісія Університету державної фіскальної служби України надає перелік найпопулярніших питань від абітурієнтів, а також вичерпні відповіді на них.

1. Який чіткий алгоритм дій абітурієнта під час вступної кампанії?

Вступнику потрібно здійснити наступні кроки: 1. зареєструвати електронний кабінет вступника за посиланням: https://vstup.edbo.gov.ua/. 2. Чітко визначитись з пріоритетністю майбутніх заяв на вступ. 3. У строки з 14 липня по 23 липня (для вступників на базі ПЗСО та на базі молодшого спеціаліста) та з 15 липня по 23 липня (для вступників в магістратуру) подати заяву на вступ через електронний кабінет.

2. Скільки заяв може подати вступник на вступ?

Вступники можуть подати 5 заяв на бюджет і 30 на контракт. Це ж правило стосується і вступників в магістратуру. Тим не менше, на всі спеціальності другого (магістерського) рівня, крім 081 Право та 293 Міжнародне право, слід складати в Університеті фахове вступне випробування. Тому слід виважено підійти до вибору спеціальностей до вступу, для того щоб мати реальну можливість встигнути скласти відповідні вступні випробування.

3. Як правильно встановити пріоритетність ? 

Пріоритети слід встановити в залежності від власної зацікавленості навчатись на певній спеціальності чи закладі вищої освіти. Пріоритети встановлюються від 1 до 5, де 1 – встановлюється для вступу на найбільш бажану спеціальність чи освітню програму. Слід пам’ятати, після подання першої заяви на вступ, її пріоритетність змінити неможливо! 

4. В який момент, абітурієнт точно може бути впевненим, що став студентом обраного закладу вищої освіти? І які дії повинен вчинити для остаточного зарахування? 

Про те, що вступник рекомендований до зарахування він може дізнатися в своєму електронному кабінеті, на інформаційному стенді Приймальної комісії чи на сайті Університету. Після цього він має виконати вимоги до зарахування. Зробити це можна 3 способами: шляхом особистого звернення  в приймальну комісію Університету; надіслати поштою з обов’язковим описом вкладення; надіслати на електронну пошту приймальної комісії, але з обов’язковим накладанням на файли  кваліфікованого  електронного підпису вступника.

5. Який перелік документів повинен надати абітурієнт для зарахування до закладу вищої освіти? Які терміни?

  • оригінали документа про освітній (освітньо-кваліфікаційний) рівень, додаток до нього та по одній копії цих документів;
  • оригінали сертифікатів зовнішнього незалежного оцінювання та роздруківку з отриманими балами;
  • копії документа, що посвідчує особу (мати при собі оригінал);
  • копії довідки про присвоєння індивідуального податкового номера (мати при собі оригінал);
  • копію посвідчення про приписку або військового квитка (для військовозобов’язаних);
  • чотири кольорові фотокартки розміром 3 х 4 см.

Терміни залежать від рівня вищої освіти, яку бажає здобувати вступник та визначаються Правила прийому.

6. Як формується конкурсний бал для вступу?

Конкурсний бал – комплексна оцінка досягнень вступника, яка обраховується за результатами вступних випробувань та іншими показниками з точністю до 0,001 відповідно до Умов прийому на навчання до ЗВО та Правил прийому. Зокрема, з метою  визначення конкурсного балу вступника на спеціальність «Право», для розрахунку використовуються результати ЗНО з української мови та літератури, ЗНО з історії України, ЗНО з математики або іноземної мови та середній бал документу про освітній рівень переведений в 200-бальну шкалу. До відповідних результатів ЗНО та середнього балу застосовуються відповідні вагові коефіцієнти, значення яких визначається Правилами прийому.  Конкурсний бал для вступу на спеціальність 081 «Право», 293 «Міжнародне право», 292 «Міжнародні економічні відносини» має бути не менше ніж 140 балів.

7. Що робити вступнику, якщо не вдалося скласти ЄВІ (для вступників в магістратуру)?

Пропонуємо такому вступнику зареєструватися у період з 25 липня по 05 серпня 2021 року для участі у спеціально організованій сесії ЄВІ та, у разі успішного його  складання, подати документи на вступ у 2 етап вступу до магістратури(восени).

8. Чи повинен подавати для вступу до магістратури результати ЄВІ вступник, що вже здобув рівень магістра (спеціаліста)?

Вступник на базі вже здобутого рівня магістра чи спеціаліста має право подавати для вступу або результати ЄВІ, або складати відповідний вступний іспит з іноземної мови в Університеті (крім 081 Право та 293 Міжнародне право). Вступник, що подає результати ЄВІ – формує електронний кабінет та через нього подає заяви на вступ. Вступник, що планує складати вступний іспит з іноземної мови в Університеті, має подати паперову заяву на вступ.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *